[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]Spring naar bijdragen
Ik vraag mij nu iets af, regelmatig komen er hier door het dorp vrachtwagens van diverse rijschoolhouders.
Maar in ons dorp is een verbod voor vrachtwagens ingesteld.
Mogen rijschoolhouders dit negeren, in belang van de rijles of zijn ze in deze feitelijk in overtreding ?
Niet dat het mij stoort, maar indien het tegen de wet is, dan vind ik dat deze rijschoolhouders deze toekomstige chauffeurs dus aanleren dat bepaalde regels overtreden mogen worden.
Er is wel een uitzondering, die vermeld, uitgezonderd bestemmingsverkeer.
You can post now and register later.
If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.
Vraag
Gast Valkje
Ik vraag mij nu iets af, regelmatig komen er hier door het dorp vrachtwagens van diverse rijschoolhouders.
Maar in ons dorp is een verbod voor vrachtwagens ingesteld.
Mogen rijschoolhouders dit negeren, in belang van de rijles of zijn ze in deze feitelijk in overtreding ?
Niet dat het mij stoort, maar indien het tegen de wet is, dan vind ik dat deze rijschoolhouders deze toekomstige chauffeurs dus aanleren dat bepaalde regels overtreden mogen worden.
Er is wel een uitzondering, die vermeld, uitgezonderd bestemmingsverkeer.
Link naar opmerking
Deel via andere websites
3 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts