Spring naar bijdragen

De Goudreinet Vuren

Marotrans
 Share

Recommended Posts

• Forumlid
16 uur geleden zei Pierre:

Al sinds een heel tijdje niet meer....
Sinds daar voor misschien al wel een jaar geleden een parkeerwacht is aangesteld en al het soort kistvreters en dergelijk ander soort andere ongewenste gasten geweerd word van de parking als ze binnen niks willen verteren heb je daar altijd plaats.
Ik heb er heel vaak gestaan en het was vaak 'tot daar aan toe', het systeem wat ze nu in willen gaan voeren is nieuw voor me; €15,- betalen en €13,- verrekenen met een buffet waar je je vraagtekens bij kunt zetten of een te dure kaart en een dik betaalde douche als een sauna zal ze uiteindelijk ook alleen maar klanten gaan kosten.
Treurenburg is tenslotte vlakbij........ ;)

Ja dat klopt maar bij joop staat het ook redelijk snel vol (19.30-20.00 uur ) en daar kun je ook niets meer, 4 auto's in het straatje beetje verder nog 3 op de luxeauto parkeerplaats, richting kazerne is parkeerverbod geworden, we staan er redelijk vaak, maar als we er niet voor half acht kunnen zijn, rijden we naar Hank.... 

groeten martje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
22 uur geleden zei Pierre:

Al sinds een heel tijdje niet meer....
Sinds daar voor misschien al wel een jaar geleden een parkeerwacht is aangesteld en al het soort kistvreters en dergelijk ander soort andere ongewenste gasten geweerd word van de parking als ze binnen niks willen verteren heb je daar altijd plaats.
Ik heb er heel vaak gestaan en het was vaak 'tot daar aan toe', het systeem wat ze nu in willen gaan voeren is nieuw voor me; €15,- betalen en €13,- verrekenen met een buffet waar je je vraagtekens bij kunt zetten of een te dure kaart en een dik betaalde douche als een sauna zal ze uiteindelijk ook alleen maar klanten gaan kosten.
Treurenburg is tenslotte vlakbij........ ;)

Ben je toch net zo snel of sneller bij De Elft in Velp/Grave

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

En het liefst ook alleen pinnen om te parkeren, hij heeft geen kassa en zit er ook niet op te wachten al dat geld in ze hokje.. Als ie dan even weg is om een plekje te wijzen dat ze kassa leeggeroofd word.. Moet zeggen dat t nog wel rustig op de parking is, maar dat gelukkig wel iedereen binnen zit

okdoei

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1 year later...
  • Forumlid

Heb er laatst weer gestaan. Parkeerwacht wijst plekje aan. Daar hoef je niet te pinnen. Gewoon bij het afrekenen ff zeggen dat je ook blijft overstaan en de 2 euro parkeergeld komt op je bon. Die bon ff laten zien bij de parkeerwacht en alles is voor mekaar. :ok:

Prima douche (muntje bij de kassa kopen) en vooral goede wastafel om te kunnen scheren. Vind ik belangrijk en een pluspunt. :ok:

Lopen buffet heb ik de laatste keer geprobeerd. Viel mij tegen, qua prijs - kwaliteit. Volgende keer eet ik gewoon weer van de kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10 months later...