[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Onderzoek: Hoe gebruiken jullie de mc27 dagelijks?


Jiev

Vraag

  • Forumlid

Hallo iedereen,

 

Voor een schoolopdracht doe ik onderzoek om bepaalde functionaliteiten van de mc27 bruikbaar te maken voor een breder publiek. Dit zal gebeuren in de vorm van een app, het zal dus niet drukker worden op jullie frequenties.

 

Wie zou mij kunnen helpen met die onderzoek en staat open voor een telefonisch gesprek van zo'n 5 a 10 minuten?

 

Ik wacht jullie reacties met smart af.

 

Gr. Jiev

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
16 minuten geleden zei HIT:

^^Klopt helemaal, ideaal was dat. Tot een paar leveranciers km's van te voor al vroegen om een dok......... ( tenminste dat werd mij verteld in Zwaagdijk )

 

 

Bij mijn weten is dat aanmelden via de bak alleen voor het laden van de winkelritten.

Maar het is al weer een tijdje geleden dat ik daar was om goederen te lossen dus het kan veranderd zijn.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Heb hem ook nog eens op een andere manier gebruikt tijdens iets wat ik niet snel vergeet.

Was in de tijd dat ik nog internationaal reed. Onderweg in Noord Frankrijk, en op weg naar Nederland.

Was al wat mistig, en bij Lille werd het zicht steeds slechter. In België was het zelfs vrijwel 0.

Niet meer te doen, zodat ik er bij de eerste parking af ging om daar dan maar te blijven staan. 

Rijdend op de afrit zag ik nog net dat iemand (politie?) op de andere rijbaan aan het zwaaien was met fakkels.

Blijkbaar was daar iets gebeurd...toen ik stilstond hoorde ik auto's op elkaar klappen. Tientallen. Ook vrachtwagens.

 

Nu had ik een bak aan boord met aardig wat vermogen, zo'n 300 watt, + AM/FM/USB/LSB. Kom je nog best ver mee. 😁

Dus ben gaan roepen naar chauffeurs op de andere rijbaan. Ook in de andere modulatie type's, zodat je ook chauffeurs kon bereiken die daar op werken.

Heb dat een tijdje gedaan tot ik een Nederlander hoorde die zei dat er geen verkeer meer kwam. Blijkbaar was de weg nu afgesloten.

 

Was allemaal voor het internet tijdperk dus was het niet zo gemakkelijk te achterhalen hoe dat nou was afgelopen. Maar hoorde later van een collega dat volgens de Belgische radio er slechts enkele gewonden waren. Wat ik niet had verwacht. Want het geluid van de een na de andere auto die op hun voorganger klapt is bizar. Ook omdat je niks ziet. (was ook nog laat in de avond, dus donker)

Nu is er 'het mobieltje'. Maar die is in zulke situaties waardeloos. Je kunt niet alle tegenliggers ff snel bellen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden