Spring naar bijdragen

Wat je (niet) wil weten over Nagamiji


Nagamiji

Recommended Posts

  • Administrators
24 minuten geleden zei schoenenreus:

Je hoeft er ook niet per se op te reageren ouwe zeiksnor die je bent! Laat dat mens nou gewoon lekker vertellen over haar leven en staat het je niet aan lees het dan gewoon niet, heel simpel toch? 

Geldt voor meerdere personen, Lars...….:rolleyes:

  • Like 3
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
31 minuten geleden zei schoenenreus:

Je hoeft er ook niet per se op te reageren ouwe zeiksnor die je bent! Laat dat mens nou gewoon lekker vertellen over haar leven en staat het je niet aan lees het dan gewoon niet, heel simpel toch? 

Volgens mij moet jij eens een keer goed n..k.n ben je gelijk van je frustraties af :ja: fijne vakantie vent :bey:

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
51 minuten geleden zei schoenenreus:

Je hoeft er ook niet per se op te reageren ouwe zeiksnor die je bent! 


Ik weet niet of je de Formule 1 volgt, maar daar zat ene Vettel (vet) continu te jammeren dat ene Verstappen (ver) alles mocht van de stewards. Van zijn lijn afwijken met remmen, weet ik wat nog meer. Vet die zat te dreinen en te jammeren op die radio. Charley dit, Charley dat, wat een gejank.
 

Hij eiste dat er werd opgetreden, dat er een regel kwam, want Ver deed zus en zo, eiste dat ze die streng zouden naleven. 

 

Nu komt de ironie. De eerste die bestraft werd vanwege het overtreden van de VER-regel was... Vettel zelf.

En iedere volger bescheurde zich van het lachen.

 

Zie je overeenkomst al? Je hebt steeds liggen zeuren (ik wilde eerst janken schrijven, maar dan ga je vast klagen) dat sommige hier steeds de hand boven het hoofd wordt gehouden.

 

Het zou nu pure ironie zijn na jouw sneue schelden en die zeer zielige insinuatie richting Lien dat het beheer/de admins zouden zeggen: oke, jij vindt dat we bepaalde mensen de hand boven het hoofd houden.
Dat is niet zo! En we zetten jou even een weekje of twee op stil om dat aan te tonen.

 

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Hallowed ik overtreed geen regels en ze hoeven dus de hand niet boven mijn hoofd te houden. Stel dat ze me 1 week of 2 weken of voor mij part een hele maand op zwart zetten nou wat een ramp zeg. Dit forum is meer leedvermaak tegenwoordig dan dat het echt nuttig is dus ik denk dat ik wel zonder kan. Maar het staat je vrij om bij de admins te lobbyen voor een ban hoor....

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
 
 
Klopt maar er mag dus niks van gezegd worden? Eigenlijk ook geen verrassing......
Tuurlijk mag er wat van gezegd worden Lars.
Maar blijf altijd respectvol.
Anders verzand het weer in het modder gooien naar elkaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei schoenenreus:

@Hallowed ik overtreed geen regels en ze hoeven dus de hand niet boven mijn hoofd te houden. Stel dat ze me 1 week of 2 weken of voor mij part een hele maand op zwart zetten nou wat een ramp zeg. Dit forum is meer leedvermaak tegenwoordig dan dat het echt nuttig is dus ik denk dat ik wel zonder kan. Maar het staat je vrij om bij de admins te lobbyen voor een ban hoor....


Jij bent degene die de hele tijd aan het lobbyen was. Vooral de zaken omdraaien! Jij was aan het klagen en vindt het nu opeens nodig om te gaan schelden en te zuigen. 

 

Op zwart zetten zou wel een ramp zijn voor je, dan kun jij je vriendinnetjes niet meer ‘helpen.’
 

Afgelopen dagen zijn er juist een hoop zinvolle berichten bij gekomen, met informatie.
Waar uit te leren viel. 

 

Je denkt dat je wel zonder kunt, vindt het een zinloos forum geworden.

Hou dan gewoon je waffel in plaats te lopen zieken en spelletjes te spelen. Als het niks meer is, log dan uit en adieu.

 

Dan kunnen degene die er nog wat van willen maken tenminste voort. 

 

Over leedvermaak gesproken, dat heb ik nou met jou. Ik snap bijvoorbeeld niet dat ze jou met jouw vooringenomenheid en totaal gebrek aan een neutrale kijk ooit admin hebben kunnen maken. De nood was blijkbaar wel erg erg hoog.

  • Like 6
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei syme65:

Tuurlijk mag er wat van gezegd worden Lars.
Maar blijf altijd respectvol.
Anders verzand het weer in het modder gooien naar elkaar.
 


Schelden is gewoon zielig. Ook die insuniatie naar Lientje. Terwijl dat een chauffeur is waarvan hij de veters nog niet mag vastknopen. 
 

Een te respecteren moeder en echtgenote. Iemand die altijd begint met het goede van iemand te zien. Zo ken ìk haar. Ik respecteer en waardeer haar als mens. En ik denk dat de meeste dat doen.

 

  • Like 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 Hallowed, ik begin nu wel te blozen hoor 😳

Maar laat maar zitten hoor, ik probeer die Schoenenreus wel te negeren.

 

 

In de tijd dat Ron van het forum werdt geschopt heb ik o.a ook Schoenenreus als adm  in vertrouwen genomen

en uitgelegd hoe de andere kant van dat verhaal was. Dit om Grietje niet open op dit forum kapot te maken.

Daar is een forum niet voor, zeker niet als je de mensen zelf niet kent.

Maar blijkbaar wordt dit nu tegen mij gebruikt.

 

4 uur geleden zei Hallowed:

Ik snap bijvoorbeeld niet dat ze jou met jouw vooringenomenheid en totaal gebrek aan een neutrale kijk ooit admin hebben kunnen maken. De nood was blijkbaar wel erg erg hoog.

 

Inderdaad 👍

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 27-9-2019 om 22:07 zei Nagamiji:

Met al die chemicaliën in mijn lichaam zou ik beter bij het chemische afval gestort kunnen worden. 🤔

Dan wordt als je begraven bent vervuilde grond... das ook niet best...🤣😂

 

Stel je voor dat je naast een sloot ligt...dan is t grondwater ook vervuild..

 

En je in de fik steken dan krijg je zo'n melding op je telefoon dat je ramen en deuren dicht moet houden hahahahaha

  • Haha 3
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Botser:

Stel je voor dat je naast een sloot ligt...dan is t grondwater ook vervuild..

Oeps, ik lig naast een sloot... :confused: Arme eendjes en vissen... :(

 

Zojuist zei Botser:

Dan wordt als je begraven bent vervuilde grond... das ook niet best...🤣😂

 

Stel je voor dat je naast een sloot ligt...dan is t grondwater ook vervuild..

 

En je in de fik steken dan krijg je zo'n melding op je telefoon dat je ramen en deuren dicht moet houden hahahahaha

Poe... Zo te zien moet ik me de ruimte in laten schieten, dáár is het al een zooitje, kan ik ook nog wel bij. Ik ga me maar melden bij AlieExpress, daar zal het het voordeligst zijn. :p

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
46 minuten geleden zei doemijnbest:

of laat je invriezen en misschien kunnen ze je over 50 jr wel repareren 😏

Invriezen en tot stof laten verbrijzelen..

 

In een potje deksel eroo en een sticker voor gevaarlijke stoffen erop... en nooit meer open doen...🤣

 

Hahaha

  • Haha 1
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik zeg altijd maar als onderwerp hier thuis aangezwengeld word,  "stop maar een stuk worst in mijn reed, zet me aan de kant van de weg en de honden doen de rest", maar dat schijnt ook niet te mogen hiero. 🤣

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
8 minuten geleden zei GDT:

ik zeg altijd maar als onderwerp hier thuis aangezwengeld word,  "stop maar een stuk worst in mijn reed, zet me aan de kant van de weg en de honden doen de rest", maar dat schijnt ook niet te mogen hiero. 🤣

Hahahahahaha

 

 

Je mag ook niks meer tegenwoordig

  • Like 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vandaag afscheid genomen van mijn oude pijnpoli. :kiss:

 

De pijnpoli was verrast mij te zien, ik zei: Ik kom afscheid nemen. Natuurlijk met chocola en bonbons (Lindt). Ze zeiden dat ze me zouden missen, ik was altijd een patiënt waar ze naar uitkeken: Blij, vol humor en altijd bereid om iemand in opleiding een kans te geven. Zelfs de arts nam even de tijd om me gedag te zeggen. Ze waren ook blij voor me dat het infuus zo goed helpt en dat ik snel terecht kon. Men was ook blij dat ze nu een kliniek hadden waar ze hun ketamine-patiënten naar door konden verwijzen. 

 

Iedereen zegt dat ik er nu beter uit zie, ontspannener. Terwijl ik dacht mijn pijn wel redelijk verborgen hield, is het pijnvrij zijn toch zichtbaar. 

 

En het is zooooo onvoorstelbaar. Ik ken het niet, een lichaam wat je niet voelt. Ik moet er nog dagelijks aan wennen. Ik nam van de week de roltrap in LUMC en toen ik er op stapte dacht: Wow, ik kan gewoon met de roltrap, ik hoef niet meer met de lift. 

 

Ik weet niet hoe lang het infuus werkt, 4 december staat de volgende gepland, maar ik ben dolgelukkig. Natuurlijk zit er nog wel het e.e.a. aan ingebakken foutjes, dat maakt niet uit. Het feit dat ik nu al een maand pijnvrij ben is een enorm kado voor mij. Daarvoor moest ik kiezen tussen de 2 ergste plekken voor een zenuwblokkade en nu is het overal weg. Nooit verwacht dat te mogen meemaken, maar ik ben dolgelukkig.

  • Like 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Botser:

Wat  fijn om te lezen.

 

Stel he... je volgrnde afspraak is 4 dec..  en je bent dan nog  pijnvrij... stel je t dan uit of is t beter  om dan gewoon weer zo'n zenuwblokkade te nemen .?

Geen zenuwblokkades meer, met het infuus is pijn op alle plekken weg. Dus het blijft iedere 3 mnd een infuus tot mijn laatste adem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden