Spring naar bijdragen

België, blijft altijd leuk.


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Forumlid

En wil je nu zeggen dat zulke dingen niet in Nederland gebeuren wat die taxi doet , man , man , man , ik zie soms wel filmpjes van vrachtwagenchauffeurs die soms reclameren op een ander maar die dan ook geen richtingaanwijzer gebruiken , want zulke dingen kun je dus ook horen op een dashcam 

bewerkt door usacandyman
  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het enigste wat ik zeg, ik geniet nog elke dag dat ik rondhobbel, ondanks fouten van een ander.

Ja, ik schrok me wezenloos, reageerde en klaar,, shit happens, ben niet eens erna gestopt om even verhaal te halen, die persoon maakte een fout, niks meer en minder en gelukkig zonder grote gevolgen.

Ook ik rij niet foutloos rond en hoop simpelweg dat een ander dat ook een keer snapt, dat we allemaal mensen zijn met fouten.

Dit zal overal wel gebeuren, alleen dit gebeurde dus bij mij, maar als dit je stoort, geen probleem, dan deel ik die ervaringen gewoon hier niet meer.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik vraag me af wat je nu wilt laten zien met dit filmpje? dat je zelf niet goed anticipeert of dat iedereen een lul is behalve valkje himself. je zag de tractor al toen je de snelweg op ging toch maak je meer vaart en moet je uiteindelijk behoorlijk bijremmen om überhaupt in te kunnen voegen, vervolgens zie je dat die taxi redelijk langzaam voor je blijft sukkelen en had je dus wel in moeten kunnen schatten dat er iets stond te gebeuren. de taxi ging trouwens rechts 'right' en niet links ''left''......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ook ik had hier misschien anders op moeten reageren.

Maar wat ik domweg toegeef, ik reageer, handel en daar volgt een reactie uit.

Ik ben niet zonder fouten, jij dan wel ?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, niemand is zonder fouten, lijkt mij.

Denk alleen dat in deze opsomming

46 minuten geleden zei Valkje:

ik reageer, handel en daar volgt een reactie uit.

.. het stukje waarnemen vooraf ontbreekt.

;)

 

Daarnaast vertekenen dashcambeelden ook altijd wel een beetje.. kan best zijn dat jij in werkelijkheid die tractor al op de meest rechter strook zag rijden en anticipeerde op het versnellen van de voertuigen voor jou, denk ik dan.

 

Wat mij meer opviel was de 'lullige' toeter op de MAN. :zegtniets:

 

 

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je filmpje begint met

 

Nothing surprises me anymore...

 

Schijnbaar wel.. 

 

Jij ziet meteen al dat die traktor er rijdt... en nog kan jij niet anticiperen op t overige verkeer.

 

Wat wil je hiermee bereiken... of wil je alleen maar aandacht... dat kan ook hoor... negatieve aandacht is immers ook aandacht 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden