Forumlid Teddybeer Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Per vandaag is Murphy als admin toegevoegd aan het admin team. Wij allen hebben er het volste vertrouwen in dat we in Murphy een betrouwbare kracht hebben gevonden welke door iedereen ook gerespecteerd zal worden. Eddy veel succes in je nieuwe functie. 13 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid tiny Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 ooh leuk, succes eddy, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Marotrans Geplaatst 1 juli 2018 Administrators Share Geplaatst 1 juli 2018 Welkom Eddy, en veel succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juli 2018 Share Geplaatst 1 juli 2018 Die is makkelijk om te kopen ..... paar sigaren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid albertvv Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Als buschauffeur in een onbewoonde wereld heb je natuurlijk tijd genoeg om dit te doen Veel succes en plezier in je functie 1 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Knoalster Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Goede keuze, weet zeker dat het goed komt . Eddy veel wijsheid toegewenst. Ik heb er vertrouwen in. Hendrik 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Wilbert Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Welkom Murphy, en natuurlijk Knoalster bedankt 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid trieftol Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Gaat het Forum nu ook al met buitenlanders werken. Waar gaat dit heen Succes Murphy 2 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 zijn goedkoper he.... Suc6 ermee Eddy 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid andremast Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid road train Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Suc6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Eddy ready GO! ! Suc6 man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 1 juli 2018 Administrators Share Geplaatst 1 juli 2018 Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban.... Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs... Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren? Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER. Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed…. Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze….. Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur. 5 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 Oh my god... Komt dit goed.Sterkte aan allen.Suc6 Eddy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid steenhaas1 Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 1 uur geleden zei Murphy: Ok, SPL, HIT en trieftol gaat richting een ban.... Maar josimo gaat door voor de hoofdprijs... Alle gekheid op een stokje, waar zou het heen gaan als er geen buitenlanders waren? Laatste keer dat ik in mijn pas gekeken heb, stond er toch echt bij nationaliteit: NEDERLANDER. Ok, wel uitgegeven door de Ambassadeur in Oslo, maar goed…. Inderdaad heb ik redelijk veel gelegenheid om rond te neuzen, tussen het laden en lossen heb ik wel eens wat pauze….. Ondanks dat ik niet meer zo vaak op een vrachtwagen zit, ben ik nog steeds BEROEPSchauffeur. Het lezen ben je verleerd zeker, of die ambassade zet wat anders in een paspoort als in ons land....... Tussen laden en lossen zul jij vooral rijden denk ik, na het lossen pas (plas)pauze Nu dan adminpauze 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Durashift Geplaatst 1 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 1 juli 2018 7 uur geleden zei albertvv: in een onbewoonde wereld heb je natuurlijk tijd genoeg om dit te doen Vraag is.. hoe stabiel/betrouwbaar is de internetverbinding aldaar? Succes én bedankt dat jij de handschoen wilt oppakken, Murphy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Leeuw Geplaatst 2 juli 2018 Share Geplaatst 2 juli 2018 Veel succes, wijsheid en vooral plezier toegewenst als admin, Eddy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Valkje Geplaatst 2 juli 2018 Share Geplaatst 2 juli 2018 Ook van deze kant veel succes ermee gewenst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 24 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2018 Forum verbeterd ?? 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Wilbert Geplaatst 24 juli 2018 Forumlid Share Geplaatst 24 juli 2018 Tja soms moet je eens een update installeren. Dat kan prima als het dik 30 graden is 😀 2 2 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid fleur Geplaatst 6 augustus 2018 Forumlid Share Geplaatst 6 augustus 2018 😎‘Keeeee, en die troll zegt nix als je hem via het ‘landlijntje’ spreekt 😃 Goed bezig vriend, en die sigaren steek ik volgend jaar zelf aan..........waar dan ook.........wanneer dan ook........oh, die kanonnen........ alleen voor je vriendin 😎 Zo, dat zal hem leren. 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 6 augustus 2018 Administrators Share Geplaatst 6 augustus 2018 Ik heb een goede raad opgevolgd: Heb jou laten praten en heb geluisterd…... (kreeg er ook geen woord tussen ) 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts