[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

luchtpistool aansluiten


Dafduck

Recommended Posts

  • Forumlid

Achter de stoel van mijn nieuwe Cf zit geen aansluiting voor een luchtpistool nu zeggen ze pak een 6 mm leiding onder de stoel nu heb ik al het goede t stuk 6 mm maar onder de stoel zitten enkel 4 mm leidingen.

Blauw wit en zwart nu ben ik er al achter dat zwart niet de goede is,op welke staat constant lucht?

Ik heb al een 4 mm splitter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

achter de handrem zit ook een luchtleiding......kun je met de handrem het blaaspistool bedienen......zijn er niet veel die dat zo hebben:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb die informatie van onze dealer daar halen hun de leiding ook vanaf voor het pistool en zetten de aansluiting dan op het dashbord, ik heb hem in de hoek van de grote aflegbak onderin


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei rob1982:

Achter je klok/ snelheidsmeter zijn 3 leidingen van 6mm afgedopt daar heb ik hem op aangesloten

Met een stuk leiding van de garage kun je hem leggen waar je wilt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ha Rob,

Kan je hier een beetje bij komen dan en is dit dan hard plastic leiding of koper?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja kan je redelijk goed aan komen.

Boven kant van het dashbord kun je zo optillen, zit geklikt. Dan het scherm rond de klokken losklikken en je kan der al bij. Je hoeft ook geen leiding door te knippen omdat er al 3 doppen met snelkoppelingen zitten.

De dop heb ik aan het T stuk aan de koppeling ingeklikt.

Dacht dat het dashbord werk een kwartiertje werk was. Alleen het gat boren voor de koppeling vast te zetten koste me meer tijd


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid
Op 5-5-2017 om 21:50 zei rob1982:

Ja kan je redelijk goed aan komen.

Boven kant van het dashbord kun je zo optillen, zit geklikt. Dan het scherm rond de klokken losklikken en je kan der al bij. Je hoeft ook geen leiding door te knippen omdat er al 3 doppen met snelkoppelingen zitten.

De dop heb ik aan het T stuk aan de koppeling ingeklikt.

Dacht dat het dashbord werk een kwartiertje werk was. Alleen het gat boren voor de koppeling vast te zetten koste me meer tijd

Het heeft even geduurd maar het is gelukt alleen zat er bij mij maar 1 5 mm leiding afgedopt,heb toen de leiding die naar de stuurverstelling gaat doorgesneden en een t stuk er tussen gezet stukje 6 mm slang en koppeling in het dachboard gemaakt en toppie dus bij deze nog bedankt was 20 min werk.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden