[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Waar is dit lichtje voor?


nnndoh

Recommended Posts

  • Forumlid
Temperatuur indicatie, zichtbaar vanuit je buitenspiegel?
Schijnt een  eis te zijn bij sommige retail leveranciers.
Dat displaytje weet ik dat dat zichtbaar is in je buitenspiegel, maar in dit geval gaat het om het lampje eronder. Het heeft niets met de koeling te maken

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk dat ik erachter ben.... Dacht eerst dat het met de rolluik te maken had, daarna met de luchtvering in de rij stand. Maar met de laadklep Dicht is hij uit. Dus het Lichtje zou dan aangeven dat je laadklep open staat. Wel vreemd eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
19 uur geleden zei nnndoh:

Denk dat ik erachter ben.... Dacht eerst dat het met de rolluik te maken had, daarna met de luchtvering in de rij stand. Maar met de laadklep Dicht is hij uit. Dus het Lichtje zou dan aangeven dat je laadklep open staat. Wel vreemd eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
aan je foto te zien gaat bij jou het lampje nooit knipperen :Dgr piet

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei nnndoh:

Denk dat ik erachter ben.... Dacht eerst dat het met de rolluik te maken had, daarna met de luchtvering in de rij stand. Maar met de laadklep Dicht is hij uit. Dus het Lichtje zou dan aangeven dat je laadklep open staat. Wel vreemd eigenlijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

 

Ah, kijk an. :ok:

 

Volgens mij komt zo'n lampje, ter waarschuwing, van een openstaande laadklep en/of topluik wel vaker voor. Althans, in de auto's waar ik mee rijdt hebben dat ook.

Niet dat de sensor bij elke bak nog in tact is..:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 19-10-2017 om 23:06 zei albertvv:

Wij hebben voor de klepbediening een schakelaar met controlelampje op het dashboard. Kunnen de klep alleen bedienen bij ingeschakelde schakelaar en op dat moment werkt die ook als startonderbreker
 

 

Ja heb ik ook en vindt het zeer irritant moet elke keer terug lopen omdat ik hem vergeet aan te zetten.

Heb hem bij het wegzetten weleens aan gezet om de planner te pesten die rijd elke ochtent de auto's naar buiten tis dat ik op tijd was anders hed hij de Daf gebelt haha.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bij autolaadkranen is een vergelijkbaar iets, als de giek niet ver genoeg naar beneden is gaat er een rode lamp branden bij (in ons geval) een uitgezette kraanmotor.

Die zichtbaar is in je spiegel, nu ging dat ding bij mijn kraan regelmatig "zomaar" aan, dus maar het bolletje er uit gehaald. In het donker is het niet prettig als er ineens een mistlamp op 10m afstand  op ooghoogte gaat branden. Ook kan het als dat ding een weekend brand moeilijk worden om je kraan weer  's maandags aan de praat te krijgen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 19-10-2017 om 23:06 zei albertvv:

Wij hebben voor de klepbediening een schakelaar met controlelampje op het dashboard. Kunnen de klep alleen bedienen bij ingeschakelde schakelaar en op dat moment werkt die ook als startonderbreker


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Wat voor soort klep heb je dan? Onderschuif of eentje die de bak afsluit?

 

Met die laatste lijkt het mij toch lastiger om aan dock te komen.. alleen de klep direct op het perron werkt dan nog.. Immers, de brievenbus in- of uitrijden lukt niet echt met de startonderbreker. Lekker luchtig voor in het warehouse:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden