Forumlid Knoalster Geplaatst 22 mei 2018 Forumlid Share Geplaatst 22 mei 2018 Beste mede-forummers, Het is tijd dat het admin-team vers bloed binnen de gelederen krijgt en daarom heb ik na ruim 7 jaar hier als een van de admins aanwezig te zijn geweest, besloten dat het mijn tijd is om te stoppen op 1 juni a.s. en weer gewoon forumlid te worden. Dus het moge duidelijk zijn dat er binnen het admin-team een vacante plaats komt en wij zoeken dan ook forummers die zich hiervoor geschikt achten. Mocht het je interesse hebben om in het admin-team te komen en zorg te dragen voor het forum, dan kun je ons (Marotrans, Teddybeer, of Knoalster) een pb-bericht sturen. Hendrik 4 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 22 mei 2018 Share Geplaatst 22 mei 2018 Was gezellig met jouw als admin, dus neem aan dat het ook gezellig blijft als gewoon forumlid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 22 mei 2018 Forumlid Share Geplaatst 22 mei 2018 Kwam je vanochtend nog tegen bij dordsetunnel(jij eruit ik erin). 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Forumlid Share Geplaatst 22 mei 2018 Sorry André, niet gezien. 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid tiny Geplaatst 23 mei 2018 Forumlid Share Geplaatst 23 mei 2018 bedankt hendrik voor je verleende diensten, jammer dat je gaat, maar ieder zijn keuzes. ik vond je een goede admin, ook zoals de andere 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 27 mei 2018 Forumlid Share Geplaatst 27 mei 2018 Eindelijk niet meer dat forum door spitten of er ergens iets staat wat niet door de beugel kan Bedankt voor de verleende diensten 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 3 juni 2018 Forumlid Share Geplaatst 3 juni 2018 Welkom terug bij de groene club.... 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts