[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Apps installeren


Jeffke

Recommended Posts

Hallo

 

iemand enig idee of je apps zoals spotify zo op de radio kan installeren? Ik heb meerdere malen geprobeerd om via de browser app google play te installeren maar dit lukt telkens niet.

 

kan je uberhaupt wel apps erop installeren of moet dit weer via dealer?

 

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
Op ‎28‎-‎1‎-‎2019 om 20:21 zei Jeffke:

Hallo

 

iemand enig idee of je apps zoals spotify zo op de radio kan installeren? Ik heb meerdere malen geprobeerd om via de browser app google play te installeren maar dit lukt telkens niet.

 

kan je uberhaupt wel apps erop installeren of moet dit weer via dealer?

 

gr

Misschien dat je wat meer info moet geven om wat voor radio en telefoon  het precies gaat 😎

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens bedankt voor de reactie

 

het gaat gewoon om een iphone 7 i.c.m de nieuwe volvo fh4 radio. Waar ook apps op geinstalleerd staan zoals deezer en tunein. 

 

Ik zou graag spotify willen installeren en gewoon alles via de radio/stuurknoppen willen bedienen zodat je de telefoon niet meer in de hand hoeft te nemen

 

gr

bewerkt door Jeffke
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 5-2-2019 om 10:03 zei Jeffke:

zodat je de telefoon niet meer in de hand hoeft te nemen

Je hebt tegenwoordig ook hele mooie dingen op de markt.

 

Volgens mij heet zoiets een telefoonhouder....... ze schijnen zelfs de telfoon te kunnen opladen.

 

zoek maar eens op Brodit. Hebben standaard heel mooi spul voor elke telefoon en vrijwel elk voertuig. In 99% van de gevallen solide te monteren zonder te schroeven of te lijmen of geklooi met zuignappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 5-2-2019 om 10:03 zei Jeffke:

Jongens bedankt voor de reactie

 

het gaat gewoon om een iphone 7 i.c.m de nieuwe volvo fh4 radio. Waar ook apps op geinstalleerd staan zoals deezer en tunein. 

 

Ik zou graag spotify willen installeren en gewoon alles via de radio/stuurknoppen willen bedienen zodat je de telefoon niet meer in de hand hoeft te nemen

 

gr

als je het interne geheugen van die ingebouwde radio kunt benaderen. kun je daar nadat je ergens het juiste apk ( instalatiebestand ) gedownload hebt dat daarin zetten en via bestandsbeheer die app instaleren.

Ik gebruik twee tomtom Bridge devices die ook op android draaien,maar waarop geen google playstore geinstalleerd staat, waarop ik zo meerdere apps gezet heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden