Spring naar bijdragen

Borghuis Transport

Recommended Posts

• Forumlid
Op 23-11-2017 om 19:23 zei Freddepet:

Gezien het niveau wat jullie momenteel hanteren zal ik me hier niet verder in details uit laten. Feit is wel dat er een hoop dingen gezegd zijn die niet kloppen. Laat me er zoals reeds gezegd verder niet over uit.

Tóch ga je dr steeds op in maakt mij niet uit ik ga je niet af kraken óf de hemel in prijzen je het gewoon gedaan destijds wat jij dacht wat juist was is niks mis mee .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wow Pierre, wat een interessante invalshoek. De Brabantse drugsmaffia. Het zal toch niet?

Over dat uitdiepen van Fred's inmiddels 'gefileerde faillissement' heb ik het volgende te zeggen. Zoals je terug kunt lezen op 1 van de eerste pagina's in dit topic gaf ik een klein beetje mijn mening, een erg beknopte trouwens. Om precies te zijn schreef ik: Ik denk dat Freddy lult. En hij lult ook. Voor mij was eigenlijk de kous af want ik vind aandacht besteden aan Freddepet verloren tijd. Inmiddels is wel duidelijk hoe ik over hem denk. Windbuil/hoogmoedswaanzin/betweterige kwal. Zoiets. Op zijn Facebook had hij een tijdlang een foto met daarop een trui aan met de tekst 'Keep calm, let Fred Handle it'. Nu in deze zaak ook weer. Niets aan de hand mensen, Fredje is dan wel failliet (zelf aangevraagd nounou) en heeft aan alles gedacht. Huis en bezittingen op naam van de vrouw. Bij Fred is niks meer te halen. Haha, ik ben dan wel failliet maar ik ben zó goed. Dat is wat Fred ik 1 zin wil vertellen. Citaat: Inderdaad Harm,  alles is afgeschermd. Dat is Fred, zelfingenomen ten voeten uit. Totdat ik het een keer zat was wat hij allemaal uitkotste op Facebook en hem erop wees. Overigens zonder enige nuances. Laten we het daar maar op houden. Ik denk dat hij dadelijk ook gewoon trots is dat hij als failliete onderneming toch maar mooi 7 pagina's discussie op het chauffeursforum gehaald heeft

Vervolgens komt er ene Piet Tukker vervelen op dit forum. Ik ken hem niet, ik weet niet wie het is, als het een alter ego (wat ik vermoed overigens) is dat niet het mijne, ik ben gewoon the Duke, Erik den Hertog. Gewoon te vinden op Google. Enfin, Piet begint te lullen over de loterij van de zwager en ik krijg de wind van voren. Daar word ik dan wel een beetje narrig van. Ik maak daar dus gewag van door mijn zienswijze hier in dit topic te posten. Ik zou dan tot de intimi behoren die weten waar het geld vandaan komt want Fred 'heeft ooit een hengeltje uitgegooid'. Als je deze uitdrukking uitdiept zou een goed lezer (die zitten hier verdomd weinig) eruit op kunnen maken dat Freddy mij ooit iets verteld heeft wat helemaal niet waar kán zijn. Hiermee strooit hij dus wederom zand in de ogen van de lezers. Freddy wil eigenlijk zeggen "ik heb Erik een lulverhaal verteld en hij verraad zich met deze opmerking". (ff omdenken voor de niet begrijpende lezers)

Nogmaals, ik weet op 1 of andere manier van de herkomst van het startgeld. Echter blijkt nu dat ook Pierre en minimaal 1 ander forumlid van die herkomst deels schijnen te weten. Pierre verteld net zelf dat Fred het hem verteld heeft aan de dis. Ik ben in ieder geval vergeten hoe ík het weet en dat is ook geen punt in deze zaak, echter wil ik het punt maken dat Fred klaarblijkelijk zelf kwistig met deze info strooide en zelf niet meer weet áán wie hij het verteld máár dat het wel op waarheid berust. Nog meer komt nu naar voren dat met de 'hengelopmerking' naar mij toe Fred zich zelf heeft verraden. Want dat hengeltje is geen hengeltje meer maar een vette angel die nu in Fred's reet zit. Domme, domme Fred.

Dat startkapitaal maakt ook helemaal niets uit hoe dat verkregen/geregeld is. Als Fred geld krijgt van zwager om zijn droom te verwezenlijken dan is dat prachtig. Echter verprutst hij het en dat is oerstom. Fred is geen ondernemer, Fred is een loondienstjongen met een eigen auto maar hij wil van zichzelf een kwartje maken terwijl hij een duppie is. 

Als je op deze manier start moet je een enorme slechte ondernemer zijn om het te verprutsen. Fred had met zijn Benz voor Franken moeten blijven rijden en zijn lening aan zijn zwager afbetaald moeten hebben. Dan was nu zijn Benz van hem geweest met een waarde van ca 40.000 euro én had hij ruimschoots geld verdiend.

• Like 2
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 9-11-2017 om 22:48 zei Freddepet:

Speculaties heren (en dames uiteraard).....

Een hypotheek uit het verleden heeft een dusdanige impact gehad op de toekomst van het bedrijf dat vorige week is besloten het faillissement aan te vragen. Dat is afgelopen dinsdag uitgesproken. Ondertussen zijn we bezig om te onderzoeken of er een doorstart met een gezonde blik naar de toekomst mogelijk is.

En zoals Harm zegt... alles afgeschermd!

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Succes Fred, hoop da’j d’r weer bovenop komt (op alle vlakken !!)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 22-11-2017 om 21:42 zei SPL:

maakt niet uit wat er in het verslag staat als hij maar afgebrand word toch 

Jongens laten we gewoon erop houden dat Fred te hard is gegaan en daarbij dacht zelf thuis te kunnen zitten en geld te verdienen door alleen hele dagen de TT Work in de gaten te houden of de boys niet omreden.

je kan niet thuis gaan zitten met een paar auto's en je dan zelf een dik salaris geven.

daar ligt de fout gewoon.

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 29-11-2017 om 21:58 zei europeaan:

Waarschijnlijk zal de belastingdienst,(waar ik ook sponsor van ben,)dan wel het onderspit delven.

En het pensioenfonds ????????????????

Zouden de oud werknemers na een werkzaam leven er op hun 68 ste achterkomen dat er n paar jaar premie in Ruurlo achtergebleven is?

Hoe zit dat? als de belasting geld tegoed heeft,zal t pensioenfonds wel niet achterblijven.

En zo iets kun je zelf niet "afschermen" hé.

IK ken persoonlijk iemand die voor een transportbedrijf gewerkt heeft dat ingebreke bleek te zijn bij het pensioenfonds en na het failliesement van t bedrijf merkt hij dat nu met zijn pensioen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Wat ik mij dus verbaast is dat ik mensen ken die er geestelijk bijna aan onderdoor gingen toen ze failliet gingen.

Aan de andere kant bedrijven zijn die er privé financieel goed uit zeggen te springen en daarbij vrolijk melden dat ze hopen binnen korte tijd een doorstart te kunnen maken,

met daarbij dus alle schulden en ellende achter zich laten. Dan zijn er nog bedrijven die dit meerdere keren flikken  :confused: 

Je zal als bedrijf maar mee gesleurd worden in een faillissement van een ander, en daarbij privé wel goed hebben moeten inleveren.... of alles kwijt zijn :eek: 

• Like 4
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei HIT:

^^ dat is mij bijna drie keer overkomen info toen jaar tijd....... en daar heb ik net wat slapeloze nachten van gehad. 

Het is mij ook 2x overkomen maar blijf positief in alle dingen.

en ja ik had alles ook afgedekt staan met NVs en BVs.

hierdoor prive nooit erachteruit opgegaan.

faillissement kan een goede leermeester zijn om dingen anders te gaan bekijken.

ben ook geen voorstander van een doorstart maar gewoon opnieuw beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
3 uur geleden zei ArneBut:

Het is mij ook 2x overkomen maar blijf positief in alle dingen.

en ja ik had alles ook afgedekt staan met NVs en BVs.

hierdoor prive nooit erachteruit opgegaan.

faillissement kan een goede leermeester zijn om dingen anders te gaan bekijken.

ben ook geen voorstander van een doorstart maar gewoon opnieuw beginnen.

Mooi dat t voor jou prive geen gevolgen gehad heeft,maar hoe zit het met je schuldeisers? misschien gaan die,door dat jouw avontuur fout ,ging zelf ook failliet.

En de mensen die voor je werkten? hoe was t geregeld met hun pensioen ? ik heb begrepen hier dat hun rechten op Cyprus lagen,maar toch.

Dat je voorstander bent van opnieuw beginnen strekt je tot eer; gewoon opnieuw gaan praten met mensen die in een vorig leven nog geld van je kregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Op 1-12-2017 om 17:27 zei europeaan:

Mooi dat t voor jou prive geen gevolgen gehad heeft,maar hoe zit het met je schuldeisers? misschien gaan die,door dat jouw avontuur fout ,ging zelf ook failliet.

En de mensen die voor je werkten? hoe was t geregeld met hun pensioen ? ik heb begrepen hier dat hun rechten op Cyprus lagen,maar toch.

Dat je voorstander bent van opnieuw beginnen strekt je tot eer; gewoon opnieuw gaan praten met mensen die in een vorig leven nog geld van je kregen.

Prive geen gevolgen gehad gelukkig.

schuldeisers die bij faillisement erbij in zijn gegaan zijn alleen de grote brandstof leveranciers en de belastingdienst.

al me kleinere leveranciers netjes ze geld gehad.

me chauffeurs van ABT hebben nooit via Cyprus gelopen maar gewoon via de NL weg.

deze hebben alles altijd gehad en willen er graag een paar terug weer komen bij me om te werken.

tuurlijk moet je alles positief zien en doorgaan,als je nog schulden heb ergens netjes afspraken ermee maken en dat weer gladtrekken.

zo denk ik erover 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

“”schuldeisers die bij faillisement erbij in zijn gegaan zijn alleen de grote brandstof leveranciers en de belastingdienst.

“”als je nog schulden heb ergens netjes afspraken ermee maken en dat weer gladtrekken.

zo denk ik erover 

En? Alles terugbetaald? De belastingdienst zijn nm ook onze centjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
28 minuten geleden zei roadtrain:

“”schuldeisers die bij faillisement erbij in zijn gegaan zijn alleen de grote brandstof leveranciers en de belastingdienst.

“”als je nog schulden heb ergens netjes afspraken ermee maken en dat weer gladtrekken.

zo denk ik erover 

En? Alles terugbetaald? De belastingdienst zijn nm ook onze centjes. 

Nee : Die willen onze centjes, en liefst zoveel mogelijk :ja:

Om er dan weer mee te strooien, aan allerlei hulp organisaties 

• Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beiden willen natuurlijk graag zoveel mogelijk van onze centjes :D en zullen linksom of rechtsom, datgene wat ze mislopen door faillissementen weer op de rest van de belastingbetalers of hun klanten verhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei lambiek:

Nee : Die willen onze centjes, en liefst zoveel mogelijk :ja:

Om er dan weer mee te strooien, aan allerlei hulp organisaties 

Onzin....

Enndit weet ik dan weer uit eigen ervaring.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Iedereen een mening (ieders goed recht, maar moet dat dan openbaar ?) Volgens mij is er maar 1 die van hoed en rand weet, en die heeft al een hele tijd niet gereageerd. Ook dat is een teken lijkt me. Ken Fred niet, maar...... iedereen moet !! in zijn/haar (mag ook andersom :bey:) waarde gelaten worden ! Het resultaat als dit niet gebeurd vinden we iedere dag terug op de weg, en dat is voor mij een doordenkertje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites