[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

tankdop


knoet

Vraag

  • Forumlid

je hebt van die chauffeurs die altijd de tankdop voorzien van middelen om diefstal tegen te gaan , hoe dom kun je zijn,, gewoon loslaten dat ding,, voorkomt in de winter vastvriezen ,, en als hij op slot zit en er heeft een ,..nummerplaat diesel nodig uit een 7 8 900 liter tank slaan ze er een gat in voor 1 a 200 liter de en de overige 5 6 700 liter loopt gewoon op straat ,.. conclusie hoe treurig ook , die 200 liter ben je toch al kwijt,, maar geen gat in de tank ,,,dus geen nieuwe tank, milieu bekeuring ,, opruimen komt voor jou rekening ,en je kan echt niet meer weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Hmmmm. leuke opmerking zo compleet uit het niets :D

 

Soms gaat het er ook niet om dat er iets UIT gehaald word..........

Hoorde onlangs een verhaal dat "grappenmakers" een rol wc papier in een tank hebben gepropt

Schade ..paar duizend euro om tot 3 maal toe de hele tank uit te bouwen en het hele brandstofsysteem schoonspoelen

 

Dus ik weet niet hoor, maar mijn dop gaat gewoon op slot !

En vastvriezen heb ik nog nooit meegemaakt :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
2 minuten geleden zei scania1965:

 

 

Dus ik weet niet hoor, maar mijn dop gaat gewoon op slot !

En vastvriezen heb ik nog nooit meegemaakt :nee:

Een kapotte brandstoftank dus ook nog niet?

 

Bij ons is er wel al vaker iets uit de tanks gehaald dan dat er iets in gestopt is.

 

Tanksloten zijn van hogerhand verbiden, bij ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Is meerdere keren gebeurt. Bij ons op de zaak en op een zandafgraving, achter de hekken.

 

willen ze brandstof stelen, dan doen ze het. 

 

Heb je “ geluk” dan dien ze het via de dop. En anders sla je zo met een schroevendraaier een gat in een tank. Dat er dan 300 liter weg loopt, die ze niet kunnen opvangen, interesseert ze niet.

 

Maar jij bent dan wel 300 of 400 liter kwijt. Plus geld voor een nieuwe tank, minimaal een dag stilstand en je mag die troep alsnog opruimen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

dokus ik rijd voor een werkgever, ik heb die rotzooi  niet nodig,.. benzine wel , ,drums vol,.. en scania1965..op een mooie ochtend in Frankrijk,, word ik morgens wakker,, tandjes poetsend,, kijkend,, waar is me tankdop,, dus gesloopt en 200 liter weg,, wel aardig persoon de gesloopte helft lag nog op me tank , kon hem nog afsluiten ,.. dus gebeurd overal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden