[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Thijs2919

Vraag

13 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Dat loopt uit van het ene extreme naar het andere, afhankelijk van het soort werk.

 

De enige vastigheid in mijn soort werk is dat je op zondag vertrekt, en heel af en toe gebeurd dat nog niet eens, en dat ik do/vr of zaterdag terug ben. Overuren? Meestal wel meer dan genoeg.

 

Moet er ook niet aan denken om met vaste tijden en routes te werken, maar dat is voor ieder weer anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wij hebben wisselende diensten: 3 dag,1 vrij, 4 nacht,2 vrij 4 dag, 1 vrij en 3 nacht, 3 vrij. En het bevalt me prima. Bij ons varieert het tussen 9 en 13 uur per dag, maar als het rustig is ook wel eens minder. Of je bent bijvoorbeeld een extra dag vrij. En doordat wij ook in het weekend werken is het leuk verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat is beter, Murphy. Dan heb je al een beetje zekerheid. Het lijkt me best vermoeiend zulke roosters als ik hierboven zie.

Dat zijn geen roosters maar gewone dagen waarin je of zoveel mogelijk adressen lost of laadt,of afhankelijk van het werk,je uren vol rijdt binnen de voorgeschreven rijtijden wet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ja hoor, het is erg relaxt werk.
Volgens mij zijn wij een van de weinige bedrijfen die geen board computer hebben.
En geen navigatie
Wel hebben we oldskool kaarten van NL en DE.
En als we de weg niet weten, is er altijd Maps op ons mobiel




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 30-6-2017 om 22:30 zei Marco1977:

Ja hoor, het is erg relaxt werk.
Volgens mij zijn wij een van de weinige bedrijfen die geen board computer hebben.
En geen navigatieemoji16.pngemoji16.pngemoji16.png
Wel hebben we oldskool kaarten van NL en DE.
En als we de weg niet weten, is er altijd Maps op ons mobielemoji16.png




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Mijn vorige twee werkgevers hadden ook geen boordcomputer. Maar ik heb op zich geen last van het ding, het scheelt een hoop geschrijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast mebo 07
Op 26-6-2017 om 21:02 zei *Ger*:

de meest binnenland chauffeurs zijn elke nacht thuis.

Rij alleen maar binnenland en was bv de vorige week de hele week van huis, mij bevalt dat wel want je krijgt veel meer rust dan dat je elke avond om 7 uur thuis komt.Gebeurd ook wel dat ik 2 of 3 nachten weg ben maar zelden dat ik elke avond thuis ben.O ja wij hebben ook geen boord computer .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden