[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

mobiel internet


spritske

Vraag

  • Forumlid

ik moet af en toe gaan uitslapen in het buitenland? nu zou ik willen kijken wat er het best is voor mobiel internet op mijn Ipad?

zodat ik af en toe wat tv kan bekijken of beetje kan internetten? Weten jullie wat ik het best kan doen? ik weet dat het lukt met een sim kaart

maar omdat het maar af en toe is wou ik eens kijken of er geen andere opties waren. alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
ik moet af en toe gaan uitslapen in het buitenland? nu zou ik willen kijken wat er het best is voor mobiel internet op mijn Ipad?
zodat ik af en toe wat tv kan bekijken of beetje kan internetten? Weten jullie wat ik het best kan doen? ik weet dat het lukt met een sim kaart
maar omdat het maar af en toe is wou ik eens kijken of er geen andere opties waren. alvast bedankt
Hotspot functie van je telefoon gebruiken.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Denk dat wat jij wilt onbetaalbaar is......aangezien tv lijken nogal wat data opslokt. 

Maar  als je op je telefoon onbeperkt internet hebt en dat nu in heel Europa geldig is zou ik die als persoonlijke hotspot instellen en dan je iPad koppelen aan he telefoon. 

 

Zie dat Volvo me al voor was....

 

bewerkt door roadtrain
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
en als je netflix hebt zou je vanaf dit weekend ook gewoon van je netflix abo in het buitenland gebruik kunnen maken
Heb ik iets gemist? Kijk al een tijd Netflix in het buitenland. Of bedoel je misschien Ziggo go app?

Kwaliteit wat lager zetten scheelt een hoop in het data verbruik.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

T-mobile heeft een abbo onbeperkt internet en bellen unlimited nl+eu heet dat eerste 2 jaar betaal je 35 euro erna 50. Maar kunt wel zolang en vaak als je wilt netflix ziggo kijken in hd. Ook op de ipad met hotspot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
T-mobile heeft een abbo onbeperkt internet en bellen unlimited nl+eu heet dat eerste 2 jaar betaal je 35 euro erna 50. Maar kunt wel zolang en vaak als je wilt netflix ziggo kijken in hd. Ook op de ipad met hotspot.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
EU is niet unlimited. Dacht 10 gig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ikzelf ben ook wezen rondkijken, i.v.m. mijn nieuwe avonturen.

Informeer je vooraf goed, maar er is in stelregel.

Onbeperkt internet in het buitenland word nog niet aangeboden.

Al deze aanbiedingen wat betreft onbeperkt mobiel internet gelden voor Nederland.

 

De grote van je buitenland bundel kan sterk wisselen, daar indien je bijvoorbeeld het gekoppeld hebt aan je thuissituatie, bijvoorbeeld KPN, die verdubbeld dan alles, zo heeft een goede vriend van mij 50 gig ter beschikking dan in het buitenland.

 

Half uurtje Netflix kost je al gauw 1 gigabyte, bron: gewoon even googlen hoeveel data jij verbruikt mobiel als je Netflix onderweg kijkt.

Kijk dus ook goed uit met aanbiedingen die je de mogelijkheid bieden dat jij zonder vooraf te downloaden, zonder verlies van je datagebruik , Spotify of Deezer kan gebruiken rechtstreeks.

Dit geld wederom alleen in Nederland.

 

Ikzelf heb dus besloten om gewoon maar een simpel abonnement te nemen, aangezien ik meer verblijf in het buitenland dan in Nederland, daar maar gebruik maar van eventuele open wifi netwerken.

Dat ik dus wel internet heb onderweg, voor smoelenboekje, forum, what`s app, etc, maar de rest dan via gratis wifi en maar duimen dat het een vlotte verbinding is.

Waarom een duur abonnement aanschaffen, die hoofdzakelijk alleen voor Nederland geld en in mijn situatie hoogstwaarschijnlijk dan veel te weinig is voor het buitenland ?

 

p.s. ook naar Robin gekeken, maar lees goed de kleine lettertjes, Robin is gericht op vakantie gebruikers, merkt Robin dat jij meer data verbruikt in het buitenland dan in Nederland, continue, dan beëindigd Robin jouw overeenkomst met hun.

 

bewerkt door Valkje
opmerking provider Robin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Voor mensen die een weekend blijven staan in het buitenland en het verbruik in data klopt inderdaad, ongeveer gelijk staan als 5 uur per maand als je 10 gig abbo hebt.

Voor de een genoeg, voor de andere te weinig, als je ook graag even televisie wil kijken via internet.

Ikzelf heb de ziggo go app en kan dus gewoon overal elke zender kijken die ik in mijn abbo heb, persoonlijk vind ik dat zeer handig, anders was ik wel gaan kijken voor een externe oplossing, bijvoorbeeld via een satelliet verbinding.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden