[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

autolaadkraan


Stefke 1

Vraag

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
55 minuten geleden zei Stefke 1:

Hoi Heeft er iemand ervaring met Copma Autolaadkraan?

Heb momenteel een palfinger  42tm en zou een nieuwe kraan willen (65tm)

Wie kan mij helpen een goede keuze te maken

 

Gr Stef

 

Copma bouwt leuk spul (net even gegoogeld)

 

Ik werk veel met een autolaadkraan maar wat wil je ermee. Palingen is een van de betere kranen. 42 t/m is sterk zat. Ik heb een Fassi 42 t/m gehad maar die stond achterop. Daar kreeg ik 10 ton mee op de auto. Staat hij voorop red je het niet.

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
6 uur geleden zei Stefke 1:

Het is de bedoeling units te vervoeren en te plaatsen en deze wegen al snel 3 tot 4 ton 

Will deze dan ook van mijn aangekoppelde aanhanger krijgen 

Ongeveer 4 ton op 10/11 meter

 

 

ga dan eens informeren voor een auto met een kraan achterop. Wil jij een nit van een aangekoppelde vrachtwagen halen zit je opmeen minimale vlucht van 11 meter dus wil jij een unit van 4 ton van je aanhanger pakken zit je aan een (dure) 60t/m. Als je kiest voor een kraan achterop met een bak van 6.5 meter kun je het af met een 35 t/m en dat is een behoorlijk verschil in prijs. Er moet alleen wel een redelijke machinist mee gaan werken. Met de kraan achterop een unit op de moterwagen zetten vergt wel wat voorzichtigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden