shompie

Kaart invoeren.

55 berichten in deze discussie

7 uur geleden zei Pierre:

Ben ik nou gek? Als jij nou 'voor' staat te wachten en daar je kaart uitleest wanneer je collega zijn trailer daar afkoppelt, en jij daarna jou auto 'achter' ophaalt, kaart erin frommelt en 'voor' je trailer weer aanpikt, wat is daar zo ingewikkeld aan?
Je hoeft niks 'out of scope' te rijden en het scheelt amper een paar minuten. Of is het zo strak geregeld dat je iedere minuut op een dag nodig hebt?

Niks strak geregeld hoor, maar van voor naar achter is al gauw 250 meter, parkeer mijn prive mobiel achter, pak de ivarco rijd naar voren en dan is het nog 25 meter naar de koffie.

dat is minder lopen dan twee keer 250 meter.

Ben namelijk qua lopen  lui aangelegd als het overbodig is.:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Doornekamp33:

Ja hallo zeg, ben niet voor niks bij de genie gegaan, daar hoefde we ook niet te lopen, zelfs de 25 km mars hebben we in naam van de koningin afgemaakt achter in de 4 tonner, de schoenen sleten te snel volgens de sergeant.emoji3.pngemoji3.pngemoji3.png

Ik heb een klein tijdje in Hedel rond gelopen maar daar lieten ze het echt niet achter in de 4 tonner een mars lopen hoor...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In Hedel mochten we bootje varen, hoefden we ook weinig te lopen, grootste wandeltocht was rond Vucht, wel 5 km, anders waren we niet op tijd voor het eten.

En axhter in de 4 tonner mochten we gewoon zitten/staan, was wat krap met 18 man.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden