Spring naar bijdragen

CF vaantjes


Gast shompie

Recommended Posts

  • Forumlid
2 uur geleden zei RobNiat:

Het betekent ook wel ‘iemand ergens vanaf helpen’. Verlossen van een last. Maar dan letterlijk. 

Het heeft veel meer betekenissen, 

Citaat

redeemed  adjective / past participle

afgelost

I have redeemed the mortgage on my house. Ik heb de hypotheek op mijn huis afgelost.

Bron: https://www.linguee.com/english-dutch/translation/redeemed.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei RobNiat:


Vandaar mijn vraag. 
 

Waar doelt Nagamiji op als ze ‘my redeemer lives’ op een jas laat borduren? Geen rare vraag toch?

in het verleden had nagamiji ook een vragen waarvan ze niets van snapte....

als ik kijk wat voor reacties daarop kwamen....

en dat was dan zelfs gerelateerd op ons beroep..

maar voor ons heel vanzelf sprekend....voor haar dan weer niet...

 

  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei RobNiat:

Geen rare vraag toch?

 

Het ligt er aan, aan wie de vraag stelt.

 

Als jij de vraag stelt, op zoek naar een rel, 

dan geef ik de voorkeur niet te antwoorden.

 

Ten eerste houd ik niet van rellen,

ten tweede staat mijn conditie er niet naar.

 

11 uur geleden zei RobNiat:

we daarnaar moeten raden

 

Niks moet hè, behalve genieten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
Op 22-5-2020 om 20:07 zei Pierre:


Misschien dat er mede-forummers zijn die mij dan herkennen. Effe foto maken met de pet op, leuk voor in het "forumgebruikers gespot" topic!
Ik twijfel alleen nog tussen een zwarte of een fel rose...:D
 

Dank voor je compliment Pierre, als ik jou was zo ik fel roze nemen  hoor 🤣 Het werkt als volgt Pierre, ik doe het maar naast mijn andere chauffeurswerk en heb dus echt geen profi borduurstudio maar wel een profi machine. Om alle soorten en maten petten en sweaters etc op voorraad te hebben is voor mij ondoenlijk , ik denk dat het het beste werkt dat je zelf een blanco pet ergens koopt die je mooi vind qua model en stof en die naar mij toestuurt en dat ik het CF embleem er op borduur en de pet naar je terug stuur. In een envelop vallen de porto kosten erg mee . Het moet gezegd worden dat hoe beter de kwaliteit hoe beter het borduren uitwerkt en geldt eigenlijk voor alle materialen. Voor een pet geldt dan nog specifiek dat je een wat baseball achtige cap moet hebben dus met een redelijk rechte voorkant boven de klep. 

 

Als je me aangeeft dat je me een cap wilt sturen in dit topic en als ik het zie stuur ik je een mailtje met mijn email adres en kunnen we verder afspreken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nog maar eentje van het werkpak inclusief pet.

Laarzen nog redelijk schoon, maar dat is wel eens anders, en ja zoeen @%$ oplegger.
Maar combi moest ff naar de garage, en het daf trukkie is de koppeltruck hier in Nisseroi.
Zat toen nog apk op maar nu niet meer, dus komt het terrein niet meer af.

IMG-20200524-WA0000.jpg

  • Like 3
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei GDT:

Ik ga voor een vaantje en een CAP (maar wel een beetje stevige kwaliteit aub) wat gaat mij dat kosten??????

 

Op 23-5-2020 om 21:36 zei doemijnbest:

Om alle soorten en maten petten en sweaters etc op voorraad te hebben is voor mij ondoenlijk , ik denk dat het het beste werkt dat je zelf een blanco pet ergens koopt die je mooi vind qua model en stof en die naar mij toestuurt en dat ik het CF embleem er op borduur en de pet naar je terug stuur. In een envelop vallen de porto kosten erg mee . Het moet gezegd worden dat hoe beter de kwaliteit hoe beter het borduren uitwerkt en geldt eigenlijk voor alle materialen. Voor een pet geldt dan nog specifiek dat je een wat baseball achtige cap moet hebben dus met een redelijk rechte voorkant boven de klep. 

 

Als je me aangeeft dat je me een cap wilt sturen in dit topic en als ik het zie stuur ik je een mailtje met mijn email adres en kunnen we verder afspreken.

 

DMB borduurt ook andere ontwerpen en geeft goed advies.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast doemijnbest
Op 25-5-2020 om 22:03 zei GDT:

Ik ga voor een vaantje en een CAP (maar wel een beetje stevige kwaliteit aub) wat gaat mij dat kosten??????

Ik heb je een mailtje gestuurd maar niets meer van je gehoord

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dan ben je te duur , zoals de meeste aspirant kopers op  o.a Marktplaats enz. Dinsdag zelf gehad: werd gevraagd of iemand nog een konijnenhok had , ik geef reactie ,ja heb ik nog.

volgende vraag : heb je een foto? Foto gemaakt ,direct maar de maten erbij gezet om de vraag te besparen, zet er bij voor 20 euro mag je hem ophalen. Krijg ik volgende reactie: 20 euro is mij te duur en het hok is mij ook te hoog (stond op houten poten van 80 cm,maar ze zal vast een konijn hebben met hoogtevrees).Conclusie , mensen willen van alles kopen tot puntje bij paaltje komt ,  dan is het te duur te groot te klein of verkeerde kleur.

  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ €20 voor een konijnenhok is toch helemaal niet duur? :nee: MP, niet mijn site. 

 

En DMB rekent ook lage prijzen. Ik heb flink gebruik gemaakt van de rust en wel hebben 1 kartonnen door gebruikt om alles iedere keer heen en weer te sturen. Ik heb verschillende spullen met wat favoriete teksten. :D

 

Het hoeft nl geen CF logo  te zijn hè... :ja: :nee:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Mebo 07:

het hok is mij ook te hoog (stond op houten poten van 80 cm,maar ze zal vast een konijn hebben met hoogtevrees

Dàt klinkt ideaal, niet bukken bij schoonmaken en voederen. Mss moet je er voor €25 een paar Red Bull bij doen. Krijgen de konijnen vleugels :cool:

  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden