[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Borghuis Transport


Recommended Posts

Jammer dat ook hij het niet gehaald heeft.

 

Ik heb hem een keer uit de brand geholpen. Een hele srieuse man die misschien iets te snel ging :(

bewerkt door shompie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei Vrachtrijder:

Vervelend. En geen BV, dus ook privé in de problemen. Extra vervelend dus.

Dat hoeft niet natuurlijk, als hij getrouwd is op huwelijkse voorwaarden en het huis en al het andere op zijn vrouw zijn naam staat heeft hij weinig te duchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Speculaties heren (en dames uiteraard).....

Een hypotheek uit het verleden heeft een dusdanige impact gehad op de toekomst van het bedrijf dat vorige week is besloten het faillissement aan te vragen. Dat is afgelopen dinsdag uitgesproken. Ondertussen zijn we bezig om te onderzoeken of er een doorstart met een gezonde blik naar de toekomst mogelijk is.

En zoals Harm zegt... alles afgeschermd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Jammer dat ook hij het niet gehaald heeft.
 
Ik heb hem een keer uit de brand geholpen. Een hele srieuse man die misschien iets te snel ging 
Had met snelheid niets te maken Ron. Ik ben zelf ook 1.5jr uit roulatie geweest. Verschillende operaties ondergaan en zware kuren gehad

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet
Dat hoeft niet natuurlijk, als hij getrouwd is op huwelijkse voorwaarden en het huis en al het andere op zijn vrouw zijn naam staat heeft hij weinig te duchten.
Is idd zo ingericht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Speculaties heren (en dames uiteraard).....

Een hypotheek uit het verleden heeft een dusdanige impact gehad op de toekomst van het bedrijf dat vorige week is besloten het faillissement aan te vragen. Dat is afgelopen dinsdag uitgesproken. Ondertussen zijn we bezig om te onderzoeken of er een doorstart met een gezonde blik naar de toekomst mogelijk is.

En zoals Harm zegt... alles afgeschermd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk


Succes Fred. Kop omhoog en ga ervoor

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
21 uur geleden zei Freddepet:

Is idd zo ingericht.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

Da's mooi. Hoe kut een failissement ook is, je bent in elk geval niet alles kwijt.

 

Succes in elk geval. Van wat ik er van las ben je een nette werkgever met nette auto's en daar moeten we wat mij betreft zuinig op zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nou toch... niemand een kritische noot?

In Maart 2013 komt er een dikke Actros als startauto. Deze auto voldoet niet (geen verwijt), maar de vervolgauto is een Red Passion...

Ondertussen komen er een DAF en een Volvo bij.

De Red Passion verdwijnt ook weer binnen afzienbare tijd, waarna de Crown Edition komt. Deze bevalt en een tweede wordt aangeschaft. Ondertussen ook enkele andere auto’s erbij. En uiteindelijk zitten we op 7 (schatting) auto’s totaal. In krap vijf jaar...

Waarbij twee auto’s dus vroegtijdig ingeruild zijn...

Ik gun het Borghuis van harte, maar zijn groei strookte niet met de economie van de afgelopen jaren en de trends in transport.

Een faillissement komt nog altijd voort uit het niet kunnen voldoen van financiële verplichtingen, dus wellicht wat reserves verspild, of te snel geïnvesteerd waardoor het nu niet bol te werken was...?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
22 uur geleden zei Freddepet:

Speculaties heren (en dames uiteraard).....

Een hypotheek uit het verleden heeft een dusdanige impact gehad op de toekomst van het bedrijf dat vorige week is besloten het faillissement aan te vragen. Dat is afgelopen dinsdag uitgesproken. Ondertussen zijn we bezig om te onderzoeken of er een doorstart met een gezonde blik naar de toekomst mogelijk is.

En zoals Harm zegt... alles afgeschermd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 

 

 

krijg hier dan toch een vreemde smaak van in me mond......waarom denk je dat een doorstart wel succesvol gaat zijn dan? als het bedrijf zo goed zou draaien dan had die hypotheek geen probleem mogen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom nou toch... niemand een kritische noot?

In Maart 2013 komt er een dikke Actros als startauto. Deze auto voldoet niet (geen verwijt), maar de vervolgauto is een Red Passion...

Ondertussen komen er een DAF en een Volvo bij.

De Red Passion verdwijnt ook weer binnen afzienbare tijd, waarna de Crown Edition komt. Deze bevalt en een tweede wordt aangeschaft. Ondertussen ook enkele andere auto’s erbij. En uiteindelijk zitten we op 7 (schatting) auto’s totaal. In krap vijf jaar...

Waarbij twee auto’s dus vroegtijdig ingeruild zijn...

Ik gun het Borghuis van harte, maar zijn groei strookte niet met de economie van de afgelopen jaren en de trends in transport.

Een faillissement komt nog altijd voort uit het niet kunnen voldoen van financiële verplichtingen, dus wellicht wat reserves verspild, of te snel geïnvesteerd waardoor het nu niet bol te werken was...?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Of komt het voort uit het feit dat er heel veel schades zijn veroorzaakt en die niet gemeld werden waardoor er hoge bedragen uitbetaald dienden te worden....... Of komt het voort uit het feit dat ik zelf door langdurige ziekte uit de roulatie ben geweest...... wil nog wel een aantal redenen noemen. Maar neem aan dat jij als buitenstaander exact weet wat er speelt en waar de oorzaak ligt zoals zovelen die iets horen van de neef van de vriend van de achternicht van de buren van de schoonouders waar de beste vriend van een kameraad wel eens over de vloer komt

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of komt het voort uit het feit dat er...



Dat je langdurig ziek bent geweest heb ik zijdelings meegekregen, en vind ik erg vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je in die periode minder “in control” was, waardoor je de grip verliest. Neemt niet weg dat de groei die je doormaakte andersoortige problemen met zich meebracht. Auto 2 en 3 die je neerzette, daar kon je wellicht een bekende chauffeur opzetten. Maar op zeker moment moest je gaan adverteren, waarbij het lastig in te schatten is wat voor vlees je in de kuip hebt. Als zij dan schades niet melden, dan is dat vervelend, maar als werkgever moet je je chauffeurs ook controleren (helaas).

Maar dan inhoudelijk op mijn stuk, die voortijdige inruilen van de Actros en de Red Passion, dat koste je toch geld... ondanks dat je de auto inruilde voor wat anders...?

Overigens top dat je reageert!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden