Spring naar bijdragen

wie is hier schuld ?


swoike

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik denk ook dat dit ieder eigen kosten wordt, maar als je het filmpje goed bekijkt,

zie je dat de invoegende vrachtwagen heeft ook al een tijd zijn richtingaanwijzer aan,

zie je dat de vrachtwagen achter de invoeger al plaats gelaten heeft,

die 2 vrachtwagens  waren dus al even bezig aan deze rijbaanwissel, bij ons is dat dan een maneuver volgens de wegcode 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^Voor laten gaan/ruimte maken heeft ook en België geen betekenis als het gaat om een bijzondere verrichting. Dus in deze gaat die vlieger niet op.

 

Wat wel zo is is wat Lambiek al zegt, beiden maken een bijzondere verrichting en waarschijnlijk zal het uitdraaien op eigenschuldschade. Dat zal voor de automobilist dan wel weer wat negatiever uitpakken vanwege de hoogte van de schade. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt op de ring antwerpen, richtingaanwijzer op tijd aan naar rechts, kreeg ruimte van een achterliggende vrachtwagen, ik schuif langzaam een baantje op en er rijd zo een pipo met zijn caravan de rechter spiegel eraf, bleek dat deze pipo naar links aan het opschuiven was en mij waarschijnlijk te laat gezien heeft. ondanks camera beelden toch de schade 50/50 mogen delen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei jean:

heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt op de ring antwerpen, richtingaanwijzer op tijd aan naar rechts, kreeg ruimte van een achterliggende vrachtwagen, ik schuif langzaam een baantje op en er rijd zo een pipo met zijn caravan de rechter spiegel eraf, bleek dat deze pipo naar links aan het opschuiven was en mij waarschijnlijk te laat gezien heeft. ondanks camera beelden toch de schade 50/50 mogen delen.

Zeg ik toch ! Dagelijkse kost in het friet land ten zuiden van ons .:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Onderstaand artikel gaat wel over chauffeurs in het VK.

 

https://www.thesun.co.uk/news/4235455/truck-drivers-motorway-phone-eating-lorry/

 

" Cops have warned that a distraction of even a few seconds can be deadly "

 

Nah, ff zijwaarts uit het raam kijken is dus ook al gevaarlijk, denk ik dan.. :angel:

bewerkt door Durashift
.Citaat toegevoegd.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
6 uur geleden zei Durashift:

Onderstaand artikel gaat wel over chauffeurs in het VK.

 

https://www.thesun.co.uk/news/4235455/truck-drivers-motorway-phone-eating-lorry/

 

" Cops have warned that a distraction of even a few seconds can be deadly "

 

Nah, ff zijwaarts uit het raam kijken is dus ook al gevaarlijk, denk ik dan.. :angel:

 

 

volgens moi staan er ook foto"s bij van stilstaande vrachtwagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden