[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 1

Beleid omtrent het wagenpark


Pierre

Vraag

  • Forumlid
Op 10-6-2019 om 21:03 zei Nagamiji:

(...) Oude chauffeurs hebben oude trekkers gekregen in Woerden van DC's die dicht zijn. Daar zit geen usb aansluiting in. Nieuwe chauffeurs krijgen de nwe trekkers, mèt usb aansluiting. Hij weet niet waarom, we vermoeden dat oude chauffeurs minder van nieuwe media houden ...

 

Ik vermoed dat het ze dat expres doen om de oude garde nog een beetje extra te motiveren.

Gewoon de vast mannen die al jaren de kolen uit het vuur halen een ouwe afgetrapte auto geven, en de nieuwkomers met nieuw materiaal onderweg sturen. Goed bezig!

Ik kapte er dezelfde dag nog mee...wat een k*tbaas ben je dan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest
2 uur geleden zei scania1965:

vermoed.....vermoed......

 

Dus dan ben je  een k*tbaas ?

Beetje voorbarige conclusie......zo jammer he

Was door de ¨binnenbocht ¨.😏

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 minuten geleden zei Pierre:

 

 

Ik kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen, maar het word hier zo verteld.

 

Je hebt dus  een mening terwijl je het je zelf niet kan voorstellen ...........

....en het wordt hier zo vertelt , dus je hebt het van horen zeggen????

 

Sorry hoor, vindt ik erg eng als iemand op deze basis dingen roept.

Just my opinion, no offence 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Het kan ook anders, 5 nieuwe trekkers staan en niemand wil er mee rijden omdat ze te "hoog" zijn. Jaren lopen ze te zaniken dat ze de huidige cabines te klein vinden, wordt voor bijna een half miljoen aan trekkers inclusief opbouw gekocht en nu wil niemand ze hebben, 5 nagelnieuwe Actrossen BigSpace staan al 2 maanden bij ons onder het viaduct stof te verzamelen:stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie
1 uur geleden zei roadtrain:

Dus heb je 5 trekkers over of teveel gekocht🙀.......  

 

Ik zou ook zijn klein hok verkiezen boven een knappe. Elke dag dat gewicht omhoog trekken, dat lijkt op sporten en dat kan echt niet.de bedoeling zijn van werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
4 uur geleden zei bituum trapper:

Het kan ook anders, 5 nieuwe trekkers staan en niemand wil er mee rijden omdat ze te "hoog" zijn. Jaren lopen ze te zaniken dat ze de huidige cabines te klein vinden, wordt voor bijna een half miljoen aan trekkers inclusief opbouw gekocht en nu wil niemand ze hebben, 5 nagelnieuwe Actrossen BigSpace staan al 2 maanden bij ons onder het viaduct stof te verzamelen:stom:

 

 

Nou kan ik me dat wel voorstellen ook hoor want die mercedessen zijn gewoon ramp auto’s. Die instap is veel te hoog zeker als je meermaals per dag in en uit de cabine moet. Moet je alleen op en neer naar milaan dan is het niet zo’n ramp nee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei shompie:

 

Ik zou ook zijn klein hok verkiezen boven een knappe. Elke dag dat gewicht omhoog trekken, dat lijkt op sporten en dat kan echt niet.de bedoeling zijn van werken.

Klein, klein, ik heb er naar mijn mening zat ruimte in. Kan mijn zooi kwijt, bed is nog net zo breed en hard als in de SK/MK klasse en sta net als in een XF met mijn kuif tegen het dak. Het gaat er ook om hoe je jezelf opstelt, ik ben tevreden met het beestje, meer als met een DAF vreemd genoeg terwijl ik toch altijd voorkeur voor DAF had. En over een kleine 20 jaar krijgen wij toch liftjes naast de cabineLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Rij nu sinds een maand of 5 mee een benz. Maar vind het fijne auto. Van binnen. Fijn bed en stoel. Alles redelijk logisch ingedeeld. Maarja dan...... versnellingsbak. Traag niet vooruit te branden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei schoenenreus:

 

 

Nou kan ik me dat wel voorstellen ook hoor want die mercedessen zijn gewoon ramp auto’s. Die instap is veel te hoog zeker als je meermaals per dag in en uit de cabine moet. Moet je alleen op en neer naar milaan dan is het niet zo’n ramp nee.

Onzin, als je ook hele dagen die bulktrailer op en af moet klimmen maakt dat ene treetje de cabine in en uit ook niet meer uit. 

 

Die chauffeurs moeten eens wat minder zeiken en doen waar ze voor aangenomen zijn: gewoon rijden, en heel wat minder noten op der zang hebben!

  • Like 10
  • Thanks 2
  • Haha 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
13 uur geleden zei shompie:

 

.... Elke dag dat gewicht omhoog trekken, dat lijkt op sporten en dat kan echt niet.de bedoeling zijn van werken.

Eens komt de tijd, waarop je beseft: Ik word BUSCHAUFFEUR.... :D

  • Like 4
  • Haha 4
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
6 uur geleden zei bituum trapper:

Ter vervanging van wat oudere euro5 Dafkes

Dat bedoek ik: hoe kunnen ze dan nu langs de kant staan.......

(dacht dat je bij “K” niet zo veel te willen had........) (heb nm wel eens wat verhalen gehoord)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie
14 uur geleden zei Murphy:

Eens komt de tijd, waarop je beseft: Ik word BUSCHAUFFEUR.... :D

 

Dat ga jij niet meemaken. Net als dat je mij nooit op een auto van Vos Of Keijzer zal zien...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Tja de wereld op zijn kop.

Vroeger toen we jong waren kregen we geen nieuwe auto,s want die waren voor die ouwe knarren.

Nu zijn we zelf ouwe knarren en krijgen die jonge jochies de nieuwe auto,s want die willen niet meer met ouwe troep
rijden en pimpen deze nieuwe auto ook nog voor een paar duizend euro uit der eigen zakLOL

  • Like 2
  • Haha 3
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 uur geleden zei Kiepenboer:

Tja de wereld op zijn kop.

Vroeger toen we jong waren kregen we geen nieuwe auto,s want die waren voor die ouwe knarren.

Nu zijn we zelf ouwe knarren en krijgen die jonge jochies de nieuwe auto,s want die willen niet meer met ouwe troep
rijden en pimpen deze nieuwe auto ook nog voor een paar duizend euro uit der eigen zakLOL

Nou is dat pimpen toch niet zo’n probleem? Thuis zit je er toch ook netjes bij? Mooi sausje en behangetje in de cabine vind ik nooit misstaan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
3 minuten geleden zei 105.510:

Nou is dat pimpen toch niet zo’n probleem? Thuis zit je er toch ook netjes bij? Mooi sausje en behangetje in de cabine vind ik nooit misstaan hoor.

^^Nee is zeker geen probleem en is ook mooi om te zien.
Maar als je soms de bedragen hoort die er in gestoken worden met eigen geld in een auto van de baas??

Oke, ieder zijn ding zullen we maar zeggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie
6 minuten geleden zei Marotrans:

Schrootjes heb ik nog nooit gezien, wel laminaat op de vloer en dat is best mooi eigenlijk!

 

 

Heb ik ook gezien. Bij een Mercedes. Was echt leuk om.te zien en makkelijk schoonhouden 😇

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden