[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bestuurster Clio heeft geluk gehad / ongeval met Syme65


syme65

Recommended Posts

  • Administrators
13 uur geleden zei syme65:

Wat ik me nu afvraag hé.
Bij dit soort ongelukken.
Wie gaat de schade betalen..????

Ik hoorde laatst een discussie over dit soort ongevallen, maar dan wanneer je nog nét kunt stoppen. Als het 'goed' gaat volgt er waarschijnlijk een scheldkannonade of een vinger en we gaan weer verder :bey:

Maar stel dat door zo'n rem-actie de lading voorover zakt en afgekeurd wordt op het los adres: wie betaalt dat dan? Dat is dan op niemand te verhalen...

Of het dan overstapelen of vernietigen is: geld kost het toch!

 

De teneur van dat verhaal: tik die auto maar aan, dan is de vervolgschade ook voor de tegenpartij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik hoorde laatst een discussie over dit soort ongevallen, maar dan wanneer je nog nét kunt stoppen. Als het 'goed' gaat volgt er waarschijnlijk een scheldkannonade of een vinger en we gaan weer verder :bey:
Maar stel dat door zo'n rem-actie de lading voorover zakt en afgekeurd wordt op het los adres: wie betaalt dat dan? Dat is dan op niemand te verhalen...
Of het dan overstapelen of vernietigen is: geld kost het toch!
 
De teneur van dat verhaal: tik die auto maar aan, dan is de vervolgschade ook voor de tegenpartij.


Dat met die verschoven lading word een moeilijk verhaal denk ik,de verzekering zal geneigd zijn om te zeggen dat het niet goed gestuwd of gezekerd is.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
syme jaren geleden het zelfde mee gemaakt op de ring van Antwerpen (bij het sportpaleis) richting Breda, uiteindelijk is alles door de verzekering van  de laatste doordouwer betaald, het enigste waar ik   nu nog "last" van heb is dat ik "angstvallig" in de gaten hou wat achter me gebeurt.....je wordt gewaarig zal ik maar zeggen ..... meer als anders en je gaat met meer afstand voor je rijden.... ik wordt een beetje ongemakkelijk als sommige wat kort voor me komen rijden :stom::stom:dus eigenlijk niet verkeerd.
 
groeten martje
 

Dat doe ik al martje.
Hou al meer afstand als ik aansluit bij een file.
Zeker een meter of tien.
Pas als ik zie dat de derde vrachtwagen aansluit ga ik wat meer aansluiten bij de file.
Maar nu reed ik al ff in de file voordat die er indook bij mijn achterligger.
Ja... Dat van die lading die ik bij me had viel het gelukkig mee kwa schade...
Drie flessen stuk en iets verschoven.....
Maar ze hebben er niks van gemaakt gelukkig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden