[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Bekeuring Frankrijk voor iets dat in NL gebeurd is..


HenkieSpankie

Recommended Posts

  • Forumlid
ja hoor ik had gisteren ook bingo.

bij wildershausen aangehouden.

ben de hele pasen thuis geweest van vrijdag tot dinsdag.

mijn digi werd uitgelezen en wat blijkt ik had voor de pasen 12 dagen gereden dus geen weekse rusttijd van 24 uur.

ik kwam 19 uur te kort rekening € 1260,00 gelijk betalen.

nu komt het wat ik uit zou zoeken.

ze lezen je digi uit plaatsen dan hun eigen kaart in de digi en zetten hun digiale handtekening er in, dus printje niet nodig want bij de volgende controle kan men zien dat je dan zoals ik op 28-03-2008 gecontroleert bent. dus ze moen dan maar vanaf 28-03 verder controleren.

wel is het zo dat je van de BAG meekrijg een STRASSENKONTROLLFORMULIER DIE JE BIJ JE MOET HOUDEN 28 DAGEN.

ook heb ik gevraagt dat als ik op een plek sta en ik moet de wagen verzetten en je maak een printje en zet er achterop waarom dan is dit niet geldig ook niet als je een stempel erbij hebt.

een amtenaar zal dan altijd een strassen controllformulier maken dit is alleen als je met een digi rijd. van de wet die Valleduunk heeft gevonden hadden ze nooit van gehoord. dus kijk uit.

Heb je mooi die 12 dagen voor Jan met de korte achternaam gereden...

Overigens is dit wel terecht. Als je 12 dagen aaneen rijdt, weet je dat zelf ook, en weet je ook dat je fout bent.

Dit is een duidelijk geval lijkt me. En terechter dan dat gemierenneuk met minuutjes...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
van de wet die Valleduunk heeft gevonden hadden ze nooit van gehoord. dus kijk uit.

Die wet die Vallenduuk beschreef is geen wet maar een uitzondering op de wet: nl. art 12 van reglement 561/2006. Het beste wat je kunt doen is die regelgeving in min. 3 talen te downloaden van zijn site (www.vallenduuk.nl daar staat ie gelink in welhaast alle talen) en die kopie bij je te hebben. Dan kun je de controleurs in de regelgeving wijzen in hun eigen taal.

Ten eerste moet je dan wel een printje bij je hebben waar je de aantekening: art 12 561/2006 en de reden van de overtreding hebt gezet, of dit achter op de schijf geschreven. Staat dit er niet op dan is het verhaal achterhaald en heeft het geen nut om er achter af over te discusseren.

Maar goed "de gedegen ambtenaar" zal altijd spijkers op laag water kunnen zoeken, en als je geen gedegen argumentatie hebt is de boete snel uitgeschreven.

Maar na het ontvangen van een boete, heb je altijd nog het recht om in beroep te gaan tegen een boete, dit kan ook vaak leiden tot een verlaging van het bedrag. Je dient dit echter wel conform de regels te doen. Dus een goede advocaat met vakkennis kan hierin wellicht een uitkomst bieden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daarom is luxembourg laaste tijd opvallende veel truck-controle.... niet normaal,zeg met die files..... want luxembourg willen ook op dit manier geld verdienen.....transport is zwakke schakels, vind ik

En niet alleen daarom, maar ook omdat 45% van de voertuigen die Luxemburg richting Duitsland transiteren geen eurovignet hebben. Dus wederom opletten dat er wel een geldig eurovigent aanwezig is in de auto voor je Luxemburg binnen rijdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En niet alleen daarom, maar ook omdat 45% van de voertuigen die Luxemburg richting Duitsland transiteren geen eurovignet hebben. Dus wederom opletten dat er wel een geldig eurovigent aanwezig is in de auto voor je Luxemburg binnen rijdt.

ohhh ;).... Maar eurovignet kopen is gewoon moeilijk te bereiken bijv. zaterdag na 12h00 is kantoor bij de grens dicht, volgens mij...Echt grappig voor buitenlandse chauffeurs...

Maar ik zie bij die controle ook weegbrug en digitale chauffeurspas ff nakijken enz...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik.bos

je denk toch niet dat ik die € 1260.00 zelf betaal ik rij in opdracht van het bedrijf.

hij zegt dat als ik in oktober met mijn wagen ben gaan rijden en nu pas voor het eerst een boete krijg hij het gaat delen over de km stand en dan valt het mee. makkelijke werkgever, ik krijg een boete en wodrt gewoon weer ingezet en werk weer van vrijdag toch nu misschien ben ik het weekend weer vrij.

wat betreft het verzetten van de wagen wil ik niet zeggen dat het niet klopt maar wat de amtenaar mij vertelde. en let op dat er op de print dan wel een stempel staat van een controlerende instantie zoals politie of rvi of bag. een stempel van het bedrijf waar je dan van de doks weg rij is niet rechts geldig.

dus even verzetten voor het laden of lossen telt niet. in geen enkel land.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ben ik blij dat ik hier mag rijden , gisteren en vandaag non stop 1200 km gereden en dan nog een beetje foefelen in mijn leugenboek :D :D :D

prachtig....en ben zeer jaloers op jou!!.. :tu: 4-6 jaren geleden was ook redelijk goed in nederland....2 x vakantiebrief per week....bij mij is 1 x gebeurd met 3 vakantiebrief in 1 week....ik mis die ouwe tijd..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
prachtig....en ben zeer jaloers op jou!!.. %5Cimages%5Csmilies%5Cthumbsup.gif 4-6 jaren geleden was ook redelijk goed in nederland....2 x vakantiebrief per week....bij mij is 1 x gebeurd met 3 vakantiebrief in 1 week....ik mis die ouwe tijd..

je hoeft niet jaloers te zijn , pak uw spullen en kom naar hier over voor te rijden , dan kan je dat ook doen , maar hou er rekening mee dat je niet zoveel verdiend als in NL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • Forumlid

idd ken het gevoel, afgelopen week controle in Frankrijk, zat 4 weken terug 40 minuten over mn tijd heen, kon gelijk 135 euro aftikken.. Alles klopte voor de rest maar dit is gewoon ziekelijk. Dan kunnen sommige hier wel zeggen dat regels regels zijn maar t blijft belachelijk natuurlijk!

controle oke!

helemaal happy mee, maar dat gezeik over pauze 5 minuten tevel of tewijnig GGGRRRRRRR...dat gaat echt nergens om.

afijn zal wel aan mij liggen, maar ik vattum niet meer als je daarvoor ettelijke tig a 100 euro mag achterlaten/.

als je nou idd 15 uur straight hebt gereden, JAHAAA ok ,da's fout , ik vattum,, maar omdat ik nou ipv 15 minuten, 11 minuten pauze heb gepakt... waar zijn we in hemelsnaam mee bezig?

zal wel aan mij ligge..

mvgr wupke;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

idd, mijnheer de gendarmerie zei t ook tegen mij, 6 minuten meer doorgereden en ik zou 850 euro kwijt geweest zijn.. we moeten ons aan de rijtijden houden van mn baas maar in dit geval kon het echt niet anders voor mezelf want had die dag wat te doen op t gemeentehuis.. helaas pindakaas dus.. maarr de agent heeft me nog gematst gelukkig, want had enkele dagen later weer wat over mn tijd heen ivm met wat drukte op terminal maar daar had ie gelukkig geen commentaar op :ok:

Ik ken gevallen 3 min te wieinig rust 800 Euro

Zeker Frankrijk Te weinig rust kost veel geld

Want de baas betaald het niet.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:D

Ik ben pissig omdat de gendarmerrie me ook een waarschuwing had kunnen geven omdat het om 10 minuten over mn rijtijd ging en (als ik het zo goed lees) niet goed gehandeld heeft.

Tenminste, ik lees dat ik een stempel had moeten krijgen en een checklist??

Geen van beide heb ik gehad. Alleen een handtekening op mn uitdraaitje.

(en ik maak me best druk om het feit die gasten geen woord engels spreken).

Ook dat gezag wat ze proberen uit te stralen. Bah.

Dus niet geheel onterecht pissig.

En waarom moet je gelijk betalen?

Waarom geen acceptgiro thuis??

P.s. ik snap geen hol wat je probeert te vertellen met je retorische vraag...

Beste HenkieSpankie,

Als jij niet snapt wat Mark met zijn retorische vraag bedoelt, moet jet het nog maar eens goed lezen!!

Jouw probleem is dat je een bekeuring krijgt en daar heb je ook recht op. Jouw tweede probleem is dat je in Frankrijk een bekeuring krijgt en ook daar heb je recht op. Je hebt immers te lang gereden. Dat is in Nederland fout, in Duitsland en dus ook in Frankrijk. Ik vind ook dat we een eind moeten maken aan de gedoogcultuur en dat er opgetreden moet worden tegen wat er allemaal fout gaat.

Het is misschien voor jou een troost, maar ik heb gehoord dat buitenlandse chauffeurs bij te lang rijden of te kort rusten ook hier in Nederland direct moeten betalen. Je wilt mensen immers niet in de verleding brengen om, door ze een acceptgirokaart te sturen, niet te betalen.

En tot slot nog even: In Nederland is het zo, dat de werkgever verantwoordelijk is voor de overtredingen. En dus ook de bekeuringen betaalt en dan maakt het niets uit waar de overtreding wordt gepleegd en zo hoort het ook. Tenzij jij een baas hebt voor wie je al een aantal bekeuringen bij elkaar hebt gereden, of je bent gewoon eigen baas. In al die gevallen zou ik zeggen: "shit happens."

Prettig weekend en de groeten aan Mark:angel:

Argus

Ieder heeft recht op mijn mening

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goedenmiddag dames en heren.

Ik ben vorige week door de gendarmerrie in Frankrijk (bij Arthenay) aangehouden voor controle.

Mijn pasje werd uitgelezen en ik kreeg een boete van 135 euro wegens het overschrijden van mijn rijtijd (ik ben nieuw met zo'n pasje dus had er niet aan gedacht)

Dit vergrijp is in Nederland op 26 februari gebeurd.

Mag de gendarmerie van een in nederland gebeurd vergrijp, de boete innen?

Ik ben zeer benieuwd.

Nu heb ik een handtekening op mn uitdraaitje gekregen.

Mogen ze als ik bijvoorbeeld volgende week weer aangehouden wordt, me nog een keer dezelfde boete geven? Of is het nu gewoon allemaal gecontroleerd tot de dag dat ik die boete kreeg? (Dus dat ze tot vorige week vrijdag terug mogen kijken?)

Beste allemaal,

Op mij kwam HenkieSpankie helemaal niet pissig over. Hij stelde alleen maar een paar heel normale vragen volgens mij.

Heb het zelf een keer gehad dat ik 's morgens was aangehouden, een kleine boete gekregen, en 's middags weer controle. Die tweede keer liet ik trots m'n controlebriefje van 's morgens zien. Maar de ambtenaar zei met een vuile greins op z'n smoelwerk dat hij dan wel even ging kijken of z'n collega geen fouten had gemaakt:(.

Gelukkig kon hij verder niks vinden.

Maar waar het om gaat:

Ze mogen je in principe zo vaak controleren als ze willen.

Maar ze mogen je voor een en dezelfde overtreding maar een keer bekeuren.

Gelukkig zijn de meesten zo schappelijk dat ze niet verder terug controleren dan hun collega heeft gedaan:banaan:.

Onderlaatst werd ik twee dagen achter elkaar in Polen aangehouden. En die tweede dag ook nog eens in Duitsland door de BAG. Dus ik zei dat tegen die beste man. 'O' zei hij, 'dan ben ik snel fertig', zette achterop de schijf een stempeltje en een krabbel en klaar! Zo kan het dus ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
:D

Beste HenkieSpankie,

Jouw probleem is dat je een bekeuring krijgt en daar heb je ook recht op. Jouw tweede probleem is dat je in Frankrijk een bekeuring krijgt en ook daar heb je recht op. Je hebt immers te lang gereden. Dat is in Nederland fout, in Duitsland en dus ook in Frankrijk. Ik vind ook dat we een eind moeten maken aan de gedoogcultuur en dat er opgetreden moet worden tegen wat er allemaal fout gaat.

Het is misschien voor jou een troost, maar ik heb gehoord dat buitenlandse chauffeurs bij te lang rijden of te kort rusten ook hier in Nederland direct moeten betalen. Je wilt mensen immers niet in de verleding brengen om, door ze een acceptgirokaart te sturen, niet te betalen.

Argus

Ieder heeft recht op mijn mening

U bent een chauffeur met van die blauwe lampen op het dak?:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Verklaar je nader !!

Wat is hier niet duidelijk.

Wat moet er nader verklaard worden.

Het is al jaren zo dat je baas voor de meeste overtredingen de bekeuring krijgt omdat jij als chauffeur bij hem in dienst bent. De Nederlandse wet is al zo sinds 1936.

Officieel noemen ze dat geloof ik de fictie van daderschap.

Stel je voor dat de chauffeur voor alle overtredingen verantwoordelijk zou zijn, dan ging er geen mens meer als chauffeur werken.

Ik vind het wel duidelijk zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja, je mag in Frankrijk bekeurd worden voor een overtreding die in Nederland gepleegd is. Je valt namelijk onder de EU Verordening 561/2006. (Kan je downloaden bij www.ivw.nl .

Als je bekeurd bent moet een z.g. EG checklist meekrijgen. Hiermee wordt voorkomen dat in een andere lidstaat nogmaals voor deze overtreding bekeurd wordt. Als je deze niet hebt bestaat de mogelijkheid dat je voor de zelfde overtreding nogmaals bekeurd wordt. Het is misschien eens verstandig om de wetgeving op dit gebied te lezen. Dan weet je temniste wat je rechten en plichten zijn.:confused:

Er wordt meer tijd verknoeit met werken, dan met niets doen.

artikel 19 paragraaf 3 verplicht de afgave van een europees erkend boete omschrijvings formulier, het fromulier bestaat maar niemand gebruikt het.

Hieronder de beste copie die ik kan verstrekken, ik zal proberen om het orgineel morgen op mijn website te zetten onder het hoofd wetgeving

alle HTML verwijderen duurt me te lang, vrijwillegers gezocht

* Numbered boxes follow protocol set out in Directive 2000/30 EU Areas shaded in green are obligatory fields.



(Instructions on routing of copies of form - For national use as required ...



]Page 1 - Driver, Page 2 - Prosecution file, Page 3 Administration etc)

Name, contact address and



control authority

Roadside Check Form

telephone numbers of the



Driving and Resting Time

]EU Regulations 561/2006 - 3821/85



11. Result of Check

Further Enquiries



]Report/Fine]


Warning

Prohibition

No infringement

Place of control

13.

Area code of enforcement authority



Enforcement officer identity



Place of control – Location and road number



Date:

3.

Time:



Road type



Motorway National (trunk) road Other road type

Vehicle

4.

]Registration number



Vehicle

6.



]Type/group of



vehicle

]Max weight



Nationality

]Registration[/size]

number Trailer

[/size]

6

.

Type/group of vehicle Maximum total weight Nationality:

Driver and Operator

7.

Operator, name, Nationality Address:



Telephone number:

9.

Driver name : Date of Birth Address:



Driver card Number :

Nationality

Telephone number:



Employer – if different from section 7:

Nationality: Address, telephone number:

Transport type

National carriage



International carrage


Carriage of goods

Carriage of passengers

Digital tachograph

Analogue tachograph

EU Journey

AETR

National / Other

Period for which data have been analysed

From

Date Time To Date Time No of days



checked

Odometer reading

/ / : / / :

Offences –

For offence codes see reverse of form

EU Code Time(s) and date(s) EU Code Time(s) and date(s)

Prohibition is applied and is valid until

Time : Date / / OR No prohibition applied

12.

Comments –



May be continued on page 2

Data downloaded or charts taken from driver and/or vehicle

Receipt given for:



Tachograph charts


(Number)

Printout

(Number)

Digital data

Vehicle Unit

Digital data

Driver Card

Other

(Specify above)

13.

Controllers signature: Drivers signature:

Offence Codes



EU Code

561-5



561-6-1

561-6-1

561-6-2

561-6-3

561-7

561-8-2

561-8-5

561-8-6

National

Code

Page 2

Council regulation 561/06 Drivers’ Hours

ART. 5 Ages of driver and crew



ART. 6 Daily driving time – 9 hours


ART 6 Daily driving time – 10 hours

ART 6 Excess driving in 1 week – 56 hours

ART 6 Excess driving in 2 weeks – 90 hours

ART. 7 Breaks

ART. 8 Daily rest period – Single crewed

ART. 8 Daily rest period – Multi-manning

ART. 8 Weekly rest period

Other - specify

EU



Code

3821-15-2



3821-14-2


561-16-3

3821-15-7

3821-15-2

3821-15-1

3821-15-2

561-6-5

561-12

3821-15-5

561-20

3821-15-3

3821-15-8

3821-16-2

National

Code

Council regulation 3821/85 561/06 Records

ART. 15 Tachograph chart not used



ART. 14 Fail to preserve sheets/printouts in good order


ART. 14 Fail to produce roster extract and timetable

ART. 15 Fail to produce tachograph sheets or printouts

ART. 15 Tachograph sheet used longer than 24 hours

ART. 15 Used dirty or damaged sheets

ART. 15 Unauthorised withdrawal of card/ sheet

ART. 6 Incorrect manual entries on sheet or digital record

ART. 12 Incorrect manual entries - printout (Emergency)

ART. 15 Incorrect centre field entries on sheet

ART. 20 Fail to produce infringement notice

ART. 15 Fail to correctly operate mode switch

ART 15 Destroys or suppresses stored/recorded data

ART. 15 & 16 Fail to make and sign required printouts

Others - specify

EU



Code

AETR-5



AETR-6-1


AETR-6-2

AETR-7

AETR-8-1

AETR-8-3

AETR-10-1

AETR-12-1

AETR-12-7

National

Code

AETR – international carriage outside EEC

ART 5 Ages of driver



ART 6.1 Excess daily driving period


ART 6.2 Excess driving in 2 weeks

ART 7.1 Insufficient break after 4 ½hours driving

ART 8.1 Insufficient Daily rest period

ART 8.3 Insufficient Weekly rest period

ART 10.1 Tachograph not type approved

Appendix 2 – Drivers record book

ART 12.1 Record book not used when appropriate



ART 12.7 Insufficient records

EU

Code

3821-15-2



3821-15-2


3821-13

3821-15-5a

3821-15-1

3821-14-4a

3821-14-4b

3821-14-4c

3821-15-7

3821-15-1

3821-16-3

3821-16-3

National

Code

Council regulation 3821/85 561/06 Driver Cards

ART. 15 Driving without correctly inserting a driver card



ART. 15 Second driver - Fail to correctly insert a driver card


ART. 13 Driver fail to ensure correct functioning and use

ART. 15 No country symbols where work starts and ends

ART. 15 used dirty or damaged card

ART. 14 Driver holding more than one driver card

ART. 14 Use card for which driver is not authorised

ART. 14 Used defective or expired card

ART. 15 Fail to produce driver card

ART. 15 Fail to apply for a replacement card within 7 days

ART. 16 Fail to report loss or theft of driver card

ART. 15 Fail to return damaged/malfunctioning card

Others - specify

EU



Code

3821-3-a



3821-3-a


3821-12-4

3821-12-a

3821-3-a-a

3821-3-a-b

3821-3-a-c

3821-3-a-d

3821-15-3

3821-15-2

3821-15-8

National

Code

-

Council regulation 3821/85



Analogue Tachograph

ART. 3 EU-approved tachograph not installed



ART. 3 Tachograph not in use


ART. 12 Missing installation plaque

ART. 12 Missing seals

Annex 1 Tachograph incorrectly calibrated

Annex.1 2 yearly check not carried out

ART. 3 Incorrect installation

ART. 12 Annex 1 Tachograph incorrectly repaired

ART. 15 Incorrect time set into tachograph

ART. 15 Incompatible tachograph chart used

ART 15 Unauthorised wire/switch present on vehicle

Others – specify

EU



Code

3821-3-d



3821-3-d


3821-12-4

3821-3-d

3821-3-d

3821-12-1

3821-14-1

3821-16-1

3821-15-8

National

Code

Council regulation 3821/85



Digital Tachograph

ART. 3 EU-approved tachograph not installed/activated



Annex 1b Tachograph incorrectly calibrated


ART. 12 Missing installation plaque

Annex 1b Missing seals

Annex 1b 2 yearly check not carried out

ART. 12 Annex 1b Tachograph incorrectly repaired

ART. 14 Printing cannot be carried out on request

ART. 16 Tachograph defective for longer than permitted

ART 15 Unauthorised wire/switch present on vehicle

Others – specify

National

Code

National legislation – Exempt and derogated vehicles.

National



Code

ADR - Roadworthiness

Comments continued from page 1:

IMPORTANT EXPLANATORY NOTE TO DRIVER.

This form has been provided to you in accordance with Article 20(1) of EU Regulation 561/06



Article 20(2) of EU Regulation 561/06 requires you to produce this form to an enforcement officer, upon demand.

It will assist you in any future enforcement checks in which you may be involved.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

het pasje is zoiezo naai, vooral als je in het binnenland rijd.. file/klanten die zeggen dat je maar ergens anders pauze moet gaan houden/ klanten die je moet halen voor een bepaalde tijd die je zonder pauze wel haalt, maar met niet.. vet lullig allemaal..mjah,, hoop dat ik niet aangehouden word :O

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het pasje is zoiezo naai, vooral als je in het binnenland rijd.. file/klanten die zeggen dat je maar ergens anders pauze moet gaan houden/ klanten die je moet halen voor een bepaalde tijd die je zonder pauze wel haalt, maar met niet.. vet lullig allemaal..mjah,, hoop dat ik niet aangehouden word :O

Bij die vriendelijke klant kan je ook net om de hoek gaan staan, het liefst zo dat niemand meer de dam op of af kan.

Hij kan dan wel de politie bellen maar die zijn er pas als jij lang en breed weer weg bent.

En gewoon lekker pauze houden als dat nodig is, dan maar te laat, die klant betaald betaald immers jou boete niet, ook niet omdat je het deed om op tijd bij hem te zijn.

Je baas moet dit maar begrijpen of beter leren plannen.

Want ook hij weet wel waar jij ongeveer je pauze moet pakken.

Maar dit soort wijsheid komt met de jaren, of je houdt het niet vol ;)

Ik heb jaren met bloktijden gereden, heb me er alleen nooit geen zak van aangetrokken.

Pauze is pauze, file is file en telaat is telaat.

Als klanten begonnen te zeiken stelde ik voor dat ze mijn baas maar moesten bellen want tegen mij gaan lopen mauwen is zonde van je energie, het interesseert me namelijk niks zei ik dan.

Wat ze dan soms ook deden, maar meestal niet.

En als ze het wel deden kreeg ik natuurlijk wel commentaar op de zaak, maar dat interesseerde me evenmin.

Misschien denk je nu wel dat ik dan regelmatig nieuw werk moet zoeken.

Nee dus, werk al bijna 20 jaar, nog nooit ergens ontslagen.

één keer werd mijn contract niet verlengt, maar dat kwam vooral door het feit dat het bedrijf af was gebrand en de eigenaar niet opnieuw begon.

Dit was nog voor mij loopbaan als chauffeur.

Wat ik hiermee eigenlijk wil zeggen is dat je jezelf niet moet laten opnaaien door niks of niemand.

want als je daardoor ongelukken maakt of hoge boetes oploopt ben jij als enige verantwoordelijk, onthoud dat goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk Harrie jij snapt het. Als de uren op de digi/tacho maar kloppen vind ik het prima.

Ik weet gewoon dat ik rond 12:15 - 12:30 m'n 3 kwartier maak, het red om weer op de zaak te komen binnen de diensturen. Waar ik sta boeit me niet zoveel, soms is het gewoon nuttig om op bepaalde plekken pauze te houden. Kun je mooi ff winkelen of zo.

Hou niet vaak wat over, maar vorige week toch 1 dag gehad dat ik 8 adressen niet kon doen. Heb ik 's morgens al gezegd dat het niet wat werd, weet wel wat ik op een dag kan doen, 's middags kon er een auto ergens anders wegkomen om mijn handel over te laden en mijn andere afhalers te doen, zodat ik een volle combi kon laden.

Die planners denken alleen maar als het maar in de auto zit vind ik het prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden