[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Server klaar, bugs gezocht


Recommended Posts

  • Reacties 106
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Forumlid

Met gevolg dat ik me vreselijk verveeld heb vandaag.:p:p

Maar dat is natuurlijk niet de bedoeling: Elke keer een vrije dag nemen!:confused::confused:

Maar het was dus niet zo dat je DIE knop weer gevonden hebt??

En Bert is ook niet in de buurt geweest??

Bedankt weer mannen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
we kunnen als het goed is weer een week vooruit, maar we willen het voorkomen door vantweekend aan de server te gaan sleutelen.

--== Freddy ==--

Doe het dan vrijdag, dan ben ik toch ff een dagje naar Utrecht.;):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgend mij heb ik iets gevonden, weet het niet zeker maar gooi het maar in de groep,

Ik meende dat je de tekst in je eigen onderwerp kon aanpassen, bijv: een topic van mij deel 1 is binnen!!! dit wou ik veranderen naar deel 2 is binnen, maar ik kan het niet meer veranderen. Of heb ik iets over het hoofd gezien???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast marsipulami

ff een serieuze vraag, een van de weinige in het topic.

als ik een pb of een reactie (gebeurde met deze net ook)verstuur krijg ik een foutmelding en is alles weg, kan de pagina niet vinden.

weet niet of dat aan mijn pc ligt of iets met het forum maar vragen kan altijd natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily
ff een serieuze vraag, een van de weinige in het topic.

als ik een pb of een reactie (gebeurde met deze net ook)verstuur krijg ik een foutmelding en is alles weg, kan de pagina niet vinden.

weet niet of dat aan mijn pc ligt of iets met het forum maar vragen kan altijd natuurlijk.

Ik kan pben en posten zonder problemen Marsipulami...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook hier geen last....Wat natuurlijk niet direct wil zeggen dat het niet aan het forum ligt... ff de reacties afwachten...

Dan ga ik deze topic ff lekker opschonen..:D

--== Freddy ==--

Inmiddels de berichten verwijderd die niet of nauwelijks ter zake deden in dit topic... Ik had ze eerst soft verwijderd met achterlating van volgende reden :

deze topic willen we voorlopig nog ff belangrijk en dus zo schoon mogelijk houden..

Alleen doordat het er zoveel waren en die regel dus overal stond was het nog onoverzichtelijker en heb ze dus fysiek verwijderd...Dit even ter info aan die leden die berichtjes missen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
ff een serieuze vraag, een van de weinige in het topic.

als ik een pb of een reactie (gebeurde met deze net ook)verstuur krijg ik een foutmelding en is alles weg, kan de pagina niet vinden.

weet niet of dat aan mijn pc ligt of iets met het forum maar vragen kan altijd natuurlijk.

Dan klopt het toch wel dat je geen verstand van PC's hebt. LOL LOL

( jij en serieus ????????????);):D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily
wachten op mail?????Na aanmelden gelijk er op hoor in mijn geval dan

Ik niet, kan er niet in en heb ook geen mail ontvangen om mijn account te activeren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Trucklily
En als je het nog eens probeert ?

Ik kan geen rare dingen vinden in de mailserver ofzo...

Ok, bij het opnieuw registreren kreeg ik de melding: gebruiker bestaat al

Dan maar wachtwoord vergeten aangeklikt maar met al mijn emailadressen krijg ik de melding dat die niet geregistreerd is...

Kun je mij eens uit de gebruikerslijst gooien? Probeer ik het gewoon opnieuw :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden