[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Transporteurs die nog op Italië rijden


Snow

Vraag

  • Forumlid

Goedendag allemaal, weten jullie misschien welke transportbedrijven nog regelmatig (wekelijks) op Italië rijden?

Ben daar namelijk zeer benieuwd naar aangezien ikzelf een aantal jaar geleden regelmatig op dat land heeft gereden met veel plezier overigens, ik had een complete lijst met transporteurs/bedrijven die daar regelmatig kwamen maar vanwege een diefstal van een laptop ben ik alles kwijt, ook mijn contacten, zeg maar mijn kleinschalig netwerkje en daar heb ik nog altijd vreselijk de pest over in!

Nee ik hoef niet te vragen of iemand ergens een laptop merk Asus heeft gevonden want ik ben bang dat deze ergens in Verweggistan ligt en ook niet teruggevonden op Marktplaats of weet ik veel welke verkoopsite.

By the way, niet gaan vertellen dan had je maar een back up moeten maken en ja dat weet ik onderhand wel en neen dat ben ik straal vergeten!

Grt.

bewerkt door Snow
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei lientje:

Bakker koeltransport uit Bovenkarspel,

Moeijes uit Zwaag.

 

Maar is er geen fb groep met italierijders? Ik zou daar eens kijken als ik jou was.

Sorry Lientje maar ik ben geen fan van "gezichtsboek" trouwens van geen enkele sociale media of hoe dat mag heten, ik blijf daar ver van weg en heb daar alle reden toe.
Onlangs was mijn zoon even een paar boodschappen aan het doen bij een plaatselijke super en ging daarna even naar de bouwmarkt Karwei, toen hij een half uurtje later thuis was zat hij even wat berichten door te nemen en wat denk je? krijgt hij een bericht van Google of hij geslaagd was met een aankoop bij die bouwmarkt, het moet toch niet gekker worden hè.

een van de redenen waarom ik absoluut niks te maken wil hebben met al dat geneuzel wat Sociale media heet, niet dat ze mij nooit zouden kunnen vinden o.i.d. want als ze mij willen hebben staan ze binnen een uur aan m'n deur te rammelen, denk niet dat anoniem kunt leven/wonen hier in de BV Nederland al zou je ergens ter wereld je pinpas gebruiken dan weten ze hier al voor dat jij je geld uit die flappentap heb gehaald hoeveel je eruit hebt gehaald dus ik maak mij geen illusies wat dat betreft.

 

Kijk Wesley komt al met een paar die ik ook al op m'n "gejatte" lijstje had staan en daaronder nog enkele, dank daarvoor allemaal, kan ik er weer mee verder.

Reden is dat ik van plan ben om weer te gaan rijden op Italië zoals een paar jaar geleden, eerst maar eens kijken of ze nog chauffeurs nodig hebben want je hoort wel over een chauffeurstekort maar dat schijnt in het winkeldistributie sfeertje te liggen en daar pas ik voor het een en al gejaag en druk op de chauffeur uitoefenen heb ik goede bronnen, nee niet echt een baan waar je vrolijk van wordt, alles moet maar snel en nog sneller, als je al 2 seconden te lang voor verkeerslicht staat bij wijze van dan schiet de stress meter al ver in het rood, ik pas daarvoor, maar nogmaals allemaal bedankt.

PS. Laptop is overigens nog altijd niet getraceerd ben bang dat deze echt van de aardbodem is verdwenen, jammer maar helaas, maar je mag niks zeggen over AZC inwoners maar heb toch sterk de indruk dat een van die "aardige' inwoners van zo'n AZC mij dit heeft geflikt en dan ben je daar op vrijwillige basis om iemand te ondersteunen, nou ben je klaar mee.

 

Grt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
10 uur geleden zei lientje:

Bakker koeltransport uit Bovenkarspel,

Moeijes uit Zwaag.

 

Maar is er geen fb groep met italierijders? Ik zou daar eens kijken als ik jou was.

Even over Bakker ik dacht dat die "club' failliet was gegaan of zijn ze weer uit hun As herrezen of ben ik in de war met een andere Bakker.

Moejes uit Zwaag ken ik maar als te goed en nee daar wil ik niet werken heb ik alle redenen toe en die hou ik voor mijzelf, net zoals KaaTee uit Uithoorn overigens vier handen op één buik die twee bedrijven.

maar dat is een persoonlijke kwestie hoor, er zullen best mensen/chauffeurs zijn die daar het best naar hun zin hebben helaas ik had het bij beide niet echt naar mijn zin maar zoals ik al zei dat was iets persoonlijks.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Als het een Fries was dan spreekt men niet over een dialect maar over een taal, maar ik snap je insteek, is Lievaart ook nu helemaal overgestapt op Oostblokkers dan?

Ik ken het bedrijf heel goed maar ik had toch niet de indruk dat zij ook met die goedkopere arbeidskrachten in zee zouden gaan maar ja een mens kan zich weleens vergissen natuurlijk.

 

Martelange de Brandstoffenwinkelstraat je raakt niet uitgekeken daar! ha ha ha

En daarna lekker binnendoor terug naar NL?  mooi rijden man beter dan die E411.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Trein? ja heb ik ook ervaring soms wel aardig zeker vanuit Regensburg/Trento maar de rest zoals vanuit Wörgl als je de Brenner wilt mijden om welke reden dan ook vol met Oostblokkers etc. of vanuit  Freiburg naar Novara, ook vol met Oostblokkers, nee ook niet echt mijn hobby die trein, ik rij liever zelf maar ja het zal wel goedkoper zijn nietwaar anders doe je dat niet, je bent toch chauffeur en geen machinist/treinreiziger?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0

Heb zelf nooit met de trein geweest maar de dingen die jij zegt heb ik ook gehoord ... laat maar en reken erop dat het in de toekomst steeds erger word die houthakkerz zullen alles doen om het transit verkeer van de weg te krijgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Wat dat betreft hadden die Italianen na de WW1 iets verder moeten trekken tot aan Innsbrück dan was die Brenner compleet in Italiaanse handen geweest, tenslotte hebben die Italianen meer werk verzet dan die "Houthakkers" zie hier maar op dit filmpje over de bouw van de Brenner komen zeer herkenbare stukken in voor als je bekend bent met de Brenner uiteraard zoals dat kerkje waarvan je alleen maar torenspits boven het wegdek uit ziet steken, kortom hier de link:  veel plezier met kijken

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het is misschien persoonlijk maar ik vind je in die korte tijd dat dit topic online staat en ik dus bekend ben met de persoon “snow” je een heel onaangenaam type om heel eerlijk te zijn. 

 

Je hekelt social media maar je zit wel op dit forum dan gooi je er ook nog maar even een politiek statementje uit om je onvrede over nederland te laten blijken. 

 

Je hebt overal bronnen die je fabeltjes vertellen maar geen bedrijven kunnen noemen die op italie rijden want anders had je die vraag hier niet hoeven stellen immers. Winkeldistributie moet je inderdaad liggen maar zo absurd als jij het omschrijft is het zeer zeker niet maar ja die bronnen he. 

 

Lievaart rijdt trouwens al enkele jaren met oost-europese kwaliteit. Waarom zou lievaart dat niet doen? Ook lievaart kan niet meer aan chauffeurs komen dus zullen wel moeten willen ze hun klanten blijven bedienen. De nederlander die nog italie wil rijden die wil niet met 2 man op een auto een rondje bloemen uitventen in italie wat er eigenlijk gister al had moeten zijn. 

 

Ik weet niet hoe lang je al weg bent uit de transport maar ik vermoed dat het beeld van italie rijden niet helemaal meer klopt. De tijden zijn veranderd en halve dagen “kwijt” in de kroeg liggen is er tegenwoordig niet meer bij. 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het slechtste punt wat jij scoort is dat je niet begrijpelijk kunt lezen maar ja dat is niet voor iedereen weggelegd natuurlijk maar nu ik je als persoon ken neem ik je dat helemaal niet kwalijk hoor, iedereen heeft zo zijn/haar beperkingen , daar ben je mee geboren en lastig om dat te herstellen.

 

De bron die ik heb is mijn buurman van drie huizen verderop de beste man zit nog 4 maanden vanaf zijn welverdiende pensioen.

 

En ik ben een geheelonthouder en drank zou sowieso al verboden moeten worden en in kroegen of cafés daar ben ik in mijn hele leven nog nooit binnen geweest dus jouw beeld van mij slaat als een tang op een varken en wat mijn beeld is wat betreft op Italië rijden daar weet ik meer van dan jij ooit zou kunnen bevroeden.

En tot slot:

aha dus dit forum is eigenlijk sociale media? ja dan ben ik weg, groeten allemaal en voor diegenen die mij van de info hebben voorzien dank ik hierbij hartelijk, jammer maar ik ben nu echt weer vertrokken van dit chauffeurs forum.

bewerkt door Snow
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
10 uur geleden zei Snow:

Van Wieren?  maar die rijden toch alleen maar met Oostblokkers of schop ik nu Shompie tegen zijn schenen!

 

 

Verklaar jezelf eens, waarom zou je met zo'n uitspraak iemand tegen zijn schenen schoppen. Ik heb hem een paar keer gelezen maar het kwartje valt niet.

 

Maar waarom heb je niet ingegrepen toen je laptop gestolen werd, je heb het blijkbaar zien gebeuren aangezien je weet wie de dader is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

En ik ben een geheelonthouder en drank zou sowieso al verboden moeten worden .

 

 

 

ne chauffeur die op Italië wil gaan rijden en niet drinkt?:D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

da kannie:nee:

  • Like 2
  • Haha 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
39 minuten geleden zei SPL:

ik denk eerder dat Snow een oude bekende is hier en de boel opstookt. 

 

 

Ik denk het ook.

 

Jammer dat hij dat niet gewoon onder zijn eigen naam doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik denk dat Snow en z'n over,- over,- overbuurman nu onder het genot van een Birra Moretti en een Limoncello boven de kaart van Italie en een blik op dit forum, lekker samen zitten te lachen om de antwoorden die hier volgen....

Misschien heeft 1 vd 2 nog wel de app van facebook open staan ook....LOL

 

Groet Ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ik denk eerder dat Snow een oude bekende is hier en de boel opstookt. 
Snow is degene die de documentaires op YouTube had gezet en gelinkt had hier toch? Als je op de linkjes kijkt kom je op ze YouTube kanaal, genaamd butler bob.. Die was hier ooit actief onder die naam volgens mij

okdoei

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
47 minuten geleden zei Danny:

Snow is degene die de documentaires op YouTube had gezet en gelinkt had hier toch? Als je op de linkjes kijkt kom je op ze YouTube kanaal, genaamd butler bob.. Die was hier ooit actief onder die naam volgens mij

okdoeiemoji870.png
 

 

Is dat zo, leuk dat h8j mij dan uit de tent probeerde te lokken. Ik zal hem nog eens helpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden