[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vakantie in Nederland.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
15 uur geleden zei corydon:

We gingen via Vught naar huis, en wilde wel eens bij een van mijn, toendertijd, favoriete tentjes eten. T groene woud? net voorbij Vught. Herrinerde de chamignon soep, en die was niet slecht. Waarschijnlijk uit blik.....:p

Displaying IMG-20170507-WA0019.jpeg

 

T Hoofd gerecht. De jonge dame had zalm met Asperges.

Displaying IMG-20170507-WA0026.jpeg

 

En ik een Snitchel. Met allerlei vette zooi er bij. Flinke porties, dat wel. Deed me een beetje aan van der Valk denken. Die volgens de dame totaal niet meer zijn wat ze vroeger waren.

Displaying IMG-20170507-WA0028.jpeg

 

T weekend daarna naar Dordt geweest, maar herrinner nu dat ik m'n camara was vergeten.... Zal eens zien of ik wat fotoos kan krijgen.

Heb er twee. Die stad lijkt niet eens meer op de stad die ik ken uit begin jaren 80. Toen was t gewoon een bouwval.

Displaying IMG-20170429-WA0005.jpg

 

Ja, dat is een openbare weg. Steeg eigenlijk. Zag er meerdere. Dordrecht is dus ook de oudste stad van Nederland. Weer wat geleerd.

Displaying IMG-20170429-WA0004.jpg

De laatste foto wel maar deze hier in dit bericht niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Aan alles komt een eind, en dat was er afgelopen maandag. We waren nog naar Breda geweest.  Maar maandag avond met de intercity direct naar Schiphol. Of... Oh, hij reed alweer niet... Net als de vorige keer, dus met zijn allen met de stoptrein naar Rotterdam, over stappen in Dordrecht.... En ik had nog wel zo een speciaal kaartje gekocht. Uiteindelijk in Rotterdam toch in die trein. De conducteur verzekerde mij dat ik de extra betaling terug zou krijgen op Schiphol bij t NS loket. Deze man in t loket verteldemij doodleuk dat ze dat alleen bij t station waar je t koopt terug geven. Logies toch?????:stom:

Oh, zowel in Breda als in Rotterdam stond eerst iedereen op t verkeerde perron. Was wel zo aan gegeven, maar eigenlijk stond dus de trein bij t verkeerde perron.... In Rotterdam sprak ik met de machinist, zelfs hij wist niet waar zijn trein was.....

unnamed (14).jpg

unnamed (15).jpg

unnamed (16).jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was dit vergeten tot ik vandaag met de camara aan de slag ging. Zag het op t vliegveld in Lissabon. Wie weet wat dit is? Oftewel, wat ze er verkopen???

f8jEjE.jpg

 

Oh, heb net alweer m'n volgende ticket gekocht voor halverwege juli, blijf tot september. Goedkoop kaartje, maar moet wel even naar Boston rijden. Heb daar een zeer goedkope parking kunnen vinden. Ze vragen overal zomaar tussen 800 en 2000 dollar voor 6 weken, vond iets voor 55 dollar per maand. Moet wel een half uurtje met de trein mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, Er was 1 product te koop, blikje sardines. Nooit zoveel blikken in 1 winkel gezien.....

ntZ2hq.jpg

 

En niemand liep naar binnen. Niet zo vreemd lijkt me, want wie komt er nou thuis bij zijn vriendin met een blikje vis????:D:D:D

uWe9qG.jpg

 

Duizenden blikjes... En nul klanten.....

eSZMkK.jpg

bewerkt door corydon
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden