[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Kirk koffiezetter doet niet meer


Tweety91

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik heb een kirk koffiezetter overgenomen 24v, hieraan heb ik een gewone stekker gemaakt, de plus op het pootje en de min op de aarde. Toen heb ik hem aangezet en toen deedhij het ongeveer een minuut, daarna viel hij uit en kreeg hem niet meer aan, Weet iemand waar dit aan ligt? Heb ik iets verkeerds gedaan? Heb er totaal geen verstand van 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 years later...
  • Forumlid
Op 21-5-2022 om 23:17 zei Pranger:

Goedendag wij hebben ook een kirk die het niet meer doet waat zit die zekering dan groet pranger

In t zekeringenkastje van je truck. Meestal zie je dan ook overzicht waar alle zekeringen voor zijn. Beetje installateur heeft bij de extra zekeringen wel een label gemaakt dan moet het zo gevonden zijn. 
 

probeer eerst of er wel stroom op je “stopcontact” zit. Kan ook dat de koffiezetter zelf stuk is. Geloof niet dat daar een eigen zekering in zit. 
Kan wel als de eigen 24v plug er nog aan zit. Daar dit soms nog wel eens een zekering in. 
 

stuk voor stuk alles nalopen dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden