[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Schreeuwende rijleraar


Kniertje

Vraag

  • Forumlid

Hallo allemaal, ik ben bezig met rijlessen voor C, maar ik heb ernstige twijfels onder mijn instructeur. Hij schreeuwt en scheldt tegen me, gebruikt echte krachttermen. Streng zijn vind ik prima, maar is dit normaal? Ik ben benieuwd naar jullie ervaring hiermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Okay, wat is dan de status? Vind jouw huidige instructeur, ondanks dat wat jij met hem hebt meegemaakt, jou goed genoeg om af te rijden?

 

Hoe zit jij er zelf in? Denk jij dat je het kan? Ergens anders een paar uur lessen kan .e.e.a ook weer 'overhoop' gooien misschien. Maakt je niet zekerder.

 

Ik zou het examen afwachten (dat zal toch niet heel ver weg zijn). Als het goed is ga je eerst nog ff 'inrijden' voor je echte examen.

Misschien slaag je wel :cool:

Onthoud vooral: je mág fouten maken tijdens je examen (in bepaalde mate natuurlijk). Het gaat erom hoe je het oplost. Dát jij situaties met vrachtwagen, in het verkeer, op een veilige en vlotte manier kan oplossen. Dat wil men graag zien.

 

Lukt het niet, dan kan je beter op dat moment overstappen naar de rijschool die je nu op het oog hebt. 

 

Ga jij ook voor code95? Zo ja, zit de toets besloten terrein / belading ook in je huidige pakket?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 1-5-2017 om 08:14 zei Kniertje:

 Hij schreeuwt en scheldt tegen me.

 

Dat deed destijds mijn instructeur ook! En vervolgens kwam daar negen van de tien keer nog een opmerking over niet gepoetste schoenen of niet volledig dicht geknoopte blouse bij. Maar het werd ook zo warm in die drietonner. :-)

 

.

bewerkt door EJD
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mijn rij instructeur is nooit een probleem geweest, die grote onbehouwen bloemenrijder met kolenschoppen als handen waar ik het eerste jaar dubbel mee reed dat was mijn probleem. Stel dat ik ook maar iets fout deed dat kwam die moker van een vuist uit de rechter stoel over de koelkast weer aangevlogen, stapte ik uit en hij liep om de auto heen en had ik de ladder nog niet uit om de koelmotor op het dak te checken dan kreeg ik een rotschop. De eerste drie maanden werd ik niet bij mijn naam genoemd en was het homo of kind. Gingen we crossdocken op de zaak dan mocht ik helpen door koffie voor de mannen te verzorgen want kinderen moeten niet voor de voeten lopen. Na enkele maanden kruipt het toch naar binnen en stonden de tranen soms in mijn ogen tot ik er genoeg van had en in de laadbak met hem wou vechten en uithaalde. Een grote grijns was het effect en hij zegt jij heet toch .....

 

Kapot ben ik gegaan, nu jaren later besef ik mij goed dat hij van mij een man en een ouderwetse vakman pursang heeft gemaakt.

Ik zal hem nooit vergeten en altijd dankbaar zijn.

 

auto 192

bewerkt door DAFne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 13-5-2017 om 02:25 zei DAFne:

 

Kapot ben ik gegaan, nu jaren later besef ik mij goed dat hij van mij een man en een ouderwetse vakman pursang heeft gemaakt.

Ik zal hem nooit vergeten en altijd dankbaar zijn.

 

auto 192

 

Om van mij een man te maken is er toch echt iets meer nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

@Durashiftik denk het niet, hij heeft me ook nauwelijks iets geleerd. Ik stap over naar een andere rijschool als ik weer voldoende pecunia heb. In de tussentijd lik ik mun wonden. Ik vind het wel jammer hoor. Was zo blij om in 1 keer het theoretische gedeelte te halen en had echt zin in de praktijk. Helaas weinig LOL aan beleefd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 2017-5-12 om 23:23 zei EJD:

 

Dat deed destijds mijn instructeur ook! En vervolgens kwam daar negen van de tien keer nog een opmerking over niet gepoetste schoenen of niet volledig dicht geknoopte blouse bij. Maar het werd ook zo warm in die drietonner. :-)

 

.


In je groene pakkie :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 uur geleden zei bituum trapper:

Lijkt op mijn oude instructeur, na beklag gedaan te hebben bij de rijschoolhouder kreeg ik een ander instructeur. Weet niet wat erger was, een ex leger comandant of 1 die Mercedes de hemel in prees:confused:

 

 

ik had voor mijn B rijbewijs een oud test chauffeur van daf dus dat was een geweldige tijd en balen als de les weer was afgelopen. die beste man had over heel de wereld daf vrachtwagens getest en kon daar uren over vertellen en als echte daf man was dat natuurlijk geweldig

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden