[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Zij instroom.........


Stapedius

Vraag

Ben enige tijd al aan het overwegen om het chauffeurs vak in te stappen.

Na jarenlang zelfstandig ondernemer te zijn geweest, heb ik een aantal maanden mijn bedrijf verkocht.

30 jaar geleden mijn rijbewijzen C,D en E behaalt op eigen kosten. Inmiddels Medische keuring aangevraagd, maar dat gaat nog wel een paar maanden duren.

Wil zsm Code 95 halen zodra de keuring erdoor is.

Voorkeur gaat naar internationaal vervoer. Snap natuurlijk ook wel dat ik niet gelijk op een vrachtwagen wordt gezet en dan gelijk op pad kan.

Hebben jullie tips en adviezen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest
21 minuten geleden zei Stapedius:

Ben enige tijd al aan het overwegen om het chauffeurs vak in te stappen.

Na jarenlang zelfstandig ondernemer te zijn geweest, heb ik een aantal maanden mijn bedrijf verkocht.

30 jaar geleden mijn rijbewijzen C,D en E behaalt op eigen kosten. Inmiddels Medische keuring aangevraagd, maar dat gaat nog wel een paar maanden duren.

Wil zsm Code 95 halen zodra de keuring erdoor is.

Voorkeur gaat naar internationaal vervoer. Snap natuurlijk ook wel dat ik niet gelijk op een vrachtwagen wordt gezet en dan gelijk op pad kan.

Hebben jullie tips en adviezen hoe ik dit het beste kan aanpakken.

Nou ga er maar vanuit dat dat wel gaat gebeuren. Ze hebben je echt broodnodig maar de transporteurs zullen wel even de kat uit de boom kijken en je zal niet direct met het mooiste materiaal op pad gaan verwacht ik.  Maar goed, mooi dat je goed gemotiveerd bent en wees welkom bij de club. Het is een prachtig vak en laat je niet misleiden door ¨nooit iets goed¨ collega's want daar kom je vaak het minst ver mee. Probeer net dat ritje extra te kunnen doen als men omhoog zit en dan merk je dat je waardering stijgt meestal. Maar eea hangt af van het bedrijf waar je voor gaat rijden. Net als onder werknemers je goed en slechte hebt heb je dat ook onder werkgevers maar daar kom je vanzelf achter. Leergeld moet je zo wie zo betalen maar dat geldt voor alles in het leven. Ik wens je in ieder geval veel succes met je nieuwe baan als int. chauffeur !😏👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei Stapedius:

Inmiddels Medische keuring aangevraagd, maar dat gaat nog wel een paar maanden duren.

Wil zsm Code 95 halen zodra de keuring erdoor is.

 

 

Waarom gaat dat maanden duren? Bij mij was het zo geregeld. Als je wilt kan ik je wel een adres geven (in Zuid-Holland).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden