[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vrachtwagenchauffeur in Canada


Robin01

Vraag

Hallo,

 

Ik zou graag voor een jaar een keer in Canada willen werken als Chauffeur. 
Nu weet ik alleen niet waar te beginnen, kan op internet niet heel veel vinden.

Is hier misschien iemand die mij hiermee kan helpen?

Hoop dat ik er iets wijzer van word zo.

 

Met vriendelijke groet,

 

Robin

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Check het youtubekanaal van Iwona. 

 

Leuke, poolse dame en is van het rijden bij Essers, naar windmolens gegaan en toen overgestapt naar Canada. 

Is niet zonder slag of stoot gegaan.. 

 

Verder zal er toch.wel informatie zijn over de regels voor werken in. Canada? NL.ambassade daar benaderen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
23 uur geleden zei RealZeus:

Iwona is alweer terug hoor.  Guus Halberstadt (ook op youtube) heeft het ook gedaan, maar is ook weer terug. Dus ergens denk ik dat er iets tegenvalt.

van wanneer is die dan terug , want die had haar eigen vrachtwagen gekocht voor in de olievelden te rijden samen met iemand anders , weet nu niet of dit haar vriend of echtgenote is / was 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
21 minuten geleden zei usacandyman:

van wanneer is die dan terug , want die had haar eigen vrachtwagen gekocht voor in de olievelden te rijden samen met iemand anders , weet nu niet of dit haar vriend of echtgenote is / was 

 

Weet ik niet precies, ik zag op YouTube dat ze weer bij haar voormalig Poolse werkgever reed, met die dieplader.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei RealZeus:

Weet ik niet precies, ik zag op YouTube dat ze weer bij haar voormalig Poolse werkgever reed, met die dieplader.

is dus ook al de 2de maal dat ze weg is uit Canada , ik weet dat er echt veel terug keren , en dat er iets verkeerd is in N Amerika  ? ik denk het enige dat verkeerd is , is ons aanpassen aan andere regelkes , heb ook nog steeds de nodige problemen en zit hier nu toch al bijna 13 jaar 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid



is dus ook al de 2de maal dat ze weg is uit Canada , ik weet dat er echt veel terug keren , en dat er iets verkeerd is in N Amerika  ? ik denk het enige dat verkeerd is , is ons aanpassen aan andere regelkes , heb ook nog steeds de nodige problemen en zit hier nu toch al bijna 13 jaar 


Wat voor problemen dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
22 uur geleden zei usacandyman:

zou ergens terug zijn van in augustus , 

 

 

Qua publicatie van video's is het inderdaad recent dat Iwona terug is.

Rijdt nu bij TAG in Polen, begreep ik.

 

Reden van terugkeer is de stress van het werk in  Canada, als ik het goed begreep. Ze was gewoon 'op''  door het werken in de nacht en niet slapen overdag.. etc.

Het viel tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
5 minuten geleden zei Durashift:

 

Het viel tegen.

wat voor velen zo is , velen denken dat de canadees maar hun moeten aanpassen aan de immigrant , dat werkt niet , ook 1 van de redenen waarom er zoveel nederlanders zijn terug gekeerd , zeg niet dat iedere nederlander daarom is terug gekeerd want ik ken er die van in het begin hebben gezegt dat ze maar een bepaalde tijd blijven , eenmaal die periode daar zijn ze terug gekeerd 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Maar nu even naar de starter van dit topic, er staat oneindig veel info op internet , dus niet komen zeggen dat je bijna geen info vind , voor mij komt dit over als , ik ben een beetje lui en ga het gewoon op een site vragen waar veel chauffeurs zitten , wel dit werkt niet voor mij . Toen wij naar hier kwamen was er veel minder info te vinden en we vonden het 

 

bewerkt door usacandyman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Zojuist zei road train:

Hij zal wel lui zijn .tis net wat je zegt dr staat genoeg op internet :ja: .en als hij iets speciaals wil weten kan hij altijd overal terecht toch. 

Idd , en ik ben het zo beu geworden van iets van info nogmaar te geven want je steekt er zoveel tijd in en daarna hoor je hun niet meer of zelfs nog erger willen ze niet meer tegen je praten , 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
9 minuten geleden zei road train:

Jij blijft daar. Of  kom je met de tijd weer trug naar nl usacandyman. 

ben geen Nederlander , dus daar kom ik nooit terug , lol , maar terug keren naar Belgie ? NOOIT, wel op verlof maar nog wonen of werken nooit nemeer, wil wel terug naar europa maar de vrouw is hier graag dus ik blijf dan ook maar hier 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei usacandyman:

ben geen Nederlander , dus daar kom ik nooit terug , lol , maar terug keren naar Belgie ? NOOIT, wel op verlof maar nog wonen of werken nooit nemeer, wil wel terug naar europa maar de vrouw is hier graag dus ik blijf dan ook maar hier 

Zal het wel geen Belgische vrouw zijn. Denk ik  .kzou ook niet in dun bels willen wonen. Alleen ff  tanken woon dr maar 10 km vdaan wonen nooit. 

Je kan ook via pb bericht sturen nou have good live usacandyman :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 minuten geleden zei road train:

Zal het wel geen Belgische vrouw zijn. Denk ik  .kzou ook niet in dun bels willen wonen. Alleen ff  tanken woon dr maar 10 km vdaan wonen nooit. 

Je kan ook via pb bericht sturen nou have good live usacandyman :D

is 200% belgische , lol , de reden waarom ik in belgie niet meer wil wonen is gewoon al omdat die zwarte makakken alles mogen en krijgen en de echte belg krijgt niks en mag niks meer , alle eigenlijk is het niet waar , een belg mag nog heel veel betalen en moet zwijgen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden