[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

rij- en rusttijden excel


Jan.

Recommended Posts

  • Forumlid

Dag dames en heren,

 

Nieuw op dit forum. Hoi. Internationaal touringcar chauffeur die ZZP is gegaan en naarstig op zoek is naar goed werkende tools. Na zelf verschillende zaken gemaakt te hebben is er een goede basis voor facturatie, gewerkte uren etc. Wat ik nu nog mis is een is een rij- en rusttijden excel. Ik heb pogingen gedaan maar mijn excel kennis is redelijk basis om zo iets complex in elkaar te schuiven. Over de periode van het afgelopen jaar zoek opdrachten in alle richtigen op het net gedaan om zoiets boven water te krijgen. Sommige excel sheets zijn veel belovend maar voor alle gevonden excel sheets geld dat ze meestal beperkend en niet volledig zijn.

 

Een zoek opdracht in dit forum gaf me draadjes van al enkele jaren geleden, en ook weer sheets die niet volledig zijn.

 

De ham vraag dan ook ... weten jullie van een Excel die goed omgaat met de rij- en rusttijden wetgeving?   

Mogelijk hebben mijn zoekopdrachten hier niet alle goede resultaten gegeven?

 

Alvast bedankt voor de moeite.

bewerkt door Jan.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden