[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Salaris


danny.dijk

Vraag

  • Forumlid

Tja... Mijn proefperiode zit er op... Had graag wat meer hier rond willen hangen maar ben druk bezig geweest met rijden en collega's kennen.

 

Ik heb een aanbod gekregen van het bedrijf waar ik mijn onbetaalde proefperiode heb gedaan. Tja, schijnt normaal te zijn in Duitsland of zo.

 

Alle bedrijven in de regio willen me een salaris geven tussen €1700-1900. Het bedrijf waar ik heb gewerkt biedt me €2100. €12 euro eet geld en €24 als ik 24 uur aan één stuk weg ben (niet thuis dus). Dit is per dag.

 

Is dit redelijk, goed of slecht? Zou ik in Nederland meer verdienen als 34 jarige zonder ervaring?

 

Alvast bedankt forumleden

 

Verstuurd vanaf mijn T08 met Tapatalk

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik dacht bruto... LOL. Heb gekeken wat ik dan over zou houden... €200 belasting er af, €200 rente (pensioen zeg maar), en 14% zorgverzekering... Iets van €175. Dan zou ik iets van €1500 over houden netto. Met ongeveer ruim genomen €300 eet geld. Ben gemiddeld 2 nachten, uitzondering 3 nachten van huis. Dus dan zou ik €1800 netto uitkomen denk ik. Maar dit lijkt me dan toch voor 38 uur... En werk meer dan 38 uur. Wacht met smart op contract. Kijken wat er allemaal in staat.

Verstuurd vanaf mijn T08 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
6 uur geleden zei *Ger*:

Hmmm, ga in Nederland werken :D

Haal JIJ nu ook al de buitenlanders naar jullie land?LOL

 

Vergeet niet dat als danny.dijk in Duitsland woont, lagere woonlasten heeft....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ben gewoon 100% kaaskop...

Woonlasten... Je weet toch niks over mijn woonlasten.

Mijn lasten zijn gewoon ongeveer hetzelfde als toen ik in Nederland woonde. Alleen betaal ik veel minder jaarlijkse belastingen.

Betaal wel... €240 gas per maand... Hoe zou dat komen?

Verstuurd vanaf mijn T08 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden