Forumlid lambiek Geplaatst 28 februari 2018 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2018 In poeldijk kantelde een vrachtwagen tijdens het lossen http://www.westlanders.nu/nieuws/vrachtwagen-valt-om-tijdens-lossen-heipalen-25758/ Wel een goeie wagen hij hoefde niet naar de zaak te bellen voor een nieuwe spiegel een degelijk merk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid ec300 Geplaatst 28 februari 2018 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2018 zou die man nou geen stempels hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 28 februari 2018 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2018 35 minuten geleden zei ec300: zou die man nou geen stempels hebben Waarschijnlijk wel, maar stond strak naast het bouwhek aan het zien " kan wel even " 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 28 februari 2018 Forumlid Share Geplaatst 28 februari 2018 en dan ook nog twee tegelijk.... wellicht had een voor een wel gegaan. zo te zien was er al een gelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 1 maart 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 maart 2018 En als dan de kraan in de beveiliging slaat ga je om, echt veilig zo'n systeem..... 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Mike94 Geplaatst 7 maart 2018 Forumlid Share Geplaatst 7 maart 2018 Ach. Is mij van de week ook bijna gebeurd, maar ik bedacht me net op tijd dat ik ff een pootje moest uitzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 7 maart 2018 Share Geplaatst 7 maart 2018 VID-20180228-WA0001.mp4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts