[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Opleiding/baan


henkjankreunen

Vraag

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Is het beter om zelf je rijbewijs te halen of dat je dat via een werkgever te regelen?

 

Kan je na het behalen van c meteen door met ce?

 

En kan je het beter zelf het rijbewijs betalen of is dat beter via stl.
Ivm betere onderhandelingspositie
 

 

Een hoop vragen:)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
54 minuten geleden zei henkjankreunen:

Is het beter om zelf je rijbewijs te halen of dat je dat via een werkgever te regelen?

Via een werkgever is goedkoper (als je het voorelkaar krijgt, meestal gaat zoiets via stl), maar dan zit je wel aan hem vast. Je kan natuurlijk niet even je rijbewijs halen op zijn kosten, en dan weg gaan.

 

56 minuten geleden zei henkjankreunen:

 

Kan je na het behalen van c meteen door met ce?

Ja

56 minuten geleden zei henkjankreunen:

 

En kan je het beter zelf het rijbewijs betalen of is dat beter via stl.
Ivm betere onderhandelingspositie

Dat is een beetje hetzelfde als punt èèn. Wil je alle vrijheid mbt werkgevers (dus ook keuze uit de kleine bedrijven), dan zal ik het zelf betalen. 

 

En het is niet alleen je c en e. Ook heb je je c95 nodig (kost ook geld en tijd, als je het zelf wilt gaan betalen). En om in aanmerking te komen voor het stl-traject, moet je minstens 2 jaar rijervaring hebben.

 

Maar heb je alles binnen, dan is er werk zat, en al helemaal in het zuiden des lands!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei henkjankreunen:

2 jaar je b rijbewijs?

Ik heb geen Nederlands maar een ander (Europees) rijbewijs. Kan ik dan meedoen aan dit project?

Je hebt een Nederlands rijbewijs nodig om mee te kunnen doen. Met een ander rijbewijs kun je helaas niet meedoen. Naast het rijbewijs heb je ook minimaal twee jaar rijervaring, een BSN-nummer en een woonadres in Nederland nodig.
 
 
Er staat dus niet specifiek b-rijbewijs, maar ik ga er vanuit dat ze dat wel bedoelen. Als je geen b hebt, maar wel am of t, kan je altijd nog een mailtje sturen of bellen, met de vraag of dat ook geldt. Contact met ze opnemen kan ook via de link die ik gepost heb.
bewerkt door Grunneger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden