[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Liberalisering vrachtmarkt op komst?


Vledder

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik ben een poos niet actief geweest op het forum dus wellicht post ik iets wat al lang aan de orde is geweest. Dan graag verwijderen.

 

Chauffeurs uit Oost-Europa geven Nederlandse trucker het nakijken

 

De Nederlandse trucker blijft vogelvrij. Nieuwe regels vandaag (30/5/2017) uit Brussel om hem te beschermen tegen de oneerlijke concurrentie van zijn veel goedkopere ex-Oostblok-collega’s, blijken vol gaten te zitten. Nederlandse Europarlementariërs zijn woedend.

 

Bron: AD http://www.ad.nl/buitenland/chauffeurs-uit-oost-europa-geven-nederlandse-trucker-het-nakijken~ac989f0d/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
43 minuten geleden zei *Ger*:

Nieuwe regels vandaag (30/5/2017)

Het maakt niet uit hoe lang dat je niet actief was, dit is van gister ;)

 

Diep triest hoe ze met de chauffeur omgaan in de EU 

 

De Europarlementariërs zijn woedend....

 

Poeh poeh, krokodillen tranen zijn het. Ze hebben zelf zitte slapen en zoals altijd word er schande over gesproken om vervolgens gewoon weer tog de orde van de dag over te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Misschien valt er nog iets te doen met partijdigheid of verstrengelde belangen van die dame om dat onzalige voorstel van tafel te krijgen maar wie moet dat doen? De gemiddelde politicus zal het de anus oxideren wie z'n flesje drank bij de slijter levert etc. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 2017-6-2 om 09:33 zei *Ger*:

Dat is idd de reactie van de meeste, en dan maar de vakbonden en de ministers de schuld geven dat ze Nederland kapot maken ;) 

Iedereen die anders heeft gestemd dan PVV of FvD draagt mede verantwoordelijkheid voor het kapot maken van Nederland.

 

Op 2017-6-2 om 10:08 zei lambiek:

helemaal goed Ger 

Dit is altijd al zo geweest en zal wel niet veranderen

En dan zoek ik toch gewoon ander werk ! ook zo´n opmerking , wat dan ?

In de technische beroepen worden nog mensen gezocht, evenals in de zorg. De banen liggen voor het oprapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast mebo 07
46 minuten geleden zei Vrachtrijder:

Iedereen die anders heeft gestemd dan PVV of FvD draagt mede verantwoordelijkheid voor het kapot maken van Nederland.

 

In de technische beroepen worden nog mensen gezocht, evenals in de zorg. De banen liggen voor het oprapen.

O...............en daar kun je zonder opleiding en boven de 30 terecht???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
7 minuten geleden zei andremast:


Ik denk net zoveel invloed als dat je op een andere partij stemt.(blijft altijd afwachten wat er van de verkiezingsbeloftes overblijft)emoji6.png

Nee, want alle overige partijen zijn slechts de marionetten van een 3,4% democratie die EU heet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Vrachtrijder:

 

 

In de technische beroepen worden nog mensen gezocht, evenals in de zorg. De banen liggen voor het oprapen.

Ik denk dat de meeste jongens hebben alleen maar een rijbewijs hebben en geen diploma voor een technische beroep

als ze 16 zijn willen ze al de wereld ontdekken met een dikke V8 met 750 pk en het vrije leven (droom)

En al heb je een diploma dan heb je te weinig kennis , want je gaat niet voor een jeugd loon (zakcentje) werken

Ik ben zelf timmerman geweest en daarna op de vrachtwagen als je ziet hoe snel de werk wijze en materialen verandert zijn 

heb je aan al je kennis van vroeger geen ene bal , en behoor je gewoon bij de te duren werknemers

En in de zorg werken veel vrijwilligers , verdien je ook geen ene kloten en alleen een berg stress krijg je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei andremast:

Dus met de pvv of fvd word nederland niet kapot gemaakt.......

 

De kans dat er inhoudelijk iets aan de politiek veranderd lijkt wat groter als partijen als het FVD of de PVV mee kunnen praten en beslissen. Maar dat zal zo snel niet gebeuren in deze democratie.

 

En er wordt lacherig gedaan over de (toegegeven) sterke uitspraak "Nederland kapotmaken", maar dat er in ons land en in de EU tal van zeer zorgwekkende zaken spelen kun je moeilijk ontkennen.

Nu, de mensen die grote problemen zien worden steevast door een grote groep mensen voor gek uitgemaakt. Maar tegelijk lijkt deze groep niet met inhoudelijke argumenten te kunnen of te willen komen. Zie boven...

 

Wie is er nu gek: Diegene die zich afvraagt of we als land op de goede weg zijn, of diegene die alles voor zoete koek slikt? Stof tot nadenken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
42 minuten geleden zei Leeuw:

 

En er wordt lacherig gedaan over de (toegegeven) sterke uitspraak "Nederland kapotmaken", maar dat er in ons land en in de EU tal van zeer zorgwekkende zaken spelen kun je moeilijk ontkennen.

Nu, de mensen die grote problemen zien worden steevast door een grote groep mensen voor gek uitgemaakt. Maar tegelijk lijkt deze groep niet met inhoudelijke argumenten te kunnen of te willen komen. Zie boven...

En die problemen worden natuurlijk allemaal keurig opgelost door de pvv. Dat stond op dat a4-tje. :stom:

bewerkt door Grunneger
Btw., volgens mij is er al een ander topic voor deze discussie ...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed zo Grunneger, toon jij maar even precies dat gedrag wat ik zojuist omschreef :ok:

 

Door het stuk waarin ik stel dat de kans op inhoudelijke verandering groter lijkt(!) niet te citeren en daarna zelf cynisch te stellen dat de PVV alles oplost, trek je wat ik schreef in het belachelijke en sluit je alle redelijkheid uit...

 

Zie je zelf niet dat die houding niets veranderd, laat staan verbeterd? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk zijn er problemen, maar mocht de pvv 'aan de macht' komen, dan zullen die problemen verbleken bij wat voor problemen we er dan bij zouden krijgen, naar mijn mening. Liever door rommelen dan helemaal ten onder gaan.

 

Stemmen: een soort van kiezen tussen meerdere kwaden ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je kan ook een heel boekwerk met (valse) beloftes maken en dat helemaal niet nakomen (om dat ze het ook niet waar kunnen maken)

Dan kan je beter een A4tje hebben , dan ben je minder tijd kwijt om het door te lezen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je probeert iets te veranderen heb je geen garantie dat het lukt. Maar wel een kans op verbetering.

Als je niets doet, dus 'doorrommelt', vergooi je je kansen en weet je zeker dat er niiets veranderd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Leeuw:

Als je probeert iets te veranderen heb je geen garantie dat het lukt. Maar wel een kans op verbetering.

Als je niets doet, dus 'doorrommelt', vergooi je je kansen en weet je zeker dat er niiets veranderd.

Hebben we het hier in west-Europa zo slecht dan, dat je het risico wilt nemen om alles wat we/onze voorouders hebben opgebouwd, verloren te laten gaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden