[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ongeluk met drie vrachtwagens op A2


hortjuh

Recommended Posts

  • Forumlid

OUDENRIJN - Vanochtend vroeg gebeurde er een ongeluk op de A2 richting Amsterdam ter hoogte van knooppunt Oudenrijn. Bij dat ongeluk waren drie vrachtwagens betrokken meldt de Verkeersinformatiedienst.

Er werden twee tijstroken afgesloten met als gevolg rond acht uur een file van 23 kilometer tussen afrit Geldermalsen en knooppunt Oudenrijn.

Bron: transpot-online.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik me nu afvraag is waarom er altijd in nieuwsberichten en filenieuws, specifiek wordt vermeld dat er 1 of meerdere vrachtwagens bij zijn betrokken.

Ik bedoel je hoort in het filenieuws nooit dat het om een personenwagen met pech gaat maar wel altijd als er een vrachtwagen met pech staat, of op z'n kant ligt.:confused:

Is dit dan echt gewoon zwartmakerij??Barf

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

dat is gewoon van niet beter weten , die mannen hebben maar 1 hersencel en dan word het moeilijk als ze teveel onderschijdt moeten maken tussen vrachtwagen en auto, ze denken van " het is groot , het is een vrachtwagen , het is klein het is een auto, auto is niet te vermelden waard " en ze zijn rond :D:p:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Lijkt op zwartmaken ja, zijn ze goed in...

De verklaring zal wel zijn, dat een en ander dan langer gaat duren voor die arme zielen in hun blikkies.

Wéér een reden om overal vrachtauto-stroken aan te leggen toch? Kunnen wij er langs, gaan zij maar wedstrijdje doen wie er vooraan kan staan in de rij!!

Wat me laatst opviel: ome Koos wordt altijd gefilmd voor Wegmisbruikers rond Amersfoort/Soest, woont daar waarschijnlijk. Vandaar natuurlijk al die treiterei tussen Amersfoort en De Haag waar hij werkt. Beste man misschien, maar hij moet ons niet!!:cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Is dit dan echt gewoon zwartmakerij??Barf

JA, ... het is een COMPLOT!!! :confused:

Tenmiste daar ziet het wel naar uit ... oftewel het werkt zo in de praktijk!

Mensen vormen op basis van die berichten hun MENING.

En dat hebben ze in medialand maar al te goed door ... het is ze ook keer op keer op keer op keer verteld ... maar ze hebben A) een bord voor d'r kop B) het interesseert ze geen jota en ze hebben zelf ook een hekel aan het vrachtverkeer.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast loontje

tis toch nooit goed wat we doen? we staan altijd in de weg, rijden nooit door en veroorzaken alle ongelukken :mad:. volgens de media dan....

Maar zo kan ik ook nergens terug vinden dat er vanochtend rond half 6, op de a15, een caddy (geloof ik) op z'n kop lag op de linker rijbaan. En de vangrail spontaan lijdt aan metaal moeheid. Maarja dat was niet veroorzaakt door een vrachtwagen (tenminste die stond er niet bij), dus dat is niet genoeg sensatie voor de media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is idd ter informatie dat de stremming langer duurt als normaal omdat het bergen van een truck nu eenmaal langer duurt als van een personenauto,alleen daarom word er extra bijvermeld dat het om een truck gaat,

Ja, dat zeggen ze ... maar bij het gewone klootjesvolk (onafhankelijk van de door hen genoten hoogste opleiding) onstaat hierdoor juist het beeld van dat er WEEEEERRRRR een vrachtwagen bij betrokken (=schuldig) is.

Zelfs een nieuwslezer op de radio had het laatst over WEER een vrachtwagen bij betrokken. Hoezo stemmingsmakerij???!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is toch met alles En waarom ook niet

Laat maar is een vliegtuig naar beneden komen

Moet je is kijken wat daarop afkomt

Of een schip vol met mensen

Beroeps mensen krijgen de schuld.Ga daar maar van uit

En die kranten boeren willen de krant vol hebben

De Groette Hwm

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden