Forumlid europeaan Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 Heel jammer dat t forum stopt. Maar ik ga er van uit dat Freddy en Wilbert de juiste beslissing hebben genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 16 januari 2019 Administrators Share Geplaatst 16 januari 2019 Of het DE JUISTE beslissing is, laat ik in het midden. Maar het is HUN beslissing, het forum open te houden, of te stoppen..... 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid fleur Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 Lang genoeg kleuterjuf gespeeld 🤔 kan me er iets bij voorstellen. Dank aan al die lieden die het al die tijd draaiende hebben gehouden, het verdiend absoluut respect dat jullie op enig moment jullie toetsenborden (net) niet tegen de een of andere muur hebben gekwakt 😂 of anderzins die vermalijde kompjoeter iets hebben aangedaan. Het ga jullie goed! 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid matthieu Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 Lekker is dat. Lid vanaf 2004 en daarvoor al bij de voorganger. Heb ff serieus de typhus in nu. Moet er niet 1 april staan?Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk 4 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid bituum trapper Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 1 uur geleden zei RealZeus: Ik begrijp het wel, maar vindt het wel jammer. Heb ik dus onbewust de laatste chauffeursforumbbq mee gemaakt. 😛 Die was/is van HIT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid roadtrain Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 🙀......Jammer.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid HIT Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 1 uur geleden zei grietje80: Bbq gaat gewoon plaatsvinden hoor.. Aanmelden kan via info@harminfratransport.nl Nee bbq@harminfratransport.nl met ik ga morgen daar verder op in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid lely Geplaatst 16 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 16 januari 2019 tja alles heeft z'n eigen tijd , maar een ieder het beste Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Iedereen bedankt voor alle leuke interessante berichten en fotoos. Het is allemaal geschiedenis. Miss J, mijn lust en leven. Veel van jullie dragen haar een warm hart toe, en dat zal ik nooit vergeten. En iedereen uiterst bedankt voor alle goede positieve gedachten. 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 11 uur geleden zei 1934: Zal toch niet waar zijn ? Is echt veel te waardevol dit forum,en mocht het een financieel vraagstuk zijn dan wil ik het graag mee oplossen ? Ik sluit me hier bij aan. Ik wil ook financieel bijdragen als dat helpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 12 uur geleden zei Pierre: Als het over de onkosten gaat Freddy, is het misschien een idee om de leden een bijdrage -al dan niet vrijwillig- te laten betalen? Misschien scheelt dat onbewust weer iets in de motivatie, en wat betreft het gedonder en geklier hield dat het forum ook wel levendig. Uk zeg...genoeg uitwegen en mogelijkheden om het forum draaiende te houden. Simpelweg om de reden dat ik -en ik spreek denk ik namens alle andere forumleden, vriend of vijand- er niet aan geloven wil dat dit forum zomaar ophoud te bestaan! Ik herhaal het hier nog maar een keer, ik zou ook héél graag willen dat dit forum blijft. En ben bereid tot een vaste (maandelijkse?) bijdrage. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Schots en Scheef Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Dat is waar, maar het is wel lastiger organiseren natuurlijk, qua mensen uitnodigen.We hebben fb nog jos 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marco1977 Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Iedereen bedankt Ik ga me bij beroepchauffeurs forum aanmelden!Wie gaat er mee?!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Ik zit daar al een tijdje op, is niet echt boomingVerstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Ik heb me aangemeld, ik ken de layout, dat scheelt. Maar ik denk we zelf het forum tot leven moeten wekken. 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid EJD Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Had dit bericht al veel eerder verwacht. Was de afgelopen jaren al een wat dooie boel geworden en dan kan ik mij goed voorstellen dat je er als eigenaar wel klaar mee bent, zeker als er geld bij moet en er veel tijd in gaat zitten. Verder begrijp ik een deel van de reacties hier niet zo goed: als het bij een vervoerder slecht en hij het niet meer ziet zitten gaat moet ie stoppen want dat is het beste maar als een forum stopt huilt men tranen met tuiten. Wat is het verschil, kan iemand dat mij (vóór 1 februari) uitleggen? Freddy & Wilbert: ik heb mij hier de afgelopen 10 jaar goed vermaakt, dank daarvoor en ik wens jullie oprecht het allerbeste. . 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nagamiji Geplaatst 17 januari 2019 Share Geplaatst 17 januari 2019 Ik denk dat een bedrijf dat failliet gaat vervangbaar is, maar een forum niet. Ik heb al eerder meegemaakt dat de stekker uit een forum is gehaald wegens kosten en ik mis het nog steeds. Dit forum is zooooo gevuld en heeft zo veel gebruikers, dat dit forum ook niet te vervangen is. Ieder alternatief zal een slap aftreksel zijn. 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid corydon Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Ikzelf had nooit iets tegen Cor, lijkt me een aardige opregte gast. Net even daar gekeken, maar er is (te)veel oud zeer zo te lezen. Hou t in de gaten,efkes. En misschien dat ik me daar aan meld. Misschien was ik daar al aangemeld, weet t zo gauw niet meer. Ik eis compensatie uit groningen... Net een nieuw fototoestel aangeschaft. Voor dit forum..... Als er geen compensatie is ga ik naar gas boren in Delfzijl zodat uiteindelijk dat heele friese gedoe weg zakt..... Waar kan ik nu m'n ei kwijt. Hier wonen allemaal god vrezende preutse lompe boeren. 6 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid Marco1977 Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Hé!!!!!!!Daar woon ik Als er geen compensatie is ga ik naar gas boren in Delfzijl zodat uiteindelijk dat heele friese gedoe weg zakt!Op naar Cor!!Gaan we met z’n allen weer iets bruisend van makenVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid EJD Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 1 uur geleden zei Nagamiji: Ik denk dat een bedrijf dat failliet gaat vervangbaar is, maar een forum niet. Daar gaat het niet om. Moet er geld bij en zie je er geen brood meer in dan moet je stoppen lees ik hier altijd. Bedrijf of forum, wat is het verschil? . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid marco555 Geplaatst 17 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 17 januari 2019 Op naar Cor!!Gaan we met z’n allen weer iets bruisend van maken. Ik ben voor. Oud zeer aan de kant en gaan.Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk 2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Forumlid tiny Geplaatst 18 januari 2019 Forumlid Share Geplaatst 18 januari 2019 had me al eens eerder op een ander forum aangemeld, maar het dat is inmiddels al lang verlopen. een forum zoals deze ......vind je nergens, ik sluit me aan , op de mening van pierre 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 1 uur geleden zei Pierre: Voor dat deze hele discussie over dat forum van Cortrans gaat, lijkt het me verstandiger om de mogelijkheden te bekijken hoe dit forum hopelijk in stand gehouden kan worden, en of de beheerders misschien mogelijkheden zien om het voort te zetten. Een instituut gaat verloren....we gaan dit serieus missen. Misschien dat het forumbeheer kan aangeven al dan niet per pb wat de mogelijkheden of onmogelijkheden zijn om dit forum on line te houden? Ik ben zelf helaas een digibeet dus kan hier weinig in betekenen. Financieel ligt dat iets anders. Ik word regelmatig zelfstandige zonder poen genoemd maar helaas voor die mensen ligt dat toch iets anders... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Administrators Murphy Geplaatst 18 januari 2019 Administrators Share Geplaatst 18 januari 2019 Dat heeft Freddy in de openingspost al gezegd. Een overname kandidaat is de enige optie. Alle details zullen zeker per PM aan Freddy besproken kunnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast shompie Geplaatst 18 januari 2019 Share Geplaatst 18 januari 2019 39 minuten geleden zei Murphy: Dat heeft Freddy in de openingspost al gezegd. Een overname kandidaat is de enige optie. Alle details zullen zeker per PM aan Freddy besproken kunnen worden. Er kwamen meerdere redenen naar voren. Vandaar mijn vraag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts