[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rokende collega's in uw cabine


VinceCanisius

Vraag

  • Forumlid

Beste chauffeurs,

 

Ik ben op zoek naar chauffeurs waarmee ik in contact kan komen omtrent het sigarettenrook probleem wat speelt in de logistieke sector.

Het schijnt dat niet-rokende chauffeurs problemen ondervinden om de werkplek van een wel-rokende chauffeur over te nemen. Mijn oom heeft dit zelfde probleem, vanuit die gedachte denk ik een oplossing gevonden te hebben voor logistieke bedrijven. 

 

Het zou mij enorm helpen als chauffeurs (die dit probleem ook herkennen) mij willen benaderen of door hierop te reageren, maar mag ook via 0614170570/vincecanisius@hotmail.com

 

Echt bedankt alvast!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
17 uur geleden zei syme65:

Daarom heb ik er ook bij gezegd dat hij het kenbaar moet maken met een bord aan de deur dat er gerookt wordt binnen... Dan is de keuze aan jouw wat je wilt..

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
 

Maar dit is de enige balle tent die er  zit dus niet veel keus en om nou elke x de pizza boer te laten komen is ook niet fijn :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 uur geleden zei Pierre:

En nu is Ger weer terug, alleen onder een andere naam. Net zoals die andere forumleden die ook niks meer met het forum te maken wilde -of willen hebben, maar toch stiekem nog steeds iedere dag meelezen en dan soms onder een andere naam terugkomen. Sommigen tot drie keer toe zelfs...:rolleyes:

Dat is toch hun goed recht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Ja en nee.

Met een Groot spektakel vertrekken en met hangende pootjes, al dan niet, incognito terugkomen vind ik een beetje kleinzielig.

 

Maar, zullen we nu maar weer een sigaartje gaan roken?

Al dan niet in de cabine van een collega?

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Ik ben zelf een roker, maar ik vind het zelf ook smerig ruiken als je 's ochtends een wagen instapt en je ruikt dat er in gerookt is (raampje opendoen als er gerookt wordt blijft lastig).

 

Onze chauffeurs hebben "vaste" wagens. Maar als een wagen laat thuis komt wordt er niet gewacht tot die thuis komt om te laden. Dan ruilen we die gewoon om. Daarbij hou ik wel rekening met de chauffeurs die niet roken, dat ik niet "hun" wagen pak wanneer ik weet dat er een chauffeur in rijdt die om de 10minuten een sigaret opsteekt.

 

De niet rokende chauffeurs hebben meerdere malen aangegeven dat ze roken in de cabine niet op prijs stellen, ook omdat het een werkplek is die rookvrij dient te zijn.

Officieel mag er bij ons niet in de cabine gerookt worden van de baas, maar het wordt op dit moment gedoogd. Ook omdat de rokende chauffeurs zeggen dat ze dan elke 10min langs de kant gaan staan om te roken. Ik verwacht niet dat ze dat zouden doen, ze zullen ze gewoon blijven roken in de cabine. De baas zit er toch niet naast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
35 minuten geleden zei Kiepenboer:

Jho als je ervan uit gaat dat je 14 uur per dag wakker bent zijn dat 84 sigaretten, das toch nie meer te betaaleLOL

 

Dan stop je bij de pomp om sigaretten te tanken en diesel bij te vullen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden