[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het leven van een Botschauffeur

Gast grietje80

Recommended Posts

• Forumlid
30 minuten geleden zei Pierre:

Als ik een beetje mee tel met je berichten -even vlug meegelezen-, dan plaats je maar liefst 10 berichten allemaal vlak onder elkaar op deze pagina 38 . De nieuwswaarde daarvan bemoei ik me niet mee, wat ik er van vind is ook niet van belang.
Wél dat The Duke slechts één (1) keer een smiley heeft geplaatst op de laatste tien (10) berichten, op de vorige pagina twee (2) van de zes (6) berichten. Nagajimi plaatst maar liefst twaalf (12) emoticons op dezelfde zestien (16) berichten. Wat is het probleem? Je kan niet tegen kritiek, of je wil dat je reacties alleen maar leuk gevonden worden?
Zo werkt een forum niet Botsertje; hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind, dat zou je van je ex met een destijds soortgelijk en overheersend 'chat-topic' toch wel geleerd moeten hebben.

Ik ben blij dat jij even de moeite hebt genomen om alle berichten te tellen..

En mn ex hier weer op in te betrekken... houdt t forum weer wat levendigerLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
Zojuist zei Voorbijganger:

Volgens mij heb ik het hoogtepunt gemist hier op het cf😅

Hahaha neej hoor...

Niks aan gemist...tja nou euh volgens sommige is t nog steeds een heikel punt en wordt er over door gejammerd🤪🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
10 minuten geleden zei Pierre:

Dat heeft niet zo zeer betrekking op je ex, wel op de manier hoe een eigenlijk door hem bedoeld "verhalentopic" ooit is verworden tot - mijn inziens- een soort van inhoudsloos "slap gezever topic". En datzelfde lijkt hier nu weer te gebeuren, helaas...

Daar heb je geen voorbeeld voor nodig denk ik 🙈😁

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
10 uur geleden zei Botser:

Ongetwijfeld zie jij dat zo.

Maar t wordt een beetje sneu dat deze persoon het continu doet bij een bericht van mij.

Dan ben je pas sip en naar mijn weten zegt dat meer over die persoon dan  over mij. 

Ik zie dat niet zo en zijn geen verzinsels van mij maar dat zijn de regels van het CF en die heb je zelf goedgekeurd en naar ik hoop aandachtig doorgelezen.

Einde discussie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
9 uur geleden zei Pierre:

Dat heeft niet zo zeer betrekking op je ex, wel op de manier hoe een eigenlijk door hem bedoeld "verhalentopic" ooit is verworden tot - mijn inziens- een soort van inhoudsloos "slap gezever topic". En datzelfde lijkt hier nu weer te gebeuren, helaas...

Daar heb je wel een punt Pierre...

Ik zal eens kijken of ik je t naar de zin kan maken...goed😉

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid

Vandaag wederom aanwezig op de N351..

Er vinden vandaag orgelboringen plaats. 

Dat betekent niets meer en niets minder dat er 6 boringen naast elkaar zijn omdat er op die plekken de weg de meeste spoorvorming bevind of dat juist daar de weg ernstig is verzakt.

20191015_091802.jpg

bewerkt door Botser
  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Botser:

6 boringen naast elkaar zijn omdat er op die plekken de weg de meeste spoorvorming bevind of dat juist daar de weg ernstig is verzakt.

Hoe werkt dat dan? Ik zou zeggen dat een gat nog meer verzakking maakt? Of vullen ze dat op met extra versterkt asfalt? :confused:

Dat laatste bedenk ik net, omdat mijn kaak ook eerst opgevuld wordt, voor men 'm kroonklaar maakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
11 minuten geleden zei Nagamiji:

Hoe werkt dat dan? Ik zou zeggen dat een gat nog meer verzakking maakt? Of vullen ze dat op met extra versterkt asfalt? :confused:

Dat laatste bedenk ik net, omdat mijn kaak ook eerst opgevuld wordt, voor men 'm kroonklaar maakt. 

Ze boren gaten om te kijken wat er onder t asfalt zit... zand , grond , holle ruimtes.. daarbij kijken ze naar de staat van het asfalt  hoe dik zijn de lagen enz enz.

En uiteraard vullen ze t gat ook gewoon met zand... puin en een laagje koud asfalt

bewerkt door Botser
Link naar opmerking
Deel via andere websites