[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Auto klem tussen vrachtwagen en vangrail A27


Harrie76

Recommended Posts

  • Forumlid

SLEEUWIJK - Een ongeval op de A27 nabij Sleeuwijk heeft gistermiddag en -avond geleid tot lange files in heel Midden-Brabant. Vanuit het zuiden stond rond kwart over drie een file van veertien kilometer.De andere kant op, tussen Everdingen en Sleeuwijk meer dan twintig kilometer. Een vrachtwagen die richting Gorinchem reed, kwam vermoedelijk door een klapband op de linkerrijbaan terecht. Een personenauto raakte daardoor tussen de vangrail en de vrachwagen bekneld en werd meegesleurd. De bestuurder raakte lichtgewond.

Bron.

_MG_6474.JPG

_MG_6465.JPG

_MG_6489.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ai collega tranporteur uit heerenveen.

tja met een klapper op de vooras heb je weinig te vertellen dan is het op hoop van zegen.

gelukkig geen doden of zwaargewonden.

beterschap voor het slachtoffer

Dit zijn dingen die kun je niet voorkomen Jan ook dit wagenpark word net als bij jullie goed onderhouden maar dit heb jij of je baas niet in de hand !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

je ziet het rechter wiel en bij een klapband links ga je echt wel naar links toe en dan ook nog een pkw ertussen dan kan het zomaar dat alles krom gaat

heb zelf een keer klapper rechtsvoor gehad en was blij dat ik op vluchtstrook stil stond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IS dat wel een klapband, als ik de trekker zie, dan zie ik dat het rechtervoorwiel compleet naar achter is geslagen, dat kan niet door een klapband gebeuren.

Daar zat ik dus ook aan te denken.Vindt het namelijk heel erg raar dat het rechtervoorwiel helemaal naar achteren staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat laatste lijkt mij waarschijnlijker....

Overigens hoorde ik vrijdag van een collega dat ie al een tijdje een raar geluid had...kon het niet thuisbrengen.

Voorzichtig naar de garage en.... wielmoeren losgelopen, meerdere :eek:

losse wielmoeren dat gebeurt wel vaker. ik trek 1x in de 3 weken van alle wielen een stuk of 4 bouten na en als er beweging inzit dan het hele wiel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat laatste lijkt mij waarschijnlijker....

Overigens hoorde ik vrijdag van een collega dat ie al een tijdje een raar geluid had...kon het niet thuisbrengen.

Voorzichtig naar de garage en.... wielmoeren losgelopen, meerdere :eek:

Dat heb ik ooit op een dubbelbemande rit naar Spanje gehad.

Heen met een volumecombi, amper 5 ton gewicht.. Geen punt..

Terug, 25 ton vloertegels...

Half uurtje onderweg, in het donker... Zeg ik: Ik hoor iets raars hoor. Ja, ik hoor het ook zegt mijn collega. Wij gestopt bij de eerste parking. De een aan het stuur, en de wagen zachtjes laten rollen, de ander naast de auto.

We hadden het zo gevonden: De moeren van 1 wiel van de sleepas konden we allemaal met de hand aandraaien :eek::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden