[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Inloggen Spotify


Japii

Recommended Posts

  • Forumlid

Heb een Volvo FH4 met het nieuwe mediasysteem....maar sinds verleden week kan ik niet meer inloggen op Spotify.

Heb een Premium account maar hij blijft met inloggen maar zeuren om een premium account.

Contact gehad met Spotify maar er is niks mis met mijn account kan overal zonder problemen in en uit loggen behalve in mijn Volvo.

Zijn er meer die dit probleem hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb een Volvo FH4 met het nieuwe mediasysteem....maar sinds verleden week kan ik niet meer inloggen op Spotify.
Heb een Premium account maar hij blijft met inloggen maar zeuren om een premium account.
Contact gehad met Spotify maar er is niks mis met mijn account kan overal zonder problemen in en uit loggen behalve in mijn Volvo.
Zijn er meer die dit probleem hebben.
Heb ook spotify premium en geen problemen in fh4

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook al ben ik overal uitgelogd....het zelfde probleem.

 

26 minuten geleden zei wesley 85:

Heb ook spotify premium en geen problemen in fh4

groeten Wesley
 

Maar heb je wel eens opnieuw uit en in gelogd.....daar begon het probleem bij mij.

Hij had het account opgeslagen en hoefde ook nooit in te loggen....maar het systeem liep vast moest het resetten en sinds dien kom ik er niet meer in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ook al ben ik overal uitgelogd....het zelfde probleem.
 
Maar heb je wel eens opnieuw uit en in gelogd.....daar begon het probleem bij mij.
Hij had het account opgeslagen en hoefde ook nooit in te loggen....maar het systeem liep vast moest het resetten en sinds dien kom ik er niet meer in.
Nee heb ook nog nooit een reset nodig gehad of zelf gedaan. Ga dit nu ook niet doen als ik je bericht zo lees

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Systeem loopt elke week wel een keer vast.
Contact uit helpt dan ook niet ....dus moet het via de alarmknop om de Volvo te resetten.....Volvo heeft nog geen oplossing voor mij.
Een keer je Bluetooth alles af- en aanmelden bij zowel auto als telefoon werkt ook niet? 5 minuten hoofdschakelaar omzetten opnieuw Bluetooth aanmelden

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Spotify via iPhone en bluetooth werkt wel....ik heb het hier over Spotify app in het mediasysteem dat werkt op wifi via de persoonlijke hotspot van je gsm.

Het verschil is dat deze ook een 32gb intern geheugen heeft dat afspeel lijsten offline kan opslaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Spotify via iPhone en bluetooth werkt wel....ik heb het hier over Spotify app in het mediasysteem dat werkt op wifi via de persoonlijke hotspot van je gsm.

Het verschil is dat deze ook een 32gb intern geheugen heeft dat afspeel lijsten offline kan opslaan.

 

Ach zo! geen ervaring mee

 

groeten Wesley

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid

Nou gisteren Volvo terug geweest bij dealer ...spotify probleem is op gelost....

Volvo zegt gewoon vanaf 9-4-2018 ondersteunen wij geen spotify meer.

Ze voegen daad bij het woord online werd  de app verwijderd.

Dus een jaar geleden groot nieuws we hebben een nieuw mediasysteem met DAB   Spotify ect en nu haken ze weer af.....zonder de reden bekent te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou gisteren Volvo terug geweest bij dealer ...spotify probleem is op gelost....
Volvo zegt gewoon vanaf 9-4-2018 ondersteunen wij geen spotify meer.
Ze voegen daad bij het woord online werd  de app verwijderd.
Dus een jaar geleden groot nieuws we hebben een nieuw mediasysteem met DAB   Spotify ect en nu haken ze weer af.....zonder de reden bekent te maken.
Je kunt toch nog wel de audio op Bluetooth zetten en ingelogd op telefoon Spotify luisteren??

groeten Wesley

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei wesley 85:

Je kunt toch nog wel de audio op Bluetooth zetten en ingelogd op telefoon Spotify luisteren??

groeten Wesley
 

Doe het zelf ouderwets via een aux kabeltje, werkt ook naar behoren :angel:(moet alleen mijn telefoon 3x per dag opladen:()

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou gisteren Volvo terug geweest bij dealer ...spotify probleem is op gelost....

Volvo zegt gewoon vanaf 9-4-2018 ondersteunen wij geen spotify meer.

Ze voegen daad bij het woord online werd  de app verwijderd.

Dus een jaar geleden groot nieuws we hebben een nieuw mediasysteem met DAB   Spotify ect en nu haken ze weer af.....zonder de reden bekent te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Natuurlijk kan dat maar dan toch weer ff met de telefoon in het handje.

Maar inmiddels reactie gehad van Volvo spotify ondersteunt geen mediasystemen meer van 3e partijen, dus Volvo heeft in deze geen schuld en spotify is de oorzaak.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deezer ( tegenhanger van Spotify, die gebruik ik i.v.m. mijn telefoon abonnement ) heeft 2 versies, een app versie en een browser versie.

Wat ik heb gemerkt is dat als ik de app versie van Deezer gebruik, ik dus gelijk van het kastje naar de muur word gestuurd.

gebruik ik de browser versie, dus gewoon inlog via Deezer.com ik dus gewoon Deezer kan gebruiken hoe ik het wil en dan de telefoon link via bluetooth.

Nu werk ik dus niet met Spotify, dus onbekend of Spotify ook net zoals Deezer werkt via een app als via een browser.

maar misschien is dat dus ook een oplossing.

 

( probleem ontdekt omdat ik wilde streamen live via youtube, de app werkte niet, wel de browser, zodoende ontdekte ik dus ook dat de browser wel werkte via bluetooth, maar de app ook regelmatig dwars lag )

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden