[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

A7/N7 door Groningen


Teddybeer

Vraag

  • Forumlid

Vanaf vrijdagavond 12 juli 22 uur is de N7 vanaf het Julianaplein (vanaf de A28) tot aan het Europaplein (afrit Euroborg/UMCG) 6 weken lang afgesloten.

https://www.groningenbereikbaar.nl/zomer

 

Met slechts een jaar vertraging gaan ze beginnen met het intrillen van de damwanden die nodig zijn voor de verdiepte aanleg en het graven van het tunneltrace.

 

Het betreft dus alleen het wegvak in de rijrichting Duitsland.

 

Tevens is de N361 van Groningen richting Lauwersoog in die zelfde periode dicht tot aan Adorp.

F84A905D-E25A-4FE8-A641-41E756ED1093.jpeg

  • Like 2
  • Sneu 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast doemijnbest

Ik vind het maar een gedoe wat idd al een poosje duurt en wat te denken van al die bestuurders die in al die jaren nooit een goede oplossing hebben kunnen verzinnen van en voor  de ring van Groningen. Is echt niet meer van deze tijd dat een doorgaande snelweg door een stad moet lopen en dan ook nog met een belangrijke kruising erin. Maar goed, het is zoals het is en hoop dat dit uiteindelijk en verbetering gaat op leveren maar eerst zien en dan geloven. Ik sla me er die maand er wel doorheen denk ik maar in ieder geval bedankt voor het delen hier. 👌

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
7 uur geleden zei doemijnbest:

Maar goed, het is zoals het is en hoop dat dit uiteindelijk en verbetering gaat op leveren maar eerst zien en dan geloven.



Ze hadden het Julianaplein moeten laten zoals het nu is. Gewoon de verdubbelde, en ongelijkvloers gemaakte Noordelijke ring doortrekken tot ergen bij het nieuwe industrieterrein Westpoort. Dan had al het doorgaande verkeer van Drachten naar Duitsland, en omgekeerd, daar langs gekund en was het bij het julianaplein prima te doen geweest/gebleven.



Ik sla me er die maand er wel doorheen denk ik maar in ieder geval bedankt voor het delen hier. 

Een maand? 3 jaar gaat deze ellende duren.

 

Deze 6 weken is nog maar het begin van alle ellende. Als de damwanden er in zitten beginnen ze dus met het verdiepen, lees afgraven van het zandlichaam, van de bouwkuip.

 

en dat gebeurt dus niet tijdens de vacantieperiode.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast doemijnbest
3 uur geleden zei Teddybeer:

Een maand? 3 jaar gaat deze ellende duren.

 

Deze 6 weken is nog maar het begin van alle ellende. Als de damwanden er in zitten beginnen ze dus met het verdiepen, lees afgraven van het zandlichaam, van de bouwkuip.

 

en dat gebeurt dus niet tijdens de vacantieperiode.......

Had niets anders verwacht, gezien ze al zooooooooo lang daar bezig zijn met , voor het oog, niks.😏

Maar feitelijk bedoelde ik met 1 maand de feitelijke afsluiting hoor 🤣🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 11-7-2019 om 06:00 zei Teddybeer:

Een maand? 3 jaar gaat deze ellende duren.

 

Deze 6 weken is nog maar het begin van alle ellende. Als de damwanden er in zitten beginnen ze dus met het verdiepen, lees afgraven van het zandlichaam, van de bouwkuip.

 

en dat gebeurt dus niet tijdens de vacantieperiode.......

 3 jaar? Zolang hebben ze nu al vertraging toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Op 11-7-2019 om 17:55 zei Schots en Scheef:
Op 11-7-2019 om 06:02 zei Teddybeer:

 

Lekker in de rij voor de rijksstraatweg omdat Zo'n doos niet durft.... Flitsertje in Glimmen... Goud geld

En de andere kant op..moet er natuurlijk net weer zo'n bovenmaatse praam langs Waterhuizen zodat de brug open staat. En meteen de rotonde aan de andere kant word geblokkeerd..óók voor het verkeer wat richting Foxhol moet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden