Gast Moontje

sproloo (spronk)

4 berichten in deze discussie

Beste moderator.

Gaarne wil ik u mededelen dat Spronk(sproloo) weer terug is en wel in het plaatsje Selfkant net over de grens bij Sittard.https://www.moneyhouse.de/SproLoo-Deutschland-UG-haftungsbeschraenkt-Selfkant

Naar aanleiding van een vacature die op uw site staat ivl Personeel ben ik daar vandaag naar toe geweest voor een sollicitatie gesprek.

Spronk opereert onder de naam L.S.H ug in de von humboldstrasse 1-3 Selfkant

Ik kwam er aan rijden en zag de naam Spronk (sproloo) en wist genoeg maar net niet zeker genoeg zeker ik ben binnen gestapt bij sproloo en gevraagd aan die man of dit kantoor

L.S.H was en deze Nederlandse man zij ja    ik zeg dan bin ich falls. en ben weg gegaan ik wist ik het.

Ik  had een gesprek met een man genaamd louis dat is geen Duitse naam  dus voor mij viel alles in elkaar ik wilde wel meer foto,s maken maar er liepen toch een paar te brede mannen  rond die ik als vrouw niet de baas zou kunnen.

De dame van ivl kon dit ook niet weten omdat zij de naam  Spronk (sproloo) totaal niet kent ik heb haar toen gevraagd om het maar eens door google te halen

En toen wist ze meer (zij treft totaal geen blaam).

Waarom ik het hier wegzet om anderen weer te beschermen tegen de praktijken van deze man die blijkbaar nooit op houd.

Met vriendelijke groet Mootje.

022.MOV

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geachte doe dit topic maar verwijderen.

Als je 17 uur moet wachten op goed keuring......

Ik zet  dit weg voor anderen om ze te behoeden voor hetzelfde wat die knakker deed in Holland  waarschijnlijk word het niet gewaardeerd.

Met vriendelijke groet Moontje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Omdat eigenaren en admins full-time werken kan het soms even duren voordat de te modereren berichten zichtbaar worden helaas... 

Aan de andere kant: je hebt nu al zoveel berichten als gast geplaatst; als je een account aan maakt ben je na vijf berichten vrij om alles meteen te plaatsen op het forum.

Het is maar een tip :rolleyes:

Teddybeer, andremast, Knoalster en 1 andere vinden dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
46 minuten geleden zei Gast verwijder dit item aub:

Geachte doe dit topic maar verwijderen.

Als je 17 uur moet wachten op goed keuring......

Ik zet  dit weg voor anderen om ze te behoeden voor hetzelfde wat die knakker deed in Holland  waarschijnlijk word het niet gewaardeerd.

De moderators hebben ook een leven (denk ik) LOL

Marotrans vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bijdrage zal goedgekeurd moeten worden door een moderator

Gast
Je maakt een opmerking als gast. Als je een account hebt, kun je je hier aanmelden.
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

Laden...