Spring naar bijdragen

Truck parking Lloret de mar

Gast Donny
 Share

Recommended Posts

Hallo !

ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen.

ik ga dit weekend ergens in de buurt van Llorer de mar uit komen . Kan je daar nog ergens parkeren met de vrachtauto ?

alvast bedankt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Tja waar is de mooie tijd, parkeren op Pujadas ( busparking die niet meer bestaat  ) maar je mocht er met de vrachtwagel ook staan.
Waren douches aanwezig.

5 minuten wandelen naar Ome Toon biertje

Je had ook Pujol, ook een bus bedrijf, maar of dat nog bestaat.
Ik zou eens een Facebook pagina opzoeken van Spanjerijders als dat bestaat.

Heb ff gekeken en er bestaat een FB groep Spanje Portugal rijders

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
2 minuten geleden zei corydon:

Zo is dat, 2 dagen rijden, maar we willen wel graag sate en kroketten eten...:ja::D:D

Ik was er geen vaste klant, maaja de ritten naar dat land kun je bij mij op 2 handen tellen en Lloret 2 keer, dus als je de mogelijkheid hebt moet je er toch een keer geweest zijn, nie dan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wij stonden nogal een bij de"bewaakte "parking van busbedrijf Pujol,

Tot college Johan er een weekend ging staan,bij terugkomst van het uitgaansleven, op zondagochtend, zag hij dat zijn deuren openstonden en dat een deel van zijn lading weg was,een ander deel stond al,ingepakt in vuilniszakken,klaar om opgehaald te worden.

Aan zijn verzoek aan de bewaker om de politie te bellen werd geen gehoor gegeven,hij moest t zelf maar uitzoeken.

Hij weer t dorp in en toen hij met de Guardia Civil terugkwam was t ingepakte deel van zijn lading ook verdwenen.

Ondanks alle inspanningen van o.a de Guardie Civil ,en de verzekerings maatschappij zijn de beeelden van d ebewakings camera's nooit boven water gekomen,was prive zei men.

Wij mochten er nadien.op straffe van ontslag op staande, voet niet meer komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
36 minuten geleden zei europeaan:

Wij stonden nogal een bij de"bewaakte "parking van busbedrijf Pujol,

Tot college Johan er een weekend ging staan,bij terugkomst van het uitgaansleven, op zondagochtend, zag hij dat zijn deuren openstonden en dat een deel van zijn lading weg was,een ander deel stond al,ingepakt in vuilniszakken,klaar om opgehaald te worden.

Aan zijn verzoek aan de bewaker om de politie te bellen werd geen gehoor gegeven,hij moest t zelf maar uitzoeken.

Hij weer t dorp in en toen hij met de Guardia Civil terugkwam was t ingepakte deel van zijn lading ook verdwenen.

Ondanks alle inspanningen van o.a de Guardie Civil ,en de verzekerings maatschappij zijn de beeelden van d ebewakings camera's nooit boven water gekomen,was prive zei men.

Wij mochten er nadien.op straffe van ontslag op staande, voet niet meer komen.

Was in mijn Vos tijd, en een bulk met plastic bolletjes was niet zo diefstalgevoelig, en heb die 2 keer op Pujadas geen probleem gehad.

Heb wel eens gedacht aaaaaals er eens een gek die loskraan s,nachts achter open zet, dan loopt er toch al gauw een ton of 2 uit.
Dit schijnt ook wel eens gebeurt te zijn bij eentje die in de omgeving Deventer woonde en in het weekend de auto thuis had.
Tja dan komt de zuigwagen in actie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
4 uur geleden zei corne64:

Nu mogen er geen geladen wagens meer staan. Dat hebben we ook te danken aan een Hollandse collega.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoezo aan een Hollandse collega? wat heeft die"verkeerd "gedaan??

Ik denk eerder dat de directie van Pujol van t gezeik af wil met Guardia Civil en "detectives"van verzekeringsmaatrschappijen.

Indertijd met mijn collega Johan kregen wij stellig de indruk dat de bewaker van Pujol hand en spandiensten verrichtte aan de heren van het dievengilde

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
21 uur geleden zei ouwe:

Ik was er geen vaste klant, maaja de ritten naar dat land kun je bij mij op 2 handen tellen en Lloret 2 keer, dus als je de mogelijkheid hebt moet je er toch een keer geweest zijn, nie dan:D

klopt,je moet dat fenomeen één keer meegemaakt hebben:D:D,dan heb je gelijk genoeg van dat hele Lloret

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Ik denk eerder dat de directie van Pujol van t gezeik af wil met Guardia Civil en "detectives"van verzekeringsmaatrschappijen.
Indertijd met mijn collega Johan kregen wij stellig de indruk dat de bewaker van Pujol hand en spandiensten verrichtte aan de heren van het dievengilde

Nee hoor. De reden dat er geen geladen wagens mogen staan komt doordat een Hollandse chauffeur waarvan de auto half leeg gestolen was bij een club, daarna naar pujol gereden is, en vervolgens gezegd heeft dat de diefstal daar plaats gevonden heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Ik heb er ontzetten veel weekenden gestaan. Nooit is daar iets gestolen of vernield.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 2017-6-3 om 21:08 zei corne64:

Nee hoor. De reden dat er geen geladen wagens mogen staan komt doordat een Hollandse chauffeur waarvan de auto half leeg gestolen was bij een club, daarna naar pujol gereden is, en vervolgens gezegd heeft dat de diefstal daar plaats gevonden heeft.

Kijk,dat veranderd de zaak natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid
Op 6/3/2017 om 13:08 zei corne64:

Ja hoor us....ik raakte een beetje in paniek en vond dit toen het beste excuus....

Sorry collegas! :stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites