*Ger*

CAO 2017-2019

32 berichten in deze discussie

1 uur geleden zei corne64:

Aangeven samen op te willen trekken maar dan toch niet kunnen wachten met akkoord gaan met de cao op de stemming van het fnv. Schandalig gedrag van het cnv als je het mij vraagt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Maar ik vraag het jou niet, net zo min als FNV ooit iets aan CNV vraagt :p

Kom op man, kunnen jullie bij FNV nog iets anders als telkens de boel verdraaien en kleineren :bey:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Maar ik vraag het jou niet, net zo min als FNV ooit iets aan CNV vraagt :p
Kom op man, kunnen jullie bij FNV nog iets anders als telkens de boel verdraaien en kleineren :bey:

Ja, onszelf een mes in onze ruggen laten steken na een mooie afleidingsmanoeuvre. Als jij geen vraagtekens zet bij de manier waarop deze soap gegaan is dan is dat ook goed wat mij betreft. Ik vind het iig een super lage streek van het cnv.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat is er gebeurt.

De 4 partijen hebben het principeakkoord getekend (FNV,CNV,de UNIE en TLN)

De leden moesten dit nog goedkeuren, maar de CAO lag er in principe al wel.

Nu waren CNV en de UNIE vlugger klaar met stemmen tellen en daar kan FNV niet tegen, zij zijn eens niet de partij die op radio en Tv (en natuurlijk de krant) mag vertellen dat er een nieuwe CAO is, FNV het word tijd o de boel eens op orde te krijgen, ga digitaal :D

Afbeeldingsresultaat voor huil smiley

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Corne64@
Al vind ik het wel jammer dat er zoveel toch voor hebben gestemd bij het fnv.
Als ik de geluiden een beetje gevolgd heb de laatste tijd waren er juist veel tegen stemmers........jammer

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Moeten we alles verplichten, denk het niet, maar als je dan de keus maakt om geen lid te zijn moet je ook niet piepen.

Trouwens, ik heb voor gestemd, dit met overleg met een aantal collegas, waarom weet ik eigenlijk niet dat ik het overlegd heb, ik was van ons de enige in Nieuwegein, de enige in de Meern, de enige in Utrecht, dus ze moeten ook niet janken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden