[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Het forum gaat stoppen.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Zelf mis ik een lange rij met punten die mee spelen bij het in eigendom en beheer hebben van een groot forum komt kijken!

 

Al is het niet het punt wat ik nu wil maken, de laatste dagen heb ik meerdere keren de tekst voorbij zien komen voor een oneven aantal bestuurders achter het forum. Uiteraard is dit alleen maar wijsheid maar dit is het eindstation. Een laatste strohalm om een probleem democratisch op te lossen. Het kan en mag niet zo zijn/worden dat het chauffeursforum op een dergelijke manier gerund gaat worden in een eventuele toekomst.

 

Vandaar dat ik ook weinig begrip heb omtrent vragen waarom de eigenaren in de toekomst grip willen houden. En ik verzoek dan ook bij overname zeer duidelijke richtlijnen waarbinnen nieuwe eigenaren zich moeten begeven. Ben dan ook groot voorstander dat de vorige eigenaren de nieuwe eigenaren kunnen onteigenen bij een teveel aan fouten. Om vervolgens het forum alsnog een waardig einde toe te gunnen.

 

Genoeg werk voor het juridisch team voor de notaris in beeld komt.

 

Mijn bescheiden gedachte van deze kleine jongen en stap nu weer snel tussen deze grote mannen uit. :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Groot gelijk dat je wilt weten tot inhoeverre de vorige eigenaren grip willen houden hier... :ok:

 

 

4 uur geleden zei DAFne:

Ben dan ook groot voorstander dat de vorige eigenaren de nieuwe eigenaren kunnen onteigenen bij een teveel aan fouten. Om vervolgens het forum alsnog een waardig einde toe te gunnen.

 

Maar dan koopt je dus zeg maar een kroeg, en als de vorige eigenaren vinden dat je in hun ogen geen goede kroegbaas bent dan kunnen ze je er zo weer uit gooien :confused:

 

 

 

 

 

LOL

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei scania1965:

....dus Freddy en Wilbert blijven gewoon het forum runnen bedoel je 😉

 

Uitiendelijk kijken zij over je schouder mee ne kunnen alsnog ingrijpen ??

 

Nee dank je, dan maar gelijk de stop eruit trekken

 

Ik denk niet dat dat de bedoeling is. Ze hebben aangegeven er geen interesse meer in te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei scania1965:

 

Dat zeg ik, maar zoals Dafne het omschrijft komt dat er wel op neer met zijn onteigeningsplannen :D

 

Zal dafne de voorwaarde weten?

 

Misschien wel hoor 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een poll is mogelijk op het forum, kunnen wij een poll krijgen met meerdere vragen erop hoe de leden tegenover de huidige situatie staan?

En los van dit onderwerp hoe zij het forum hebben ervaren toen en nu?

 

De tien cruciale vragenlijst.

Bij voorkeur door eigenaren en admins bedacht, vanuit hun perspectief bedachte vragen.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
5 uur geleden zei Dokus:

Wanneer het forum nog zo was als een jaar of tien geleden zou ik het jammer hebben gevonden dat het stopte.
Zeker zo als het hier de laatste jaren gaat denk ik dat het beter is om nu de stekker er uit te trekken. Wanneer het niet nu gebeurt zal zeker in de nabije toekomst stranden.

Tijden veranderen nu eenmaal.

Wat mankeert er dan aan Dokus??

Je kunt er natuurlijk ook zelf de stekker uit trekken. een soort Doxit z.m.z.:D.

  • Like 2
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het forum zou eigenlijk ook niet moeten stoppen....

maar aangezien dat de huidige eigenaars er klaar mee zijn, 

waar ik overigens respect voor heb, omdat ze dit al zo lang doen in voor en tegen spoed.

 

en nieuwe eigenaars ( beheerders) zouden dit dan over kunnen nemen,

zegt ook iets over hoe ze erin staan.

 

als ik lees van mensen die eventueel mee willen doen om het over te nemen,

ik noem geen namen, maar sommige reacties vind ik totaal ongepast

en naar mijn mening niet geschikt om uberhaubt een leiding over het forum te krijgen,

( dit over het hele forum , niet alleen rubriek het forum stopt )

 

je moet neutraal staan, respect hebben voor ieder die zich aan meld, 

en niet na een reactie een oordeel hebben.

en om kunnen gaan met kritiek, zonder daar haat gevoelens erbij te krijgen.

 

als je al niet wilt snappen dat men de stekker uit het forum trekt,

ben je al niet geschikt om het over te nemen.

dan ben je al met andere dingen bezig , als voor het behoud van het forum.

 

lezen schijnt ook lastig te zijn, het gehele plaatje,

want volgens mij pikken ze er 1 zin uit om vervolgens daar kritiek op te geven LOL

ik heb respect voor degenen die dit forum mogelijk maakte,:ok:

en respect moet je verdienen, en ook de kans krijgen om het te verdienen 

 

ik sta achter de keuzes die men maakt over het forum, ik weet zeker dat een goede keus is 

gezien het feit hoe ze de afgelopen jaren het forum geleid hebben :ok: 

  • Like 7
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Mooi verwoord !!

 

Wat ik niet helemaal begrijp is dat een ¨beheerder¨ respect moet hebben voor een ieder die zich aanmeld. Als mensen menen je publiekelijk menen je aan de schandpaal te moeten nagelen en voor rotte vis uitmaken hoe ver gaat dan het respect nog en hoelang kan een mens dit volhouden, of omgekeerd, als een ander geen respect voor jou heeft waarom zou je dan respect voor die ander moeten hebben ?  Daarom denk ik dat je duidelijke regels moet hebben en ook consequent moet toepassen en daarom pleit ik ook voor een team van beheerders om ff te kunnen overleggen en vooral vrijheid van meningsuiting niet moet verwarren met respectloos naar anderen mogen reageren en het liefst anoniem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei doemijnbest:

Mooi verwoord !!

 

Wat ik niet helemaal begrijp is dat een ¨beheerder¨ respect moet hebben voor een ieder die zich aanmeld. Als mensen menen je publiekelijk menen je aan de schandpaal te moeten nagelen en voor rotte vis uitmaken hoe ver gaat dan het respect nog en hoelang kan een mens dit volhouden, of omgekeerd, als een ander geen respect voor jou heeft waarom zou je dan respect voor die ander moeten hebben ?  Daarom denk ik dat je duidelijke regels moet hebben en ook consequent moet toepassen en daarom pleit ik ook voor een team van beheerders om ff te kunnen overleggen en vooral vrijheid van meningsuiting niet moet verwarren met respectloos naar anderen mogen reageren en het liefst anoniem.

-nu haal jij een paar dingen door elkaar, 

 

* Wat ik niet helemaal begrijp is dat een ¨beheerder¨ respect moet hebben voor een ieder die zich aanmeld.

-wat snap jij er niet aan ?als je al geen respect kunt opbrengen, laat dan maar zitten.

 

*Als mensen menen je publiekelijk menen je aan de schandpaal te moeten nagelen en voor rotte vis uitmaken hoe ver gaat dan het respect nog en hoelang kan een mens dit volhouden, of omgekeerd, als een ander geen respect voor jou heeft waarom zou je dan respect voor die ander moeten hebben ? 

-hier komt de moderator om de hoek kijken, 

 

* Daarom denk ik dat je duidelijke regels moet hebben en ook consequent moet toepassen en daarom pleit ik ook voor een team van beheerders om ff te kunnen overleggen en vooral vrijheid van meningsuiting niet moet verwarren met respectloos naar anderen mogen reageren en het liefst anoniem.

- dus jij vind de huidige gang van zaken niet goed genoeg ?

 

ik vind het hier een geweldig forum, vind het ook zeer jammer dat er een einde dreigt aan te komen.

maar ik snap het wel .

bewerkt door tiny
  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
3 uur geleden zei doemijnbest:

Mooi verwoord !!

 

Wat ik niet helemaal begrijp is dat een ¨beheerder¨ respect moet hebben voor een ieder die zich aanmeld. Als mensen menen je publiekelijk menen je aan de schandpaal te moeten nagelen en voor rotte vis uitmaken hoe ver gaat dan het respect nog en hoelang kan een mens dit volhouden, of omgekeerd, als een ander geen respect voor jou heeft waarom zou je dan respect voor die ander moeten hebben ?  Daarom denk ik dat je duidelijke regels moet hebben en ook consequent moet toepassen en daarom pleit ik ook voor een team van beheerders om ff te kunnen overleggen en vooral vrijheid van meningsuiting niet moet verwarren met respectloos naar anderen mogen reageren en het liefst anoniem.

 

doemijnbest {ONGESCHIKT)

 

Komt hier in dit Topic even iedereen aanspreken met dames, dames gedraag jullie toch om vervolgend binnen twee uur tijd mij ongefundeerd te beledigen.

Met de intellectuele diepgang van een …. over een posting van mij die beledigend zou zijn zonder het ook maar door te hebben dat het de woorden zijn van Geenstijl en Freddy.

 

Ga je wederom niet fileren en al je fouten hier uitschrijven (dat is respect) ook al heb je mij recht in mijn gezicht gespuugd.!!

 

Heb doelbewust rond 500 uur in de ochtend mijn commentaar naar jou geschreven wat je gelezen hebt, luid en duidelijk. 

500 uur, ik weet/wist dat dit Topic opgeruimd zou worden. (wederom respect) naar een nieuw lid die zijn fouten mag maken zoals ik zelf mijn fouten ook maak. 

Ik had nog de hoop op een PB van jou kant dat dit misschien niet de beste daad van je was en dan was het klaar geweest maar het bleef stil. 

Prima heb kwartje viel niet en heb je dan 4 signalen gegeven die je de volgende dag zou zien, en je loopt gewoon door.....

 

Respect ik heb er niks meer van over jouw richting uit en vind je volstrekt ongeschikt, onnadenkend, emotieloos naar derden toe.

En posting 40 van jou kant dat je het forum wel wil overnemen, lachwekkend.

 

En ik blijf achter in verbazing. dat iemand van jou leeftijd nog niet zijn eigen grenzen heeft geleerd!!

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
1 uur geleden zei DAFne:

 

doemijnbest {ONGESCHIKT)

 

Komt hier in dit Topic even iedereen aanspreken met dames, dames gedraag jullie toch om vervolgend binnen twee uur tijd mij ongefundeerd te beledigen.

Met de intellectuele diepgang van een …. over een posting van mij die beledigend zou zijn zonder het ook maar door te hebben dat het de woorden zijn van Geenstijl en Freddy.

 

Ga je wederom niet fileren en al je fouten hier uitschrijven (dat is respect) ook al heb je mij recht in mijn gezicht gespuugd.!!

 

Heb doelbewust rond 500 uur in de ochtend mijn commentaar naar jou geschreven wat je gelezen hebt, luid en duidelijk. 

500 uur, ik weet/wist dat dit Topic opgeruimd zou worden. (wederom respect) naar een nieuw lid die zijn fouten mag maken zoals ik zelf mijn fouten ook maak. 

Ik had nog de hoop op een PB van jou kant dat dit misschien niet de beste daad van je was en dan was het klaar geweest maar het bleef stil. 

Prima heb kwartje viel niet en heb je dan 4 signalen gegeven die je de volgende dag zou zien, en je loopt gewoon door.....

 

Respect ik heb er niks meer van over jouw richting uit en vind je volstrekt ongeschikt, onnadenkend, emotieloos naar derden toe.

En posting 40 van jou kant dat je het forum wel wil overnemen, lachwekkend.

 

En ik blijf achter in verbazing. dat iemand van jou leeftijd nog niet zijn eigen grenzen heeft geleerd!!

 

 

 

 

Ook prima hoor, ongeschikt is ongeschikt als jij dat zegt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
4 uur geleden zei DAFne:

 

doemijnbest {ONGESCHIKT)

 

Komt hier in dit Topic even iedereen aanspreken met dames, dames gedraag jullie toch om vervolgend binnen twee uur tijd mij ongefundeerd te beledigen.

Met de intellectuele diepgang van een …. over een posting van mij die beledigend zou zijn zonder het ook maar door te hebben dat het de woorden zijn van Geenstijl en Freddy.

 

 

Met forumvrienden zoals jij heb je helemaal geen forumvijanden nodig.:ja:

Met nog enkele postings,zoals de jouwe, hoeven Freddy en Wilbert nergens een stekker uit te trekken,de forumleden lopen dan vanzelf wel weg.:(

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 19-1-2019 om 12:44 zei Durashift:

 

Qua forumtechniek vind ik, op basis van de ervaringen met andere forums dat ik heb, CF best wel voorop lopen, eerlijk gezegd. De emoticons die je bij een bericht kan geven, zie ik eigenlijk nergens anders. :ok: . Ik vind dat wel een meerwaarde hebben.

?

 

 

 

Ik zit ook op het FOK!-forum. Dat draait op het, door hun zelf ontwikkelde Replique en daar heb je ook de werled aan smileys. En ik vind het een prettig forum, qua indeling. Maar goed, dat vind ik het CF ook.

bewerkt door RealZeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Verder is er misschien nog wel een praktisch dingetje om te weten: ik weet dat de developers van FOK! bij een crash wel eens naar de server moeten waar het forum op staat. Is dat bij het CF ook zo? Zo ja, dan is het misschien wel handig  dat iemand in de buurt van de server woont.

 

En verder vraag ik me wel af wat dat eigenaar zijn allemaal inhoudt; vooral juridisch gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
38 minuten geleden zei EJD:

 

Een goede rechtsbijstand en aansprakelijkheidsverzekering is aan te raden.

 

.

Vooral dat dus. Ik denk dat dat ook de nijpende factor is betreffende een geschikte kandidaat. Als het om een klein, nauwelijks bekend forum gaat zal het niet zo'n vaart lopen maar, zoals eerder in dit topic al gezegd, typ op willekeurig welke zoekmachine iets over transport en het CF staat bovenin de resultaten. Heel mooi dat het zo'n bekendheid heeft gekregen en zo groot is geworden (alle lof daarvoor) maar de keerzijde is dat het aantal klachten en (eventuele)procedures navenant stijgt. Begrijpelijk dus ook dat Freddy en Wilbert heel kritisch zijn als het om een overname gaat en dat ze als voorwaarde stellen dat het een team van meerdere mensen word, tenslotte was Atlas de enige die de wereld kon torsen en die had er al moeite mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden