[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Breng NL maar weer is diskrediet!


Bas van het W

Recommended Posts

  • Forumlid

(1) Dit is vreselijk wat hier gebeurd is, ook geen idee wat de oorzaak is. Gevalletje "onwel" of "back-out" misschien?

Dat maakt het allemaal niet min der ernstig en je wint er ook niets mee terug.

Maar wat mij weer opvalt is dat het (NL) kenteken én het logo van dat bedrijf goed herkenbaar in beeld is!

 

(1) https://www.transport-online.nl/site/101241/chauffeur-zwaargewond-na-kantelen-tankwagen-bij-tankstation-in-rotterdam-fotos/  

 

(2) en niet is geblurbt wat bij "oosties" en "plugkoppen"  altijd wél gebeurd, op een NL-namen ná dan!

(deze term gebruikt om in 'n flits precies duidelijk te maken wat ik bedoel, al liggen de oorzaken ervan niet bij die chauffeurs maar vooral bij de verrot corrupte EU-politiek en uitbuiters)

 

(2) https://www.transport-online.nl/site/101197/vrachtwagen-van-de-weg-langs-a2-toerit-tankstation-afgesloten-foto/ 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 uur geleden zei Bas van het W:

(1)

 

(2) en niet is geblurbt wat bij "oosties" en "plugkoppen"  altijd wél gebeurd, op een NL-namen ná dan!

(deze term gebruikt om in 'n flits precies duidelijk te maken wat ik bedoel, al liggen de oorzaken ervan niet bij die chauffeurs maar vooral bij de verrot corrupte EU-politiek en uitbuiters)

 

(2) https://www.transport-online.nl/site/101197/vrachtwagen-van-de-weg-langs-a2-toerit-tankstation-afgesloten-foto/

IK weet niet wat je punt is,maar ook bij bij auto van Jan de Rijk is de auto duidelijk,met Bulgaars nummer te zien.

Wat "verrotte"EU politiek "hiermee te maken heeft begrijp ik niet,Nederland is zowat het enige land waar ,in geval er namen genoemd worden,alleen de in initialen genoemd worden.

In de rest van Europa kom je met naam en voornamen duidelijk uitgemeten in de krant.

( ik wist de dag na de moord op Pim Fortuijn al uit een Italiaanse krant dat de vogel die t geflikt heeft Van Der Graaf heette)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
23 uur geleden zei europeaan:

1> IK weet niet wat je punt is,maar ook bij bij auto van Jan de Rijk is de auto duidelijk,met Bulgaars nummer te zien.

2> Wat "verrotte"EU politiek "hiermee te maken heeft begrijp ik niet,Nederland is zowat het enige land waar ,in geval er namen genoemd worden,alleen de in initialen genoemd worden.

3> In de rest van Europa kom je met naam en voornamen duidelijk uitgemeten in de krant.

( ik wist de dag na de moord op Pim Fortuijn al uit een Italiaanse krant dat de vogel die t geflikt heeft Van Der Graaf heette)

 

1> Jan de Rijk is ook een Nederlandse naam die volop in beeld is, maar dat kenteken wat NIET Nederlands is, is geblubt en niet leesbaar.!

      (behalve dan dat het alles is behalve Nederlands) want ook de namen uit de oostblok-landen worden geblurbt.!

 

2> Waar komen over het overgrote merendeel de brokkenpiloten vandaan.?? Even als met sociale dumping en drankmisbruik in het verkeer.??

      En wat of wie heeft die mogelijkheid geschapen.?? (antwoord; de verrotte €U-politiek.!)

      Wie maken daar gretig gebruik misbruik van.?? (antwoord; de uitbuiters die heulen met de verrotte €U-politiek.!)

 

3> In NL was dat Volkert v.d. G  en in België V van der Graaf en dan is 1 + 1 = 2

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 12-3-2019 om 11:47 zei Bas van het W:

(deze term gebruikt om in 'n flits precies duidelijk te maken wat ik bedoel, al liggen de oorzaken ervan niet bij die chauffeurs maar vooral bij de verrot corrupte EU-politiek en uitbuiters)

 

Lijkt me duidelijk. De politiek heeft allerlei (schijn-)constructie's mogelijk gemaakt waar bedrijven voordeel aan hebben en de werknemers... 

Nou ja: Volgens de één verdienen ze goud geld, volgens de ander worden ze uitgebuit. Ik neig persoonlijk ernaar eerder het tweede te geloven, erg gelukkig zien ze er doorgaans niet uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest
1 uur geleden zei Leeuw:

 

Lijkt me duidelijk. De politiek heeft allerlei (schijn-)constructie's mogelijk gemaakt waar bedrijven voordeel aan hebben en de werknemers... 

Nou ja: Volgens de één verdienen ze goud geld, volgens de ander worden ze uitgebuit. Ik neig persoonlijk ernaar eerder het tweede te geloven, erg gelukkig zien ze er doorgaans niet uit...

Je zegt het precies goed, ¨je geloofd ¨dat …….. , ik denk dat het relatief nog wel wat mee valt. Eerst waren het de Polen die werden uitgebuit maar dat is tegenwoordig ook al weer afgelopen en nu zijn het de Bulgaren en Oekraïners of anderen. Het gaat allemaal weer voorbij, mensen met een beetje verstand zijn niet achterlijk en gaan heus niet bij werkgevers werken die er een potje van maken , natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die dat nog wel net toelaatbaar vinden totdat ze het ook gaan leren. En zonder geld verdienen rolt er ook geen geld. Natuurlijk zouden we het fijn vinden als onze collega's het allemaal net zo goed hebben als wij maar dat gaat niet lukken denk ik. Je moet het maar zien als een proces en dat neemt tijd maar aan het einde van de tunnel schijnt er altijd weer licht ook al lijkt het soms wel heul errug ver weg.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
1 uur geleden zei Leeuw:

 

Volgens de één verdienen ze goud geld, volgens de ander worden ze uitgebuit. Ik neig persoonlijk ernaar eerder het tweede te geloven, erg gelukkig zien ze er doorgaans niet uit...

Maar net hoe je t bekijkt hé; voor de ene is t glas nog half vol,voor de ander al half leeg.

Als zo een Ossie hier ,wat wij een jodenfooi noemen krijgt,terwijl dat bij hen thuis een kapitaal is ,kun je moeilijk van uitbuiten spreken.

 

Als je t echt goed uitrekent zit er tussen mijn inkomen en dat van Mark Rutte ook nogal n verschil,,( in het voordeel van Mark)

Maar moet ik me dan ook uitgebuit voelen??

bewerkt door europeaan
  • Like 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Nee niet perse, hij heeft een heel andere verantwoording, al is die van ons ook niet mis en verschillen moeten er ook zijn al ben ik niet zo voor de huidige grote verschillen. Mark Rutte zijn salaris valt denk ik nog wel wat mee maar er zijn wel anderen die naar mijn mening niet meer ¨normaal¨worden betaald. En...… geld maakt niet gelukkig toch ? Maar het helpt wel. 🤣🤣🤣 In het verleden hadden of misschien nog steeds hebben, de stelregel van 1 : 20 van de laagst tot de hoogst betaalde. Die verhouding is erg ver zoek denk ik zo maar.😏

bewerkt door doemijnbest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
38 minuten geleden zei doemijnbest:

....

Het gaat allemaal weer voorbij, mensen met een beetje verstand zijn niet achterlijk en gaan heus niet bij werkgevers werken die er een potje van maken ,

….

Uh… we hebben anders al diverse topics gehad die deze stelling ontkrachten hoor…. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Weet ik natuurlijk en ken het klappen van die zweep hoor , sommige mensen zijn hard leers of zitten in de omstandigheid dat ze niet anders kunnen en ben ik in dergelijke gevallen mijn broeders hoeder ? Nee, het spijt me, een ieder krijgt kansen maar niet iedereen pakt ze.

bewerkt door doemijnbest
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
14 uur geleden zei europeaan:

 

Maar moet ik me dan ook uitgebuit voelen??

JA        Wat doet die nou eigenlijk allemaal , mooie praatjes verkopen en lachen

de kluit belazeren, nou wordt de electra in eens weer lager worden , ja tot volgende week en dan is pinoccio het weer vergeten

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast doemijnbest

Dit gebeurd gelukkig ook...……..

 

Transportbedrijf schikt voor 150.000 euro met OM

Een transportbedrijf uit Zuid-Holland liet na personeelsgebrek op grote schaal Poolse vrachtwagenchauffeurs overkomen van zijn dochteronderneming in dat land. Dat was in strijd met de Wet Wegvervoer Goederen. Het OM heeft met het bedrijf een schikking getroffen van 150.000 euro.

Eind 2016 constateerde de Inspectie Leefomgeving en Transport dat het bedrijf over het tweede kwartaal van 2016 gebruik had gemaakt van een groot aantal chauffeurs die niet op de loonlijst stonden. Het ging om medewerkers van een dochteronderneming in Polen.

Het bedrijf stelt dat het onvoldoende bekend was met de regelgeving. Inmiddels heeft het de bedrijfsvoering aangepast. Vanwege de constructieve houding van het bedrijf heeft het OM besloten om het niet voor de rechter te dagen. Wel heeft het OM  met het transportbedrijf een schikking van 150.000 euro getroffen.

Bron:TTM.nl

Ja ja, onbekend met de regelgeving 🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen maken fouten.

Iedereen maakt fouten.

Het mag niet, maar het gebeurt.

Ik ga ervan uit, dat deze chauffeur ook een fout heeft gemaakt en niet dat hij moedwillig door rood reed.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mensen maken fouten.
Iedereen maakt fouten.
Het mag niet, maar het gebeurt.
Ik ga ervan uit, dat deze chauffeur ook een fout heeft gemaakt en niet dat hij moedwillig door rood reed.
 
Dat zeg je wel zo mooi, dat zegt iedereen als het een Nederlandse chauffeur is.. Bij een buitenlander is het volgens dezelfde mensen steevast dat ie dronken is

okdoei

  • Like 1
  • Haha 2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hij probeerde eerder bij de fustafdeling te komen dan dat Appeltje te komen zeker? :ja:

Je hebt rood en rood. Dit is wel heel erg rood. Hij had in ieder geval mazzel dat er geen snelle motorrijder reed. 

De enigste mazzel die de motorrijder had gehad is dat het op film staat.

bewerkt door lientje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei lientje:

Je hebt rood en rood. Dit is wel heel erg rood.

 

Dus als het nog niet zo heel erg rood was geweest... ? Met hoeveel verschillende maten gaan we rekenen?

 

Met groen zonder uitkijken is volgens mij ook fout en zelfs reden om te zakken voor je rijexamen. Of niet @HIT?

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden