[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Sleutelrol chauffeur gewaarborgd bij autonoom rijden in Duitsland


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid
Chauffeurs blijven een sleutelrol vervullen bij autonoom rijden met vrachtauto’s in Duitsland.

 

 
Dat heeft het Duitse parlement vandaag besloten. De Bundestag stemde in met volledige legalisering van volledig en deels autonoom rijden.
 
Lees verder op:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou lekker dan, we plaatsen de chauffeur in een onmogelijke positie door aansprakelijk te blijven.

Hoe gaat dat als je bedrijf je dwingt andere opdrachten rijdend te doen en jij een seconde te laat reageert en ingrijpt?

 

Die seconde kan je persoonlijk aansprakelijk stellen en jij draait op voor de financiële schade. We zullen in de toekomst de recht zaken nog wel lezen van failliete chauffeurs.

 

Ja rechter ik moest de papieren inscannen van mijn werkgever. :p

bewerkt door DAFne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wij kunnen het bijna iedereen in ons land naar de zin maken mochten wij dit willen!

Onze politiek leiders doen het tegenovergestelde en zetten alles in ons land in de uitverkoop en stellen alles in het werk om de waarde van een arbeider naar beneden te halen, de EU lijn.

 

Lees net dat je vakbond man bent en daar heb ik veel mee aan tafel gezeten in mijn leven, zowel naast ze als tegen over ze.

Veel vaker gehoord "ga toch lekker van je leven genieten" aan een ieder om hier een conclusie aan te verbinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 minuten geleden zei *Ger*:

Of jij van je leven geniet zal me echter worst wezen,

 

Mooi teken van beschaving, hoop voor jou wel dat je je leven lang gelukkig bent net zoals ik dat elk lid hier toewenst, ongeacht zijn boodschap hier of welke kleur pet hij draagt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden