Ik ben op zoek naar chauffeurs waarmee ik in contact kan komen omtrent het sigarettenrook probleem wat speelt in de logistieke sector.
Het schijnt dat niet-rokende chauffeurs problemen ondervinden om de werkplek van een wel-rokende chauffeur over te nemen. Mijn oom heeft dit zelfde probleem, vanuit die gedachte denk ik een oplossing gevonden te hebben voor logistieke bedrijven.
Het zou mij enorm helpen als chauffeurs (die dit probleem ook herkennen) mij willen benaderen of door hierop te reageren, maar mag ook via 0614170570/vincecanisius@hotmail.com
Vraag
VinceCanisius
Beste chauffeurs,
Ik ben op zoek naar chauffeurs waarmee ik in contact kan komen omtrent het sigarettenrook probleem wat speelt in de logistieke sector.
Het schijnt dat niet-rokende chauffeurs problemen ondervinden om de werkplek van een wel-rokende chauffeur over te nemen. Mijn oom heeft dit zelfde probleem, vanuit die gedachte denk ik een oplossing gevonden te hebben voor logistieke bedrijven.
Het zou mij enorm helpen als chauffeurs (die dit probleem ook herkennen) mij willen benaderen of door hierop te reageren, maar mag ook via 0614170570/vincecanisius@hotmail.com
Echt bedankt alvast!
Link naar opmerking
Deel via andere websites
Top Posters For This Question
11
10
8
7
Popular Days
30 sep
31
1 okt
23
25 sep
20
26 sep
18
Top Posters For This Question
scania1965 11 posts
matthieu 10 posts
VinceCanisius 8 posts
roadtrain 7 posts
Popular Days
30 sep 2018
31 posts
1 okt 2018
23 posts
25 sep 2018
20 posts
26 sep 2018
18 posts
Popular Posts
matthieu
Oja, ben zelf 9 maanden van die heerlijke zware shag af. Geen trekkie meer genomen. 45 jaar 180 peuken in de week. Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
matthieu
Mensen zijn zeikertjes geworden SenS. Niet alleen op t gebied van roken maar op velerlei gebieden. Vroeger toen iedereen nog gewoon gezellig rookte zat men naast elkaar op n verjaardag, bij de rokende
wesley 85
Kom uit een gezin waar t letterlijk blauw ziet vd rook dus kan wel wat hebben en thuis ruik ik het niet,in mijn cabine echter merk ik het direct op. Meeste tijd zal trekker stilstaan in de vakantie m
Posted Images
137 antwoorden op deze vraag
Recommended Posts