[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wedloop ILT en chauffeurs


Grunneger

Recommended Posts

  • Forumlid

Onderaan in t stukje staat doormiddel van een smartphone en app zou dan real life gezien kunnen worden wie er achter het stuur zit? Hoe moet ik dat zien? Buiten het inloggen op de eventuele boordcomputer van de zaak en de tachograaf nog ergens op inloggen of gecontroleerd kunnen worden? T beroep word er dan steeds vrijer op

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
16 minuten geleden zei Tony.Macaroni:

Een beetje dubbel dit. Het is een artikel, naar aanleiding van een uitzending, waarover ook al een topic is. Misschien samenvoegen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wanneer ik onderweg ben is het de appel of simon loos achter elkaar aan :D

 

je kunt het ook zo zien wanneer ze convenanten  afsluiten met grote transporteurs zo als een appel en simon loos dan heb je direct een 100 - 500 trekkende eenheden minder te controleren. Meer tijd om de kleinere bedrijven die o.d.w zijn er tussen uit te vissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik krijg ook een beetje het gevoel dat frauderen in Nl ook loont. Ik rij hier niet zo veel, maar dan alsnog ben ik nog nooit door il&t gecontroleerd (rij nu iets meer dan een jaar bij een civiel bedrijf, de periode daarvoor tel ik even niet mee dus). Ik weet niet hoe de chauffeurs die meer binnenlands rijden hier tegenaan kijken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik krijg ook een beetje het gevoel dat frauderen in Nl ook loont. Ik rij hier niet zo veel, maar dan alsnog ben ik nog nooit door il&t gecontroleerd (rij nu iets meer dan een jaar bij een civiel bedrijf, de periode daarvoor tel ik even niet mee dus). Ik weet niet hoe de chauffeurs die meer binnenlands rijden hier tegenaan kijken?


Bij mijn huidige werkgever ben ik vorig jaar een keer gecontroleerd door de il&t verder nog nooit

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zolang de kans om gecontroleerd te worden minimaal is en de straffen niet passend moet het ILenT vooral niet zeuren. Begin maar eens met het intrekken van transportvergunningen die doelbewust de boel besodemieteren, dan gaat dat probleem echt wel opgelost worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de 37,5 jaar dat ik chauffeur ben heb ik maar weinig controle onderweg meegemaakt. Tijdens de internationale periode nog het meest.

Vooral in Duitsland, maar ook Frankrijk. Al ging het bij die laatste controle ambtenaren vooral om het verkrijgen van wat 'koffiegeld'.

 

Bij controles onderweg in ons eigen land gaat de interesse van de overheidsambtenaren in ons geval vooral naar het gewicht. Dat krijg je wanneer je met kippers rijd..

Controle 'op de zaak' is er ook bij ons wel geweest, maar de laatste keer is ook alweer enkele jaren geleden.

IL&T weet natuurlijk donders goed welke bedrijven extra controles verdienen. Ze zullen hun pappenheimers wel kennen..

Door (naar eigen zeggen) personeelsgebrek zal hun prioriteit daar liggen. 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 1-7-2017 om 11:06 zei Grunneger:

Ik krijg ook een beetje het gevoel dat frauderen in Nl ook loont. Ik rij hier niet zo veel, maar dan alsnog ben ik nog nooit door il&t gecontroleerd (rij nu iets meer dan een jaar bij een civiel bedrijf, de periode daarvoor tel ik even niet mee dus). Ik weet niet hoe de chauffeurs die meer binnenlands rijden hier tegenaan kijken?

 

Ik rijd nou tien jaar en ik ben nog nooit gecontroleerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
25 minuten geleden zei Doornekamp33:

Zou ik prima vinden, er mag best iets meer gecontroleerd worden.

Hoezo???? dan gaan we ons allemaal netjes gedragen en lees je weer in de krant dat de inkomsten uit boetes achterblijven.

'Krijg je dat gezeik weer.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden