[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gauw nog maar even mijn verhaal doen dan, alvorens het forum ermee stopt

iveco 35c17

Recommended Posts

• Forumlid

Was daar de oogafwijking enkel en alleen de reden van? Of had hij in de tussentijd misschien ook andere problemen of beperkingen gekregen? Hartkwalen, een stent geplaatst gekregen, ik noem maar wat...

Als hij 37 jaar met deze beperking aan zijn oog rond heeft gereden lijkt het mij vrij merkwaardig dat hij plots niet meer achter het stuur mag, enkel vanwege zijn oog.
Ja dat was de reden.
Nieuwe strengere eisen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • Forumlid

Doet me denken aan heel lang geleden,ooit ook charter voor Heisterkamp gedaan is inmiddels dik 30 jaar geleden zaten toen naast runoto lease in Oldenzaal was toen al gepuzzel om met de uurtjes Kiel te halen en weer terug gelukkig toen nog met schijf.

Wel mooi om zo te beginnen,ook rijden ze nu met mooi matriaal.Was in mijn tijd wel anders toen hadden ze platdak Daf 95 met niet teveel PK,s ,geniet ervan en zo doe je mooi ervaring op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Forumlid
18 minuten geleden zei iveco 35c17:

Ik snap je @henri van alles wat is het mooist. ik heb ook van alles gedaan. Trekker kraan shovel klein en groot en nu komt voor mij de vrachtwagen erbij. Een mens moet doen wat die zelf mooi vind en niet laten leiden door een gefrustreerd iemand

Kijk dat bedoel ik nu doen wat je zelf leuk vindt . duurt ff maar we komen ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...